۵ تکنیک برتر افزایش کلیک سایت

امروزه، کسب‌وکارهای آنلاین بسیاری به وجود آمده‌اند که به دنبال رشد و شناخته شدن برند خود در بین مردم هستند. برخی از کسب‌وکارها برخلاف کیفیت بالایی که ارائه  می‌دهند، نتوانسته‌اند پیشرفت بالایی در افزایش مشتریان خود داشته باشند و در نتیجه، میزان فروش بالایی ندارند. استفاده از تبلیغات به شناخت کسب‌وکارها کمک می‌کند و باعث شناخت برند آن‌ها در بین کاربران، می‌شود. 

تبلیغات روش‌های مختلفی دارد که یکی از این روش‌ها، تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغ در گوگل است که از مهم‌ترین روش‌ها برای افزایش شناخت برند، مشتریان و فروش کسب‌وکارها است. در این مقاله ۵ تکنیک برتر افزایش کلیک گوگل یک سایت را برای شما توضیح می‌دهیم تا باعث افزایش مشتریان وب‌سایت خود شوید. با ما در این مقاله همراه باشید. 

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

تبلیغات کلیکی گوگل یا PPC به معنی، پرداخت هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک است. تبلیغات کلیکی گوگل،‌ توسط میلیون‌ها وب‌سایت و کسب‌وکار در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که به شناخته شدن و برندسازی کسب‌وکار شما، کمک می‌کند. 

حتی اگر، صفحه وب‌سایت شما در دسترس نباشد و کاربر آن را مشاهده نکند، هزینه یک کلیک برای شما محاسبه می‌شود. به همین دلیل، امکان دارد بین تعداد کلیک روی تبلیغ و بازدید وب‌سایت خود تفاوت‌هایی را مشاهده کنید. 

استفاده از این نوع تبلیغ به شما کمک می‌کند تا میزان رضایت و جذابیت تبلیغات خود را برای کاربران مشاهده کنید و تبلیغات بعدی خود را با توجه به این اطلاعات هدف‌گذاری کنید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. 

با توجه به گزینه نرخ کلیک (CTR)، شما متوجه می‌شوید که چند درصد از کاربران، آگهی شما را دیده‌اند و روی آن کلیک کردند. شما با استفاده از کلمات کلیدی قوی و متن تبلیغات خوب، تبلیغ جذابی را به مشتریان ارائه می‌دهید و باعث افزایش کلیک گوگل می‌‌شوید. با خرید تبلیغات کلیکی گوگل، امکان پیدا کردن مشتریان حقیقی را خواهید داشت.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل 

گوگل ادز به شما امکان تبلیغ محصول یا خدمات خود به افراد مناسب در مکان و زمان مناسب را می‌دهد. تبلیغات کلیکی گوگل، چند مزیت دارد:

1.هدف‌گذاری

هدف‌گذاری به شما کمک می‌کند تا باعث افزایش تبلیغات کلیکی گوگل خود شوید و آن را به کاربرانی که به محصولات و خدمات شما علاقه دارند، نشان دهید. با استفاده از کلمات کلیدی،‌ مکان جستجو(Location)، سن، زبان، ملیت و نوع دستگاه مورد استفاده کاربر، شما تبلیغ خود را هدفمند می‌کنید.

2.کنترل هزینه

 گوگل ادز به شما امکان کنترل هزینه‌های مربوط به تبلیغ را می‌دهد. شما می‌توانید، مشخص کنید که در ماه و روز چقدر برای تبلیغ خود هزینه می‌کنید و تنها زمانی از حساب کاربری شما کسر می‌شود که کاربر روی آن کلیک کرده باشد.

51

3.سنجش میزان موفقیت 

با استفاده از تبلیغ در گوگل، شما متوجه می‌شوید که کدام تبلیغ بازدهی داشته است و باعث توجه مشتریان می‌شود و کدام، توجه مورد نیاز را بدست نمی‌آورد و با توجه به آن، سرمایه‌گذاری لازم را روی تبلیغ مورد نظر انجام دهید.

4.مدیریت کمپین‌ها

گوگل ادز، ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان کمپین‌های خود در اختیار شما قرار می‌دهد. در داشبورد مدیریتی خود، می‌توانید با تعریف کمپین، تبلیغات چند وب‌سایت را مدیریت کنید. 

همچنین، می‌توانید حساب گوگل ادز خود را به‌صورت آفلاین با Google Ads Editor مدیریت کنید که برنامه‌ای رایگان و قابل دانلود برای دسکتاپ است و به شما امکان افزایش سرعت و ایجاد تغییرات لازم را می‌دهد. 

۵ تکنیک برای افزایش کلیک سایت

در ادامه ۵ نکته برای بهبود CTR در کمپین‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم:

1)افزونه‌های تبلیغاتی

با استفاده از افزونه‌ها و ابزارها، می‌توانید اطلاعات، ویژگی‌ها، خدمات و جزییات تماس را در وب‌سایت خود قرار دهید. معمولا افرونه‌های تبلیغاتی رایگان است. هر چقدر اطلاعات بیش‌تری در تبلیغ خود قرار دهید، امکان مرتبط بودن تبلیغ خود با جستجوی کاربران را افزایش می‌دهید. افزونه‌های تماس به شما امکان اضافه کردن شماره‌های مختلف را می‌دهد که باعث افزایش نرخ کلیک وب‌سایت شما، می‌شود. هنگامی که راه‌های ارتباطی و تماس شما نشان داده می‌شود، کاربران می‌توانند، روی آن‌ها کلیک کنند تا به صورت مستقیم با کسب‌وکار شما در تماس باشند. 

کسب‌وکارهایی مانند دندانپزشکی، سالن‌های ورزشی، خدمات آرایشی و… از جمله کسب‌وکارهایی هستند که می‌توانند با استفاده از افزونه‌های تماس، CTR خود را افزایش دهند. 

2)کلمات کلیدی منفی

هر چقدر که وجود کلمات کلیدی مناسب برای افزایش CTR مهم است، حذف کلمات کلیدی منفی نیز به بهبود نرخ کلیک کمک می‌کند. کلمات کلیدی منفی به کلماتی گفته می‌شود که مرتبط با تبلیغ شما نیست. وجود کلمات کلیدی منفی، باعث می‌شود که متن با کیفیتی نداشته باشید و مشتریان حقیقی خود را از دست بدهید. با حذف کلمات کلیدی منفی به افزایش تبلیغات کلیکی گوگل خود، کمک می‌کنید.

 

3)درج کلمه کلیدی در URL

 استفاده از کلمات کلیدی در سرفصل‌ها، توضیحات یا URL یکی از روش‌های مهم برای بهبود امتیاز کیفیت است. امتیاز کیفیت خوب به معنای شانس بیشتر است که باعث ایجاد ارتباط تبلیغ شما با جستجوهای مرتبط می‌شود. نتایج جستجو با کلمات کلیدی در URL، دارای CTR بیش‌تری هستند.

4)محتوای خلاقانه

تبلیغ‌های رقبای خود را بررسی کنید و توجه داشته باشید که از چه محتوایی، استفاده می‌کنند. کلمه‌های تخفیف و رایگان را در محتوای خود برجسته کنید تا توجه کاربران به آن جلب شود. همچنین، با ایجاد تایمر معکوس برای تعداد محصول یا خدمات محدود خود، باعث هجوم طیف گسترده‌ای از کاربران به وب‌سایت خود، می‌شوید. 

5)سادگی در محتوا

اغلب متن‌های تبلیغاتی به صورت کامل مطالعه نمی‌شوند به همین علت، لازم است محتوای تبلیغ خود را ساده نگه دارید. کلمه کلیدی مورد نظر را در عنوان و توضیحات وارد کنید اما از تکرار مداوم آن بپرهیزید. محتوای تبلیغ خود را با نوشتن کلمات غیرمعمول، شلوغ و پیچیده نکنید تا مطالعه آن برای کاربران راحت باشد. همچنین می‌توانید، برای ارتباط با کاربران متن محتوای خود را به زبان ساده بنویسید. 

چرا از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنیم؟

اغلب، این سوال برای کسب‌وکارها پیش می‌آید که چرا باید از تبلیغ در گوگل استفاده کنم؟ برای پاسخ به این سوال، لازم است با الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی آشنا باشید. 

الگوریتم‌های گوگل به وب‌سایت‌هایی که محتوای با کیفیت دارند، رتبه‌های بالا در صفحات نتیجه جستجو می‌دهد. تبلیغات کلیکی گوگل،‌ کمک می‌کند تا به صورت مستقیم، کاربران به صفحه تبلیغ مورد نظر هدایت شوند و خرید خود را انجام دهند. تبلیغات کلیکی گوگل باعث می‌شود، تا شما، بیش از هزینه تبلیغات خود سود ببرید و از ضرر و زیان مالی به دور باشید. بنابراین، با استفاده از تبلیغ در گوگل به فروش و مشتریان بیش‌تر دست پیدا می‌کنید. 

52

 

 

جمع‌بندی

تبلیغات آنلاین به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به افرادی که علاقمند به محصولات یا خدمات مشابه شما هستند، نمایش دهید و با استفاده از آن، می‌توانید پیگیری کنید که آیا کاربران روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند یا خیر. تبلیغ در گوگل، همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا به مشتریان حقیقی دسترسی پیدا کنید. خرید تبلیغات کلیکی گوگل به شما کمک می‌کند تا فروش و بازدید خود را افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر برای خرید تبلیغ کلیکی گوگل به برتینا مراجعه کنید تا با مشاوره کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه، پلن متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.