هزینه لیپوماتیک توسط بهترین پزشک در سال 1401 چقدر است ؟

چاقی یا اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که نه تنها به سلامتی آسیب می رساند، بلکه زیبایی انسان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در ابتدا به شما توصیه می کنیم تصمیم خود را جدی بگیرید و یک رژیم لاغری را شروع کنید و به موازات آن یک برنامه ورزشی منظم داشته باشید. اما اگر با وجود رژیم غذایی، اندام های خاصی مانند شکم همچنان چاق هستند، جراحی لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران به شما پیشنهاد می کنیم. در این روش متخصص از وسیله ای برای سوزاندن چربی های بدن استفاده می کند. لوله کانولا به بافت چربی نفوذ می کند و با ارتعاش و انتشار امواج اولتراسونیک، چربی را به ذرات بسیار ریز می شکند.

جراحی لاغری یکی از عمل های زیبایی است که توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران انجام می شود. یکی از سوالاتی که مشتریان می پرسند هزینه لیپوماتیک بدن است. تصمیم داریم در این مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لیپوماتیک را به طور کلی توضیح دهیم.

 

عوامل موثر بر هزینه لیپوماتیک

عمل جراحی لیپوماتیک یکی از اعمال زیبایی است که هزینه آن از یک فرد به فرد دیگری کاملا متفاوت می باشد که در ادامه شما را با عوامل موثر بر هزینه این جراحی را برای شما ذکر خواهیم کرد :

میزان چاقی و چربی اضافی در بدن :میزان چاقی فرد مراجعه کننده از اولین عوامل تاثیر گذار در هزینه جراحی لیپوماتیک می باشد، جراحی لیپوماتیک برای تمام قسمت های بدن مانند شکم، پهلوها، باسن، سینه ها، بازوها و ... انجام می شود. مدت زمان جراحی بستگی به میزان چربی اضافی بدن دارد. کسانی که به طور مفرط چاق هستند باید برای این روش هزینه بیشتری بپردازند زیرا مدت زمان بیشتری برای جراحی طول خواهد کشید. البته ما یک پیشنهاد برای شما داریم. اگر اضافه وزن دارید، ابتدا با رژیم لاغری شروع کنید تا بیشتر چربی توسط متابولیسم بدن از بین برود. سپس برای بدست آوردن اندام ایده آل، لیپوماتیک را انجام دهید.

اندام مورد نظر : حساسیت جراحی لیپوماتیک برای هر عضو بدن متفاوت است که بر قیمت جراحی تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، جراحی لاغری سینه به ظرافت بیشتری نسبت به سایر اندام ها نیاز دارد. بنابراین هزینه جراحی لیپوماتیک برای این قسمت افزایش می یابد. در این بخش باید به نکته بسیار مهمی اشاره کنیم. به طور کلی، لیپوماتیک یک عمل زیبایی است که علاوه بر دانش کافی، به ظرافت بسیار بالایی نیاز دارد تا از یک سو دچار عارضه نشود و از سوی دیگر به تقارن و فرم فیزیکی دست یابد.

11

دستمزد بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران :اگرچه جراحی لیپوماتیک در اکثر کلینیک های زیبایی کشور انجام می شود، اما مهارت های متخصصان برای این نوع جراحی متفاوت است. اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید باید به بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید. دستمزد این متخصص قطعا بیشتر از سایرین خواهد بود به خصوص که پزشکان حرفه ای تیم درمانی مجربی در کنار خود دارند که افزایش قیمت را نیز به دنبال خواهد داشت. برای آشنایی با جراح لیپوماتیک می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای شناخت بیشتر با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران و این جراحی زیبایی اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

چاقی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در چاقی شکمی با رژیم غذایی و ورزش می توانید بهبود پیدا کنید و نیازی به جراحی نیست اما اگر چربی بدن شما بسیار بالا باشد از جراحی لیپوماتیک استفاده می شود و سوراخی به قطر 2 در 5 میلی متر در بدن ایجاد می شود و بعد از آن کانول دستگاه از طریق سوراخ ایجاد می شود و به بافت چربی نفوذ می کند و با کمک میدان امواج اولتراسونیک چربی را از بدن خارج می کند.

مزایای جراحی لیپوماتیک

از آنجایی که هزینه لیپوماتیک تقریباً بالا است، بهتر است مزایای آن را بدانید:

  • جلوگیری از افتادگی پوست و انقباض بهتر
  • عملکرد ساده و مفید
  • چربی بدن را از بین ببرید و از چربی برای شکل دادن به اعضای بدن استفاده مجدد کنید
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • نیازی به بیهوشی نیست
  • استفاده همزمان از فناوری ارتعاش و مکش
  • کاملا ایمن و ساده
  • تورم و کبودی خفیف

12

چه افرادی که واجد شرایط انجام لیپوماتیک هستند؟

  • افراد مبتلا به چاقی موضعی
  • اضافه وزن دارند
  • بیماری خاصی ندارند
  • افرادی که از چربی ناهموار و سلولیت رنج می برند
  • افرادی که می خواهند بدن خود را تغییر دهند
  • بنا به دلایلی ورزش و رژیم غذایی نمی تواند چربی این نواحی را تجزیه کند.

کلام آخر

شما برای بهتر شدن روند جراحی و درمان خود بهتر است با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com  به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های لیپوماتیک برای شما بهتر است ؟

به نظر شما دوستان بعد از جراحی لیپوماتیک چه باید کرد ؟