معرفی شرکت آقاجانی؛ تولید کننده صنایع دستی ایرانی

شرکت صنایع دستی آقاجانی بزرگ‌ترین خط تولید محصولات فیروزه کوبی خاورمیانه را در اختیار دارد. فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۴ در شهر اصفهان کلید خورد و توانست در مدت زمان کمی به سهم زیادی از بازار صنایع‌دستی ایران دست پیدا کند. این شرکت موفقیت خود را مرهون برنامه‌ریزی بلندمدت، ساخت محصولات باکیفیت و هنر هنرمندان پرآوازه خود می‌داند. همچنین سهم بزرگی از صادرات محصولات نفیس فیروزه کوبی را نیز به خود اختصاص داده است. معرفی صنایع ساخت دست نفیس و ارزشمند ایران به کشورهای دیگر از اهداف اولیه شرکت آقاجانی به شمار می‌رود. با ما باشید تا به معرفی انواع صنایع دستی، نحوه خرید اینترنتی و بهترین فروشگاه در این حوزه بپردازیم.

هنر دست ایرانی

سنت فرهنگی 5000 ساله هنر و معماری ایران، در طول تاریخ پیشرفت چشمگیری داشته است. هنرمندان متعدد ایرانی اقلام بسیار زیبایی تولید کرده‌اند که در سراسر جهان شناخته‌شده هستند. از معروف‌ترین صنایع تولید دست هنرمندان ایران می‌توان به فرش ایرانی، میناکاری (نقش‌کاری روی نقره)، مینیاتور، فیروزه کوبی، خاتم‌کاری و قلم‌زنی (فلزکاری) اشاره کرد.

صنایع دستی باستانی ایران بسیار زیاد و گسترده هستند. این هنر دستی را می‌توان به چندین زیرمجموعه تقسیم کرد و این امر حاکی از تنوع و شکوفایی سطح هنرهای سنتی دارد که ریشه‌اش در تاریخ بسیار غنی ایران است. این تاریخ غنی می‌تواند و باید به شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد ایران منجر شود. صنایع ساخت دست ایران باید با شناسه ایرانی و کیفیت مثال زدنی خود روانه بازار جهان شوند.

شرکت آقاجانی نیز با هدف معرفی هر چه بیشتر صنایع ساخت دست ایران به جهان و کوتاه کردن دست کپی‌کاران بین‌المللی از دستیابی به بازار ایران، شروع به کار کرد. نمی‌توان اجازه داد بازار محصولات دستی ایران نیز به دست کپی‌کاران واگذار شود و هنرمندان نجیب ایرانی از عرصه خارج شوند.

02

شرکت صنایع دستی آقاجانی

شرکت آقاجانی، به مدیریت جناب آقای امیر آقاجانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نمود و خیلی سریع به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات فیروزه کوبی خاورمیانه مطرح شد. مدیریت کارآمد، خلاقیت و نوآوری، تکیه بر هنرمندان خلاق، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های متنوع و تکیه بر دانش، رمز این پیشرفت سریع بوده است.

شرکت آقاجانی مجموعه‌ا‌ی فاخر و بی‌رقیب در زمینه تولید و توزیع صنایع‌دستی کشور به شمار می‌رود. هدف غایی این شرکت، دستیابی به استیلای جهانی ارزش‌های هنری ایران‌زمین است. این هدف، با کار گروهی اساتید هنر و جوانان تحصیل‌کرده ایرانی امکان‌پذیر خواهد بود. تولید محصولات دستی باکیفیت و اصیل و بازاریابی آن‌ها در کشورهای مختلف، آغازگر فصل نو هنر این مرزوبوم خواهد شد.

مجموعه آقاجانی با اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر، پیشتاز عرصه‌ تولید و توزیع صنایع‌دستی ایرانی در کشور و جهان می‌باشد. این مجموعه در زمینی به مساحت بیش از ۳۰۰۰ مترمربع در استان اصفهان فعالیت می‌کند. شرکت صنایع دستی آقاجانی در طول دوره فعالیت خود به عناوین زیادی نظیر کارآفرین برتر استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۸ و کارآفرین برتر کشور در سال ۱۳۹۴ دست یافته است.

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

امروزه دست یافتن به بازار هدف، بدون استفاده از فضای مجازی و اینترنت امکان‌پذیر نخواهد بود. هر شرکتی باید از این فضای آزاد و همگانی بهره ببرد و کسب و کار خود را گسترش دهد. فروشگاه اینترنتی صنایع دستی آقاجانی نیز با هدف گسترش بازار هدف خود و تسهیل هر چه بیشتر خرید و فروش آثار هنرمندان ایرانی، آغاز به کار کرده است.

علاقه‌مندان به هنر دستی ایرانی می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه آنلاین، به بررسی و خرید محصولات مورد نیاز خود بپردازند. در این فروشگاه می‌توانید قیمت واقعی محصولات را مشاهده کنید که یک مزیت بزرگ برای خریداران محسوب می‌شود. همچنین عکس‌های باکیفیت محصولات در وب‌سایت وجود دارند و اطلاعات کامل هر محصول نیز درج شده‌ است.

شما با خرید از این فروشگاه می‌توانید محصول ارزشمند هنرمندان ایرانی را درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید. حمل‌و‌نقل محصولات نیز به صورت کاملاً ایمن انجام می‌شود و کوچک‌ترین نگرانی از بابت آسیب به آن‌ها در مسیر وجود نخواهد داشت. دسته‌بندی و امکان سرچ محصولات نیز کار شما را برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود، راحت‌تر می‌کند. فرصت 7 روزه برای بازگشت کالا و ارسال رایگان نیز از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی آقاجانی هستند.

03

چرا صنایع دستی آقاجانی؟

مطمئناً فروشندگان و تولیدکنندگان زیادی در سطح کشور به فعالیت در حوزه تولید صنایع ساخت دست ایرانی مشغول هستند. تلاش این عزیزان باعث شکوفایی و بلند آوازه شدن هنر ایرانی در سطح بین‌المللی شده است. اما مزایای شرکت تولیدی آقاجانی نسبت به سایر تولید کنندگان شریف صنایع دست‌ساز ایرانی در چیست؟

1.مواد اولیه با کیفیت

مواد اولیه باکیفیت، نقش بسیار مهمی در آزادی هر چه بیشتر هنرمند در شکل دادن به مصنوع و پیاده‌سازی تخیل هزار رنگ وی خواهد داشت. شرکت آقاجانی متعهد است تا در ساخت محصولات فیروزه کوبی از باکیفیت‌ترین ورق‌های مس و سنگ‌های فیروزه اصل نیشابور استفاده کند. هنرمند ایرانی، لایق بهترین مواد اولیه است و گروه تأمین ما با تلاش شبانه‌روزی خود همواره در پی تأمین مواد اولیه با کیفیت بالا خواهد بود.

2.ضمانت نامه معتبر ۱۰ ساله

کدام تولیدکننده‌ای که از کیفیت محصول خود مطمئن نباشد، اقدام به صدور ضمانت نامه 10 ساله خواهد کرد؟ کلیه محصولات فیروزه کوبی آقاجانی با ضمانت نامه کتبی معتبر ۱۰ ساله به خریدار تحویل داده خواهند شد. ضمانت نامه آقاجانی به اعتبار این مجموعه صادر می‌شود و هیچ‌گونه بهانه‌ای برای فرار از زیر تعهدات در کار نخواهد بود.

3.نمایندگان رسمی فروش

شرکت صنایع دستی آقاجانی هم‌اکنون بیش از ۶۵ نمایندگی فروش در داخل و ۶ نماینده فروش در خارج از کشور دارد. این توسعه شرکت، به شکل مداوم و با صبر و حوصله فراوان صورت گرفته است. تلاش جوانان تحصیل‌کرده در تمامی سطوح شرکت آقاجانی، تکمیل‌کننده هنر بی‌نظیر هنرمندان شرکت بوده است.

4.صادرات به کشورهای خارجی

محصولات تولیدی صنایع آقاجانی علاوه بر بازار داخل کشور، در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه می‌شوند. خریداران محصولات باکیفیت آقاجانی در سراسر جهان از خرید خود رضایت خاطر کامل دارند. پشتوانه شرکت آقاجانی نیز همین رضایت خاطر مشتریان است و تمامی عناصر شرکت نیز برای رسیدن به این هدف به کار گرفته می‌شوند.

جمع‌بندی

هنر دستی ایرانیان هنرمند، در طول تاریخ زبانزد خاص و عام بوده است و دوره مدرن نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت صنایع دستی آقاجانی جایی است که هنر اصیل و فناوری‌های مدرن به هم گره خورده‌اند. چراکه رسیدن به اقتصاد پویا تنها از طریق تولید آثار با کیفیت و رقابت در سطح جهانی میسر خواهد بود.