هیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال از اکسیژن تحت فشار شدید و آب استفاده می کند، قطرات ریز آب را از طریق اسپری بر روی پوست  قرار میدهد . این کار کمک میکند که مواد مغذی به منافذ و ترک های پوست از اپیدرم تا لایه درم نفوذ کند، و همچنین به کلاژن سازی و تولید سلول های جدید کمک میکند . به طور همزمان، می توان آلودگی های عمیق را از اپیدرم پاکسازی کرد . همچنین به منظور بهبود پوست های  تیره، زرد، کلواسما، رفع چین و چروک، جوانسازی پوست مورد استفاده قرار بگیرد.

با هیدروفیشیال میتوان آکنه سر سیاه، لکه ،خشکی، چین و چروک، پوست زبر و کدر، افتادگی  پوست را درمان کرد .

آشنایی با هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال

هندپیس اراف RF

دسته یRF  چند قطبی انرژی حرارتی را به بافت زیر جلدی برای تقویت انقباض کلاژن زیر منتقل میکند. این عمل باعث لیفتینگ و

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی مراقبت از پوست است . در حالی که با لایه برداری پوست باعث تولید سلول های جدید می شود و رشد کلاژن را برای بهبود حالت و ظاهر پوست تحریک می کند.

چکش سرد

چکش یخ می تواند رگ های خونی را کوچک کند، به طور موثر رگ های واریسی را کاهش دهد، مواد مضر داخل وریدی راحت تر پاک می شوند، برای رقیق کردن لکه ها تأثیر قابل توجهی دارند. همچنین باعث بسته شدن منافدذ باز پوست میشود .

جت آب اکسیژن نانو

این هندپیس نه تنها می تواند به طور کامل کثیفی های عمیق منافذ را از بین ببرد  بلکه به طور 99٪ مولکول های اکسیژن باعث اکسیژن رسانی سطح پوست میشود .و باکتری های مضر پوست را حذف میکند .

دسته اولتراسونیک

ارتعاشات میلیونی در ثانیه اولتراسوند می تواند تجزیه چربی را آسان تر کند و به جلوگیری از چاقی کمک کند. همچنین امواج التراسونیک باعث جذب بهتر مواد و همچنین سفت تر شدن پوست شود .

اسکرابر یا اتوی صورت

هندپیس درما اف25000-30000  بار در ثانیه می لرزد و باعث  تمیز کردن عمیق پوست ، ماساژ، خلاص شدن از شر پوست های مرده سطح پوست میشود . گردش خون و متابولیسم را تقویت میکند. به توانایی بازیافت سلولی پوست و تنفس پوستی کمک میکند .

02

 

کرایو اسپری

کرایو تراپی امروزه یکی از محبوب ترین درمان ها برای از بین بردن زگیل پوستی و زگیل تناسلی و همپنین درمان میخچه است . دستگاه کرایو تراپی مدل های مختلفی دارد .

کرایو اسپری که برای مطب ها و کلینیک ها مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه دارای 500 سی سی مخزن قابل شارژ و 11 سری مختلف میباشد . دمای کاری منفی 196 درجه سانتی گراد است . با نیتروژن مایع شارژ میشود .

به این نکته باید توجه شود که مدت زمان نگهداری نیتروژن مایع داخل مخرن این دستگاه 12 تا 20 ساعت میباشد.

برای نگهداری نیتروژن مایع میتوان از تانک ازت استفاده کرد .

هیدروفیشیال

کرایو نیتروکسی پن مناسب مصارف خانگی

کرایو نیتروکسی شامل یک کپسول اسپری 200 سی سی و دو ژل ضد فریز میباشد. دمای کاری این اسپری منفی 60 درجه میباشد . بدون نیاز به شارژ روزانه  است . 120 تا 150 بار قابل اسپری کردن میباشد . از مزایای این کرایو اسپری استفاده آسان و بدون شارژ در منزل میباشد .

کرایو پن

از دیگر دستگاه های کرایو تراپی میتوان به کرایو پن اشاره کرد این دستگاه دارای کپسول های مخصوصی میباشد که هر کپسول مخصوص استفاده دو تا سه نفر است .      

04

جهت خرید و مشاوره در خصوص دستگاه های پوست و زیبایی با کارشناسان مجموعه بلپو تماس بگیرید .