اخبار استخدامی تهران (شرکت‌های خصوصی)

شرکت‌های خصوصی ایران هر ماه آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند و در میان شرکت‌های فعال در حوزه استخدام به‌شمار می‌آیند. این ماه نیز در میان آگهی‌های استخدامی، نام بسیاری از شرکت‌های خصوصی به چشم می‌خورد.

این شرکت‌ها آگهی های استخدامی جدید خود را در سایت ایران تلنت منتشر کرده‌اند و با توجه به استقرار بیشتر این شرکت‌ها در تهران، بخش بزرگی از این آگهی‌ها در دسته آگهی های استخدامی شهر تهران گنجانده می‌شوند.

برای مشاهده آگهی‌های استخدامی شرکت‌های خصوصی و استخدام در بهترین سازمان‌ها، کافی است به سایت ایران تلنت مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام و ساخت رزومه خود، برای فرصت‌های شغلی متناسب با رزومه خود درخواست همکاری ارسال کنید. این فرصت‌های شغلی بسیار متنوع هستند و گروه‌های شغلی متفاوتی را شامل می‌شوند. از این رو، کارجویان در مشاغل مختلف این فرصت را دارند تا برای تعداد فرصت شغلی بسیاری اقدام کنند و با این کار شانس استخدام خود را افزایش دهند.

شرکت‌هایی که استخدام دارند

در میان شرکت‌های خصوصی ایران در سایت کاریابی ایران تلنت، نام‌هایی دیده می‌شود که برخی از آنها به عنوان شرکت محبوب بسیاری از کارجویان شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعال هستند که برخی از آنها شامل بازاریابی، فروش، مهندسی، کنترل پروژه، حسابداری، توسعه محصول، فناوری اطلاعات، خرید و تدارکات، شبکه و منابع انسانی می‌شوند. با توجه به صنایعی که نام بردیم، فرصت‌های شغلی نیز متنوع می‌شوند و برخی از آنها عبارت‌اند از کارشناس دیجیتال مارکتینگ، طراح گرافیک، کارشناس فروش، مدیر بازاریابی، مدیر برند، نماینده علمی، مدیر محصول، سرپرست تولید، مدیر پروژه، کارشناس فنی، مهندس برق، سرپرست برنامه‌ریزی، کارشناس حسابداری، برنامه نویس دات نت، سرپرست منابع انسانی و کارشناس نرم افزار.

اما شرکت‌هایی که برای این فرصت‌های شغلی استخدام دارند عبارت‌اند از:

گلدیران، ایرانسل، مپنا، نستله ایران، دیجی کالا، زرین رویا، کوبل دارو، مدیران خودرو، نیلپر، کارگزاری آگاه، گلرنگ، امید دارو، اسنپ، آسیاتک و رایتل.

در زمان اقدام برای این آگهی‌های استخدامی باید رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد آماده کنید و سعی کنید که همین امروز تمام فرصت‌های شغلی را بررسی و برای مناسب‌ترین گزینه‌ها، رزومه خود را ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید.