بهترین مرکز فروش مبلمان اداری در تهران را بشناسید

تجهیز دفاتر کاری با مبلمان اداری همچون میز و صندلی اداری مناسب، اولین قدم برای ایجاد یک محیط کاری راحت، زیبا، متناسب با الزامات و دکوراسیون اداری و در نهایت افزایش بازدهی و راندمان بالاست. جایی که کارمندان احساس راحتی داشته باشند و محیط به گونه ای باشد که هویت برند شما را نزد مشتری حفظ کند.

تمام این موارد سبب می شود که خرید مبلمان اداری به یک انتخاب مهم تبدیل شود.

برندهای معتبری در زمینه طراحی و تولید تخصصی مبلمان اداری در کشورمان فعالیت دارند که یکی از معتبرترین و باسابقه ترین آن ها شرکت نوژن است. برند نوژن در طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نظیر میز مدیریت، میزهای کارشناسی و کارمندی، میز کانتر و منشی، میز کنفرانس و انواع صندلی اداری و همچنین سایر تجهیزات اداری پیشتاز است.

پارتیشن اداری نوژن یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به صورت حرفه ای متناسب با فضای کاری دفاتر و الزامات محیط های اداری توسط تیم دکوراسیون داخلی شرکت، طراحی و تولید و با تیم اجرایی حرفه ای نصب می شود.

ویژگی های مبلمان اداری مناسب

خرید میز و صندلی اداری ممکن است برای بسیاری از مدیران، بدون اطلاع از استانداردهای این تجهیزات چالش برانگیز باشد. بنابراین مروری خواهیم داشت بر الزامات اولیه و ویژگی هایی که یک مبلمان اداری مناسب باید داشته باشد. زمانی که تصمیم به خرید از هر فروشگاهی دارید، موارد زیر را حتماً در مورد انتخاب خود لحاظ کنید.

طراحی استاندارد و ارگونومیک

طراحی میز و صندلی های اداری متناسب با جایگاه و سمت کارکنان و متناسب با نیاز آن بخش طراحی می شود. به عنوان مثال میز و صندلی کانتر و منشی دارای استانداردهای مخصوص به خود است، همان گونه که طراحی میز و صندلی کارمندی با مدیریت متفاوت است.

اما پارامتری که در همه انواع مبلمان اداری باید اعمال شود، طراحی ارگونومیک تجهیزات کاری و متناسب با نیاز و فرم بدن برای جلوگیری از آسیب های فیزیکی است.

ارتفاع و ابعاد استاندارد میزها، صندلی های قابل تنظیم و استفاده از تکنولوژی های به روز برای تولید محصولاتی که بتواند در طول ساعات کاری طولانی پشت میز نشینی آسیب زا نباشند، یکی از مؤلفه های اصلی محصولات برندهای معتبر است.

جلوه، زیبایی و تنوع سبک

از دیگر فاکتورهای مهم، زیبایی محصول است. به کار بردن طراحی های خلاقانه و به روز در کنار متریال جذاب و خوش رنگ با پالت رنگی متعدد و امکان سفارشی سازی محصول نیز می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد و شمارا به سمت خلق هویت برند مورد نظرتان سوق دهد. تنوع در متریال، تنوع طراحی و سبک های مدرن، مینیمال، کلاسیک که بتواند طیف گسترده ای از انتخاب را در اختیار مشتری بگذارد،  ترکیب برنده است.

متریال درجه یک

کیفیت متریال پارامتری است که جای چانه زدن ندارد. مبلمان محیط های کاری به دلیل رفت و آمد ها، جابجایی های مداوم و استفاده روزانه از آن ها باید دارای متریال درجه یک باشند. هر نوع متریال بکار رفته در نوع خود باید بهترین باشد، از متریال ام دی اف، شیشه، انواع چوب، فلزات، آلومینیوم و پارچه، فوم ها و خلاصه هرآنچه که در ظاهر و باطن به کار رفته است باید بهترین باشد. علاوه بر حفظ ظاهر در مدت زمان استفاده، محصول باید جذابیت خود را حفظ کند و به علاوه از فرم اصلی و استاندارد خود خارج نشود.

گارانتی

و اما گارانتی محصول نشان از کیفیت دارد و به مشتری اطمینان می دهد که محصولات آن برند قابل اطمینان هستند. برندهای معتبر محصولات خود را گارانتی می کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و ایراد احتمالی اطمینان داشته باشید که هزینه ای که بابت خرید کرده اید را از دست نخواهید داد و پشتیبانی آن را نیز دریافت می کنید.

میز کنفرانس نوژن

لزوم خرید مبلمان اداری از برند معتبر

بیشترین تأثیری که کیفیت مبلمان اداری می گذارد، بر روی کارمندان شرکت شماست. برای کارمندانی که ساعات طولانی از یک روزکاری را در پشت میز و صندلی های اداری می گذرانند و خلق و خو و روحیه آن ها و در نتیجه بهره ورییشان را تحت تأثیر قرار می دهد، همین کیفیت و راحتی تجهیزاتی است که با آن ها سروکار دارند. به علاوه حسی که به مشتریان خود القاء می کنید همگی می تواند از مبلمان محل کار شما شروع شود.

برندهای معتبر در طراحی مبلمان تولید شده خود استانداردهای خاصی را لحاظ می کنند. امضای خاص خود را دارند. اگر بخواهید مجموعه ای کامل از تجهیزات مورد نیاز کارمندان و مدیریت و سایر بخش ها را تأمین کنید، گزینه هایی را در اختیارتان می گذارند که همخوانی و هارمونی خوبی را در دکوراسیون ایجاد می کنند.

به علاوه اگر برای انتخاب خود دچار سردرگمی شوید و نیاز به راهنمایی داشته باشید تیم کارشناسی را برای مشورت در اختیارتان می گذارند که بتوانید انتخاب راحت تری را داشته باشید.

همگی این عوامل در کنار قیمت به صرفه تولیدی های بدون واسطه که محصولات را به صورت مستقیم می توان از آن ها تحویل گرفت نیز مزید بر علت است که چرا باید خرید از برندهای معتبر را در صدر انتخاب خود قرار دهید.

فروشگاه معتبر مبلمان اداری در تهران

یافتن یک مرکز فروش معتبر مبلمان اداری در تهران سخت نیست. تنها کافیست به وب سایت رسمی شرکت نوژن مراجعه کنید. تنوع در کنار قیمت مناسب، کیفیت و گارانتی محصولات، طراحی زیبا در کنار کارایی همگی این فاکتور ها را در محصولات این شرکت می توانید بیابید.

برای مشاهده، خرید و راهنمایی در خصوص تهیه انواع مبلمان و پارتیشن اداری مورد نیاز شرکت خود و تجهیز دفاتر کاری با محصولات برند نوژن می توانید به وب سایت این برند به نشانی https://nujan.net مراجعه نمایید  و برای دریافت اطلاعات بیشتر با بخش کارشناسی فروش از طریق شماره 02158942 در تماس باشید.