تعمیر آیفون تصویری در محل با اعزام فوری کارشناس

آیفون تصویری چگونه تعمیر می‌شود؟

بهتر است برای نصب و تعمیر آیفون تصویری از کارشناسان مجرب و کارآزموده کمک بگیرید. با یک تماس تلفنی کارشناس خیلی زود به منزل یا محل مورد نظر شما می‌آید و آیفون تصویری شما را با قیمت مناسب نصب یا تعمیر می‌نماید. اگر مدل آیفون تصویری خود را می‌دانید زمانی که برای تعمیر آیفون با کارشناس تماس می‌‌گیرید حتما مدل آن را به او بگویید. او باید از آیفون بازدید نماید تا بتواند ایراد آیفون را تشخیص دهد و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام نماید. کارشناس پس از تشخیص مشکل می‌تواند هزینه تعمیر آیفون را به شما بگوید.

خوب است بدانید که کارشناسان سایت آیفون سازان تمامی برندهای آیفون تصویری اعم از ایرانی و خارجی را تعمیر می‌کنند. همچنین شما می‌توانید به سایت www.iphonsazan.ir  مراجعه نمایید و درخواست خود را مبنی بر تعمیر آیفون تصویری در محل اعزام فوری کارشناس در این سایت ثبت کنید تا کارشناس با شما تماس بگیرد. چون این کار باعث می‌شود که کارشناس بتواند سریع‌تر آیفون تصویری شما را تعمیر کند. اگر این کار را انجام دهید شاید دیگر لازم نباشد کارشناس چندین بار برای تعمیر آیفون به منزل یا محل مورد نظر شما بیاید. بدین ترتیب در وقت و هزینه به مقدار زیادی صرفه جویی خواهد شد. 

به این مورد توجه کنید که هر کسی نمی‌تواند آیفون تصویری را به خوبی تعمیر نماید. چون تعمیر آیفون تصویری به دانش و تخصص کافی نیاز دارد و متخصصان این حوزه باید حتما این کار را انجام دهند. در غیر این صورت ممکن است آیفون تصویری به طور کل خراب شود و تعمیر آن به هیچ وجه ممکن نباشد. در این صورت مجبور هستید یک آیفون تصویری نو  بخرید و مسلما باید هزینه بیشتری برای خرید آن بپردازید.

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک

خوب است بدانید که آیفون تصویری الکتروپیک مدل های متنوعی دارد. مشکلاتی که در این آیفون تصویری وجود دارد عبارتند از: زنگ نخوردن مانیتور داخلی، شنیده نشدن صدای زنگ در پنل خارجی، پر پر زدن تصویر یا آبی شدن تصویر.                 

01

آیفون تصویری الکتروپیک

اگر مانیتور داخلی آیفون زنگ نمی‌خورد ممکن است برد صدای آیفون خراب شده باشد. بنابراین بهتر است نسبت به تعویض قطعه هوک روی برد اصلی اقدام شود. ضمنا ممکن است آی سی زنگ موجود روی برد اصلی نیز سوخته باشد در این صورت باید نسبت به تعویض آی سی اقدام شود. ممکن است بلندگوی داخلی آیفون نیز خراب شده باشد بنابراین پس از اطمینان از خرابی باید بلندگو تعویض شود. اگر ساختمان شما چند طبقه است ممکن است سوئیچر آیفون مشکل پیدا کرده باشد. خرابی سوئیچر آیفون ممکن است علت زنگ نخوردن آیفون باشد پس بهتر است این قطعه تعویض یا تعمیر شود. اگر صدای زنگ در پنل خارجی آیفون شنیده نشود قطعا باید قطعه هوک موجود در این آیفون تعویض شود.

اگر تصویر در آیفون تصویری پر پر می‌زند یا رنگ آن آبی می‌شود احتمالا برد تغذیه آیفون خراب شده است و باید حتما نسبت به تعمیر آیفون تصویری در اسرع وقت اقدام شود. از آن‌جایی که برد تغذیه آیفون تصویری الکتروپیک از نوع سوئیچینگ می‌باشد نمی‌توان برد دیگری را روی این آیفون نصب کرد. چون احتمال دارد آیفون بسوزد. بنابراین حتما باید این برد توسط یک تعمیر کار حرفه ای تعویض یا تعمیر گردد.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس

اگر آیفون تصویری کوماکس پشت سر هم زنگ بخورد و تصویر آن قطع نشود ابتدا باید برای تعمیر آن، شاسی پنل را  کاملا بررسی نمایید که گیر نکرده باشد. اگر مشکل از شاسی پنل نباشد باید سیم کشی آیفون را از پنل تا مانیتور بررسی نمایید زیرا ممکن است سیم کشی دچار اتصالی شده باشد. اگر تصویر آیفون سیاه و سفید کوماکس مشکی شده است احتمالا برد دستگاه ایراد پیدا کرده است. اما به این مورد دقت کنید که لازم است در آیفون‌های سیاه و سفید  4pn،4hp  و 4hp2 تصویر پشت مانیتور بررسی شود. در صورتی که جامپ وجود نداشته باشد تصویر به رنگ سفید نمایش داده می‌شود.

02

آیفون کوماکس

تعمیر آیفون تصویری تابا

اگر آیفون شما آیفون تصویری تابا باشد و دوربین پنل آن آسیب دیده یا سوخته باشد باید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازید. دوربین این آیفون تصویری سه سیم دارد و هر یک از این سیم‌ها در یک سوکت قرار دارند. به طور معمول باید در این آیفون سیم مثبت به مثبت برد اصلی، سیم G  به G  برد اصلی و سیم V  به V برد اصلی متصل شود. در ضمن ولتاژ بین پایه های G  و مثبت بایستی حتما 12 ولت و به صورت مستقیم باشد. اگر شرایط مذکور برقرار نباشد به طور قطع دوربین پنل آیفون تصویری تابا می‌سوزد.

لازم به ذکر است که هزینه تعمیر آیفون تصویری بسته به نوع مشکل و مدل آن متفاوت است. خوب است بدانید که اگر تصویر در آیفون تصویری تابا به صورت پرشی و نویز دار دیده شود بدین معنی است که سیم شماره  3 در این آیفون تصویری قطع شده است. اگر برد دوربین پنل یا برد تغذیه این آیفون مشکل داشته باشد نیز تصویر در این آیفون به خوبی و به وضوح نشان داده نمی‌شود. اگر هیچ کدام از این موارد مشکل نداشته باشند و باز هم تصویر آیفون تصویری تابا واضح نباشد برد اصلی آیفون آسیب دیده است و باید تعویض گردد. اگر در یک ساختمان چند طبقه سکونت دارید و درب هیچ یک از واحدها باز نمی‌شود ایراد از پنل آیفون تصویری است. بنابراین بهتر است ابتدا ترانس تغذیه را بررسی نمایید تا اطمینان حاصل کنید که ولتاژ  AC  به پنل می‌رسد. در مرحله بعد باید از سیم کشی آیفون تصویری و اتصال سیم‌هایF  و E   اطمینان حاصل نمایید.

03

آیفون تصویری تابا