راهنمای خرید ساک دستی کاغذی تبلیغاتی کرافت و گلاسه + بررسی قیمت

در هر شغل و پیشه رقابت فشرده ای بین برندهای متفاوت وجود دارد و یکی از مواردی که می تواند شما را از رقبا متمایز کند نوع بسته بندی ، کیفیت و نحوه تحویل کالا می باشد. اینکه کالای رسیده به دست مشتری در یک بسته بندی با کیفیت و شیک باشد احساس رضایت از خرید خود را در مشتری ایجاد می کند. این بسته بندی می تواند یک ساک دستی کاغذی زیبا با طراحی حرفه ای باشد. مقاومت و استحکام ساک دستی به مواردی همچون گرماژ و خدمات پس از چاپ به مانند سلفون بستگی دارد. قیمت ساک دستی کاغذی را مواردی همچون تعداد سفارش ، گرماژ کاغذ ، تعداد رنگ و خدمات پس از چاپ  تعیین می نماید.

انواع ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی را می توان از نظر نوع جنس ، دسته ، چاپ ، مدل و خدمات چاپ تقسیم بندی نمود. جنس ساک دستی باید طوری انتخاب شود که وزن محصولی که در داخل آن قرار می گیرد را تحمل کند.همچنین دسته ساک دستی از جنس و نوعی باشد که تحمل وزن را داشته باشد.

ساک دستی کاغذی

کاربرد انواع ساک دستی کاغذی تبلیغاتی

بسیاری از ما ساک دستی هایی را که به عنوان تبلیغات و یا همراه کالای خریداری شده به دستمان می رسد را نگه داشته و چندین بار از آن استفاده می کنیم.

یک ساک دستی تبلیغاتی با کیفیت خوب حس رضایت و تصاحب یک کالای با کیفیت را در مشتری ایجاد می کند که باعث می شود وی به یک مشتری وفادار برای برند شما شود.

یکی از ارکان اساسی بازاریابی تبلیغات مناسب با بازدهی بالا می باشد.چاپ برند و تبلیغات محصول شما بر روی ساک دستی کاغذی می تواند یک تبلیغ بسیار خوب با بازدهی بالا برای شما باشد به طوری با استفاده از آن  در خریدهای روزمره و حمل خریدهای خود نشان می دهد که از برند شما خرید کرده و برند شما مورد تایید و پسند اوست.

مزایای استفاده از ساک دستی

  • حمل و نقل آسان محصول توسط مشتری
  • حس رضایت مندی مشتری از خرید و تبدیل شدن به مشتری دائم شما
  • تکرار اسم محصول در ذهن مشتری و توصیه برند شما به دیگران
  • استفاده مجدد از ساک دستی توسط مشتری و تبلیغ شدن برند شما به دفعات
  • کاهش مصرف پلاستیک و کمک به مسائل زیست محیطی

انواع جنس شاپینگ بگ تبلیغاتی

  • کاغذ گلاسه
  • کاغذ تحریر
  • کاغذ کرافت
  • مقوا ایندربرد
  • مقوا پشت طوسی
  • مقوا گلاسه

ساک دستی تبلیغاتی گلاسه

کاغذ گلاسه دارای گرماژهای ۱۳۰ الی ۳۰۰ گرم می باشد که با افزایش گرماژ کاغذ مقاومت کاغذ بالاتر رفته و به طبع آن  مقاومت ساک دستی بیشتر می شود. از دیگر مزیت های کاغذ گلاسه مقاومت بیشتر  ساک دستی ساخته شده از این جنس نسبت به ساک دستی هایی است که از جنس کاغذ تحریر و یا کاغذ کرافت ساخته شده است. مواد روان کننده روی این کاغذ علاوه بر بهبود کیفیت چاپ بر روی مقاومت آن نیز تأثیر بسزایی دارد.ساک دستی را می توان با کیفیت ترین شاپینگ بگ موجود در بازار دانست.

شاپینگ بگ کاغذی تحریر

بگ تبلیغاتی کاغذی تحریر از جنس کاغذی معمولی سفید رنگی می باشد که همه ما میشناسیم و گرماژ 70 الی 300 گرم را دارا می باشد و از کیفیت چاپ کمتری نسبت به گلاسه برخوردار است

ساک دستی کاغذی کرافت

از متداولترین مدل های شاپینگ بگ میتوان به ساک دستی کاغذی کرافت اشاره کرد چون دارای قیمت بسیار مناسب و استحکام بالایی بوده و چاپ های تک رنگ تا چهار رنگ و همچنین چاپ با رنگ های خاص بر روی آن بسایر شکیل می باشد.

ساک دستی مقوایی

سایر مدل های ساک دستی مقوایی نسبت به مدل های کاغذی از استحکام بالاتری برخوردارند و دارای ضخامت بالاتر می باشند و به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردارند

قیمت ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

عوامل بسیاری در قیمت تمام شده ساک دستی تاثیر گذار می باشد که آنها اشاره خواهیم کرد.

تیراژ

هر چه تیراژ سفارش بالاتر باشد هزینه هایی مانند چاپ کمتر بر روی هر دونه از ساک دستی ها سرشکن شده و قیمت آن کاهش می یابد.

گرماژ کاغذ

گرماژ کاغذ گلاسه تأثیر مستقیم و به سزایی در قیمت تمام شده ساک دستی دارد. گرماژ کاغذ گلاسه از ۱۳۰ گرم تا ۳۰۰ گرم می باشد که بالاتر رفتن گرماژ مقاومت ساک دستی جهت حمل وزن های بیشتر ، بالاتر می رود به طبع آن قیمت ساک دستی افزایش می یابد.

نوع دسته

مدل دسته و نحوه اتصال آن به ساک دستی می تواند در قیمت ساک دستی تأثیر داشته باشد.

تعداد رنگ چاپ

یکی دیگر از عواملی که در قیمت ساک دستی تاثیرگذار است تعداد رنگ چاپ و اینکه طرح ساک دستی تمپلات باشد. این موارد در مقدار جوهر مصرفی و تعداد زینک تاثیر خواهد داشت.

خدمات پس از چاپ

این خدمات بسته به اینکه قسمتی از ساک دستی و یا کل ساک دستی را شامل شود در قیمت ساک دستی تاثیرگذار می باشد.

انواع مدل ساک تبلیغاتی

بگ گلاسه را می توان در دو مدل افقی و عمودی تولید نمود که هر مدل مناسب قرارگیری یک سری از کالاها می باشند. تصمیم گیری با مشتریان عزیز می باشد که چه مدلی بیشتر مناسب کالایشان می باشد.

افقی

در مدل افقی عرض پاکت نسبت به ارتفاع آن بسیار بیشتر می باشد و این پاکت مناسب حمل محصولاتی مانند لباس می باشد.این مدل به شکل کیف های دستی می باشد و حمل آن در حین راه رفتن بسیار راحت تر می باشد. مزیت ساک دستی افقی این است که می توان آنها را به راحتی پر کرد و یا اقلام درون آن را حذف نمود.

عمودی

بیشتر ساک دستی ها عمودی می باشند این بدین معناست که ارتفاع پاکت از عرض آن بیشتر است . این طراحی سبب می شود که از بیشترین فضای ممکن بتوان استفاده نمود.در این مدل به دلیل اینکه فشار بیشتری به کف پاکت وارد می شود می توان از کفی های تقویتی در ساک دستی استفاده نمود که سبب می شود مقاومت پاکت بالاتر رفته و وزن بیشتری را بتوان درون ساک دستی قرار داد.

انواع دسته

می توان ساک دستی را با دسته های نخی ، کنفی ، پارچه ای ، مقوایی و یا دسته موزی تولید نمود. هر کدام از این دسته ها مزایا و معایب خود را دارند.

دسته نخی

این دسته از جنس نخ هایی است که به دور هم تابیده و بافته شده اند . این نوع دسته بسیار  نرم می باشد و در دست عرق نمی کند. این دسته با پانچ کردن کاغذ در محل اتصال به ساک دستی متصل می شود. تقریباً در اکثر ساک دستی ها به دلیل سهولت در نصب و اذیت نکردن دست از این نوع دسته استفاده می شود.

دسته مقوایی

این نوع دسته از یک قطعه مقوا که حفره دسته در آن تعبیه شده تشکیل شده و به وسیله چسب و یا منگنه به ساک دستی متصل می شود.

این دسته دارای استحکام خوبی است ولی با قرار گرفتن در دست به مرور زمان با تعریق دست مرطوب شده ، شکل و حالت خود را از دست می دهد.

دسته کنفی

این دسته از الیاف کنف به هم پیچیده شده می باشد و انعطاف چندانی ندارد و به قسمت بالایی ساک دستی چسبانده می شود.

ساک دستی کاغذی کرافت

پارچه ای

جنس این دسته از پارچه و روبان می باشد و  بر روی ساک دستی چسبانده می شود. از این دسته معمولاً در ساک دستی های تزئینی استفاده می شود.

دسته موزی

این دسته به نوعی از خود پاکت تشکیل شده که با یک برش جای دسته در خود پاکت تعبیه می شود. این دسته به دلیل اینکه از جنس خود ساک دستی می باشد مقاومت بالایی نداشته و در ساک دستی هایی که وزن زیادی در آن قرار نمیگیرد مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ ساک دستی کاغذی تبلیغاتی

ساک دستی توسط دستگاه های افست چاپ می شود که می توانند چهار رنگ اصلی و رنگ پنجم اختصاصی (در صورت لزوم) چاپ نمایند. به دلیل روکشی از مواد روان کننده که بر روی این کاغذ وجود دارد می توان چاپ با کیفیت بسیار بالا را بر روی این کاغذ انجام داد که مناسب چاپ هر نوع برند و طرح باهر تعداد رنگ بر روی ساک دستی کاغذی گلاسه می باشد و محدودیتی از نظر طراحی وجود ندارد.

خدمات پس از چاپ

این خدمات عمداتاً در جهت بهبود شرایط ساک دستی در برابر پاره شدن ، ضد آب شدن و یا زیباتر شدن ساک دستی می باشد. این خدمات به قیمت تمام شده ساک دستی را افزایش می دهد ولی در مقابل فواید آن ناچیز می باشد. 

سلفون

لایه نازکی از پلاستیک می باشد که بوسیله حرارت بر روی کاغذ و مقوا چسبانده می شود. این روکش سبب می شود انعطاف کاغذ در قسمت هایی که کاغذ تا می خورد بالا رفته و پاره نشود. سلفون باعث می شود چاپ انجام شده بسیار شفاف و براق به نظر بیاید که این امر زیبایی ساک دستی را بسیار افزایش می دهد . از دیگر مزیت این روکش می توان به افزایش مقاومت ساک دستی در حمل وزن های بیشتر اشاره نمود که ساک دستی می تواند وزن هایی تا ۵ و یا ۷ کیلو حمل نمود. بزرگترین مزیت استفاده از سلفون ، ضد آب شدن ساک دستی می باشد که در اثر ریختن آب بر روی آن ساک دستی خیس نمی شود.

یووی

جهت براق شدن و باقی نماندن اثر دست بر روی ساک دستی می توان موادی را بر روی کاغذ روکش نمود. این ماده از مشتقات نفتی بوده و به صورت یووی سیلندری و یا موضعی انجام می شود.

در یووی سیلندری کل قسمت چاپ شده از مواد یووی پوشیده می شود و در یووی موضعی فقط یک قسمتی از ساک دستی یووی می شود. 

برجسته

جهت برجسته نمودن قسمتی از ساک دستی که معمولاً لوگوی چاپ شده بر روی ساک دستی می باشد از این روش استفاده می شود. امباس

جهت انجام طرحی که برجستگی های زیادی دارد و کل قسمت چاپ شده را در بر می گیرد از این روش استفاده می شود.

طلاکوب

به جهت اینکه قسمتهایی از کاغذ و یا مقوا به رنگ طلایی در بیاید که این قسمت ها می تواند نوشته ، طرح و یا لوگو باشد از روش طلاکوب استفاده می شود. طلاکوب به دو روش سرد و گرم انجام می شود که بر روی کاغذ و مقوا از روش سرد استفاده می شود. در این روش قسمت هایی که باید طلاکوب شود با چسب پوشیده می شود و سپس ورقه متالایز شده که اصطلاحاً ورق طلا گفته می شود بر روی آن قرار می گیرد و فقط در قسمت هایی که از چسب پوشیده شده است ورق طلا بر روی کار باقی می ماند. در این روش هیچ پستی یا بلندی در کار ایجاد نمی شود.

نحوه سفارش ساک دستی

  • انتخاب سایز و گرماژ : همکاران کارشناس ما با آگاهی از کالایی که در ساک دستی قرار می گیرد می توانند شما را در انتخاب سایز ساک دستی و گرماژ کاغذ مورد نیاز راهنمایی نمایند.
  • تعیین تیراژ سفارش : همانطور که گفته شد تیراژ تاثیر بسیار زیادی در قیمت محصولات چاپی دارد.
  • خدمات پس از چاپ : این خدمات علاوه بر قیمت ساک دستی ، بر زمان تحویل سفارش نیز تاثیر می گذارد.
  • صدور فاکتور: پس از مشخص شدن مشخصات ساک دستی و پرداخت مبلغ پیش پرداخت  سفارش شما ثبت می شود.

طراحی ساک دستی و تأیید طرح: طراح در این شرکت کاملاً رایگان بوده و طراحان ما بنا به سلیقه و نظر شما طرح روی ساک