جملات انگیزشی کوتاه انگلیسی برای امید به آینده

امید به آینده برای همه ما محصلان و زبان‌آموزان در معانی مختلفی تعریف می‌شود. برای برخی از زبان‌آموزان اینکه بتوانند در بهترین سطح و آمادگی در زبان انگلیسی رسید، کلمه امید تعریف می‌شود. برای برخی  دیگر واژه امید  برای گرفتن فاند تحصیلی و قبولی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز مانند آزمون تافل و آزمون آیلتس معنا پیدا می‌کند. خیلی از افراد با امید مهاجرت کردن به خارج از ایران، ساعت‌ها آموزش زبان انگلیسی در کلاس را تحمل می‌کنند. بنابراین هر زبان‌آموزی با امید برای رسیدن به هدفی، بارها در مسیر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی قدم گذاشته، بارها دلسرد و ناامید شده اما باز هم آن هدف و هدف‌مهم‌تر، او را در مسیر درست قرار داده است.

انگیزه برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین نکات ایجاد انگیزه، روحیه بخشی به افراد با بیان جملات انگیزشی انگلیسی امکان‌پذیر است. تکنیکی که خیلی از اساتید کاربلد تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و ایجاد انگیزه بیشتر شاگردان‌شان به کار می‌برند.

بهتر است که در این مطلب، چند نمونه از بهترین جملات انگیزشی کوتاه انگلیسی برای امید به آینده و ایجاد انگیزه بالا را باهم مرور کنیم تا درک متفاوتی از یادگیری زبان انگلیسی داشته باشیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

جملات انگیزشی به انگلیسی برای ایجاد انگیزه و یادگیری بهتر زبان

مطالعه جملات و متن انگلیسی در مورد هدف با ترجمه و همچنین متن انگلیسی در مورد امید به زندگی، علاوه بر اینکه به شما انگیزه و امید می‌دهد، باعث یادگیری زبان انگلیسی به روشی جذاب نیز خواهد شد. به خصوص مطالعه جملات انگیزشی کوتاه انگلیسی برای تقویت بخش ریدینگ  (Reading) و رایتینگ (Writing)  زبان انگلیسی بسیار کاربردی است.  از جذاب‌ترین جملات و متن انگیزشی در مورد هدف با ترجمه می‌توان به موارد  زیر اشاره کرد:

The first sentence:

Do not follow where the path may lead. Go instead where there is no path and leave a trail. Harold R. McAlindon

این جمله یکی از قشنگ‌ترین جملات برای جان دادن به فردی است که برای یادگیری یک مهارت یا رسیدن به یک تجربه خوشایند، یک لحظه هم دست از تلاش برنمی‌دارد. قشنگی معنی جمله اینجاست:

به جای عبور از جاده‌ای که همه از آن می‌گذرند، به مسیری برو که جاده‌ای ندارد و برای بقیه رد‌پای خود را بر‌جای بگذار.

 

The second sentence:

First say to yourself what you would be;  and then do what you have to do. Epictetus                                                                                                                                                                                                              

ترجمه: نخست به خودت بگو که چه می‌خواهی بشوی، سپس برای تحقق آن، آنچه که لازم است را انجام بده.

این یک جمله کوتاه انگلیسی معمولی نیست و در یادگیری هر مهارتی کاربرد دارد. در واقع به اهمیت تعیین هدف، داشتن برنامه‌ریزی و اقدام اشاره می‌کند. برای مثال رسیدن به مهارت زبان انگلیسی و تسلط بالا در این زبان، نیاز به برنامه‌ریزی برای تقسیم منابع و میزان ساعات مطالعه است. همچنین برای شروع یادگیری هدفمند شاید نیاز به شرکت در آموزشگاه زبان یا معلم خصوصی نظیر کلاس تدریس خصوصی زبان استادبانک باشد. بنابراین برخی از جملات انگیزشی به انگلیسی تنها امید‌دهنده نبوده و راه اقدام برای رسیدن به هدف را نیز به ما نشان می‌دهند.

 

The third sentence:

Some people dream of success while others wake up and work

یکی از جذاب‌ترین جملات انگیزشی کوتاه انگلیسی، این جمله با  ترجمه زیر است:

برخی از افراد رویای موفقیت را در سر می‌پرورانند، اما برخی دیگر از خواب بیدار می‌شوند و کار می کنند.

 

The fourth sentence:

There are no secrets to success.   It is the result of preparation, hard work, and learning from failure

ترجمه: هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد؛ موفقیت نتیجه آمادگی، کار سخت و درس گرفتن از شکست است.

برای برخی از مردم درک این جمله سخت است. در واقع نمی‌خواهند به این باور رسیده که تنها با تلاش، اقدام و همچنین استفاده از تجربیات شکست خود و تجربیات افراد موفق برای جلوگیری از شکست بیشتر، می‌توان به موفقیت دست یافت. برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی می‌توان از تجربیات معلم زبان استفاد کرد. برای کسب رتبه عالی در آزمون تافل یا آزمون آیلتس می‌توان مسیر امتحان شده افراد موفق را در مطالعه منابع استفاده کرد و به موفقیت رسید. کسب هیچ مهارتی بدون تلاش و استفاده از تجربیات موفق افراد و یادگیری از شکست‌ها حاصل نمی‌شود.

 

The fifth sentence:

Great minds discuss ideas, average minds discuss events , small minds discuss people

ترجمه: ذهن‌های بزرگ در مورد ایده‌ها صحبت می‌کنند، ذهن‌های متوسط در مورد رویداد‌ها حرف می‌زنند، ذهن‌های کوچک در مورد مردم بحث می‌کنند.

 

The sixth sentence:

Beware the barrenness of a busy life.Socrates

ترجمه: مواظب بیهودگی ‌(بی‌نظمی) یک زندگی پر‌مشغله باشید!  

این جمله انگیزشی به انگلیسی کوتاه، راجع به اهمیت برنامه‌ریزی صحبت می‌کند. راجع به افرادی که چند‌کار و چند‌مهارت را می‌خواهند همزمان پیش برده و به دلیل توقعات بیش از حد از خود و بی‌نظمی ایجاد شده تو هیاهوی زندگی‌شان، هیچ کدام را به سرانجام نمی‌رسانند. افرادی که بارها یادگیری زبان انگلیسی از صفر را شروع می‌کنند و به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی و همچنین بی‌نظمی در یادگیری، آن‌ را رها کرده و قصه یادگیری زبان انگلیسی‌‌شان برای همیشه بر آن‌ها ناتمام می‌ماند.

 

The seventh sentence:

Successful people do what unsuccessful people are not willing to do. Don’t wish it were easier; wish you were better                                                   

ترجمه: افراد موفق کاری را انجام می‌دهند که افراد ناموفق حاضر به انجام آن نیستند. آرزو برای راحت‌تر بودن نکنید، ای کاش برای بهتر بودن آرزو کنید!

 

The eighth sentence:

All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.Walt Disney

ترجمه: تمام رویاهای ما می‌توانند محقق شوند، اگر ما شجاعت دنبال کردن آن‌ها را داشته باشیم.

 

ninth sentence:

Don’t wait for extraordinary opportunities. Seize common occasions and make them great. Orison Swett Marden

ترجمه: منتظر فرصت‌های خارق‌العاده نباشید. از موقعیت‌های معمول استفاده کرده و آن‌ها را عالی (استثنایی) کنید.

 

tenth sentence:

Good things come to people who wait, but better things come to those who go out and get them

ترجمه: چیزهای خوب نصیب کسانی می‌شود که صبر دارند، اما چیزهای بهتر برای افرادی است که اقدام کرده و به دنبال آن می‌روند.

این جمله انگلیسی به فارسی این نکته را می‌رساند که هر انسانی فارغ از هدفی که دارد، برای موفقیت و قرار گرفتن در یک موقعیت عالی، باید حرکت کند. چون برخی از موقعیت‌ها و فرصت یک‌بار برای هر فردی ممکن است پیش آید و محدود نیز باشد. در این مواقع صبر کردن جایز نیست.

برای خیلی از زبان‌آموزان نیز موقعیت مهاجرت به خارج از ایران و گرفتن فاند تحصیلی، تنها یک‌بار پیش آمده و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. در سریع‌ترین زمان و با زود‌بازده‌ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، باید به تسلط کافی رسیده و سپس اقدامات لازم را جهت مهاجرت خود انجام داد.

نرخ معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور

استفاده از روش معلم خصوصی، جایگزینی مطمئن برای رسیدن به موفقیت

برای برخی از زبان‌آموزان تجربه یادگیری زبان به سریع‌ترین روش یا با کمک معلم خصوصی زبان خوب نیز یکی از راه‌های کسب انگیزه  برای تلاش بیشتر است. زیرا هرچه آموزش ببینند، بهتر یاد گرفته و تسلط بالاتری نیز پیدا می‌کنند. داشتن تسلط  بالا در زبان انگلیسی و صحبت کرد به این زبان، باعث افزایش اعتماد به نفس شده و در نهایت انگیزه زبان‌آموز را برای یادگیری بیشتر بالا می‌برد. باتوجه به این موضوع، در این محتوا در کنار جملات انگیزشی کوتاه انگلیسی به فارسی، به شما درخواست معلم خصوصی زبان از یکی از سایت‌های معتبر تدریس خصوصی به نام استادبانک را پیشنهاد می‌دهیم.

شما در استادبانک محدودیتی نداشته و در کنار کلاس معلم خصوصی زبان برای مهاجرت می‌توانید درصفحه  معلم خصوصی زبان آیلتس، معلم خصوصی زبان تافل، معلم خصوصی زبان کنکور به همراه نرخ معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور، در جستجوی استاد مورد نظر بوده و نزدیک‌ترین معلم خصوصی به معیار خود را انتخاب کنید. اگر در زمینه ثبت درخواست کلاس خصوصی زبان نیز نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید. این جمله را نیز فراموش نکنید که هیچکس نمی‌تواند به عقب برگردد و شروع تازه‌ای داشته باشد، اما می‌تواند با یک انتخاب هوشمندانه، از همین الان شروع کند و به یک پایان شاد برسد.