خرید از چین بدون واسطه را چگونه انجام دهیم؟

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که صاحب یک شرکت یا تجارت شخصی هستید و قصد دارید خودتان کالاهای مورد نیازتان را از کارخانه و بدون واسطه تهیه کنید، خرید از چین بهترین گزینه برای شما است.

بازار‌های چین بهترین محصولات را با قیمت پایین به شما ارائه می‌دهند. هر چه محصول را ارزان‌تر تهیه کنید، قطعا حاشیه سود شما بیشتر خواهد بود.

اما در عین حال، خرید از چین ممکن است به این سادگی نباشد و کل فرآیند برای اولین بار گیج‌کننده و پرهزینه به نظر برسد. با اینکه امروزه خرید از علی بابا کار را برای تجار آسان کرده، اما باز هم ممکن است با چالش‌هایی روبرو شوید.

بنابراین، اگر به دنبال یک راهنمای دقیق و گام به گام برای خرید مستقیم از چین هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بفهمید که چگونه می‌توانید کالا‌ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از چین تهیه کنید.

چگونه مستقیم از چین خرید کنیم؟

هنگامی که تصمیم به واردات کالا از چین گرفتید، باید تمام عواملی که در کل فرآیند تجارت دخیل هستند را بشناسید.

بازار‌های چین می‌توانند کالا‌های متنوعی را با قیمت‌های مقرون به صرفه به شما ارائه دهند، بنابراین اگر تصمیم به خرید از چین دارید، باید به صورت عمده خرید کنید.

این کار به شما امکان می‌دهد مقدار زیادی سود کسب کنید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

بیایید قدم به قدم حرکت ‌کنیم تا ببینیم از کجا باید شروع کنیم و چه مسیری را برای خرید از چین بدون واسطه انجام دهیم.

خرید از چین بدون واسطه

  • یک محصول خوب برای واردات پیدا کنید

برای یک کسب و کار موفق، باید محصولی را انتخاب کنید که بیشترین تقاضا را در بازار داشته باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد سود بالایی را کسب کنید.

اگر می‌خواهید سود خوبی کسب کنید، به شدت توصیه می‌کنیم که محصول مناسب را برای واردات انتخاب کنید. متأسفانه، اگر محصول اشتباهی خریداری کنید، تمام تلاش شما از بین می‌رود و ممکن است تمام پول خود را از دست بدهید.

02

یافتن محصول مناسب برای واردات شاید راحت نباشد، اما شما فقط یکبار فرصت دارید تا تصمیم خود را بگیرید! قطعا اگر تصمیم اشتباهی بگیرید، ضرر خواهید کرد. خرید از علی بابا یکی از روش‌هایی است که می‌توانید به طیف وسیعی از کالاها دسترسی داشته باشید و آنها را برای واردات عمده بررسی کنید.

فرآیند تولید و فروش محصول کار بسیار بزرگی است. بنابراین، باید کمی وقت بگذارید و تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید.

  • یک عمده فروش قابل اعتماد چینی پیدا کنید

عمده فروشان چینی نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارند. تأمین‌کننده کالا درست مانند شریک تجاری شما است که می‌تواند باعث موفق یا شکست شما بشود، بنابراین آن را عاقلانه انتخاب کنید.

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنجا یک تأمین‌کننده قابل اعتماد پیدا کنید. یکی از بهترین منابع که می‌توانید تولیدکنندگان چینی را در آن پیدا کنید، وبسایت اینترنتی علی بابا است. شاید این موضوع را ندانید، اما بسیاری از تاجران و بازرگانان با خرید از علی بابا کالاهای خود را وارد ایران می‌کنند.

علاوه بر خرید از علی بابا، می‌توانید فروشندگاه را در بازار‌های عمده‌فروشی، نمایشگاه‌های تجاری چین، شرکت‌های تجاری و... پیدا کنید. اگر نمی‌دانید که کالای خود را از کجا و چگونه باید پیدا کنید، می‌توانید از شرکت بازرگانی Irdelivery برای این کار استفاده کنید. این شرکت بهترین عمده‌فروشان چینی را به شما معرفی خواهد کرد.

باید به یاد داشته باشید که تولید و تحویل محصولات دارای مراحل بسیار مهمی هستند. پس از پیدا کردن فروشنده مناسب، باید سفارش خود را رزرو کنید. تولید و دسترسی به محصولات ممکن است ۴۵ روز طول بکشد. پس برای اینکه در روند تجارت خود با تاخیر مواجه نشوید، حتما سفارش خود را رزرو کنید.

خرید از علی بابا این امکان را به شما می‌دهد تا محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • درخواست نمونه و تأیید کیفیت کالا

پس از پیدا کردن فروشنده و تماس با آن، مرحله بعدی خرید کالا است. با این حال، قبل از نهایی کردن معامله، بهتر است از فروشنده نمونه را بخواهید.

کیفیت محصولات نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد. بنابراین، قبل از اینکه سفارش را رزرو کنید، همیشه یک نمونه از فروشنده بخواهید. فراموش نکنید که محصولات چینی تنوع کیفی بسیار بالایی دارند!

بیشتر تأمین‌کنندگان کالا عکس محصولات خود را ارسال می‌کنند. دقت داشته باشید که بررسی کیفیت محصولات از کاتالوگ برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود. بنابراین به جای عکس یا کاتالوگ، باید از فروشنده خود نمونه کار بخواهید.

برای تست کیفیت کالا می‌توانید نمونه درخواست کنید. ممکن است مجبور شوید برای آن هزینه کنید، اما ارزشش را دارد. هنگام خرید از چین، نمونه بهترین گزینه برای بررسی کیفیت واقعی محصولات خواهد بود.

  • ثبت سفارش و مذاکره در مورد شرایط پرداخت

پس از بررسی کیفیت، مرحله بعدی رزرو سفارش است. می‌توانید از فروشنده بخواهید که تمام محصولات مورد نیاز را برای شما ارسال کند تا بتوانید شروع به فروش آن‌ها کنید و درآمد کسب کنید.

اما قیمت قابل توجه است. بنابراین قبل از تأیید سفارش باید در مورد قیمت مذاکره کنید.

باید مطمئن شوید که سفارشتان را با بهترین قیمت خریداری می‌کنید. زمانی که با فروشندگان یا تولیدکنندگان چینی سروکار دارید، همیشه می‌توانید درباره قیمت مذاکره کنید.

03

  • آماده شدن برای حمل و نقل

روش حمل و نقل از چین با دو روش اصلی امکانپذیر است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. حتما باید به این نکته دقیت کنید که بهترین روش را برای انتقال کالای خود به مقصد انتخاب کنید. روش حمل و نقل انتخابی شما، بر هزینه و زمان تحویل تأثیر می‌گذارد.

حمل و نقل دریایی در مقایسه با روش‌های دیگر ارزان‌تر است، اما این روش برای تحویل محصولات به زمان زیادی نیاز دارد.

از طرف دیگر، حمل و نقل هوایی می‌تواند محصولات را در کوتاه‌ترین زمان تحویل دهد، اما بسیار گران است.

علاوه بر این، یادتان باشد که حمل و نقل محموله‌ها نیازمند اسناد مختلفی مانند فاکتور‌های تجاری، لیست بسته‌بندی و صورتحساب است.

مهمتر از همه، محصولات خاصی هستند که واردات آنها به کشور ممنوع هستند، و شما نمی‌توانید آن‌ها را وارد کنید. بنابراین هنگام خرید مستقیم از چین، همه موارد را در نظر داشته باشید.

استفاده از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی بهترین و کم هزینه‌ترین روش برای حمل و نقل محموله‌های شما است. به عنوان مثال، شرکت بازرگانی Irdelivery کلیه خدمات حمل و نقل دریایی و هوایی از چین به دبی و ایران را صفر تا صد بدون نیاز به حضور شما انجام خواهد داد.

  • ارسال کالا از چین

اگر مدارک محموله شما کامل باشد، حمل و نقل آن آسان خواهد بود. اگر سندی ناقص باشد، ممکن است در روند حمل و نقل محموله با مشکل مواجه شوید.

حمل و نقل کالا ممکن است زمان ببرد، زیرا فروشنده چینی برای آماده‌سازی محصولات به زمان نیاز دارد. پس همیشه آماده رویارویی با همه این مسائل باشید.

بعد از خرید از چین، بهترین راه برای حمل و نقل محموله و رساندن آن به مقصد، استفاده از یک شرکت حمل و نقل بار یا یک شرکت بازرگانی مطمئن است تا تمام مراحب را برای شما انجام دهد. هنگامی که از شرکت حمل و نقل استفاده می‌کنید نیازی به حضور شما در هیچکدام از مراحل نیست.

خرید از چین با شرکت بازرگانی Irdelivery

شرکت بازرگانی Irdelivery به عنوان یک شرکت بازرگانی و حمل و نقل بین‌المللی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید از چین باشد.

فرقی نمی‌کند که قصد خرید از علی بابا را داشته باشید یا خرید مستقیم از چین، می‌توانید در همه زمینه‌ها از خدمات خرید اینترنتی، انبارداری و حمل و نقل بین‌المللی شرکت بازرگانی Irdelivery استفاده کنید.