کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

این روزها کلاسهای آنلاین فراوانی در بستر آنلاین در حال برگزاری است و پر مخاطب ترین دوره و کلاس آنلاین فیزیک یازدهم و دهم و دوازدهم، در انستیتو کارنامه خرد با آموزش مهدی باباخانی، برگزار میگردد.

به نقل از خبرنگاران حوزه آموزش، در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم کارنامه خرد که توسط استاد مهدی باباخانی میباشد،تمام نکات فیزیک یازدهم تدریس میگردد و سوالات و همچنین تست های زیاد بررسی میگردد.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم ،کلاسها در استودیوی فوق پیشرفته و حرفه ای کارنامه خرد برگزار میگردد و در طول تایم برگزاری کلاس،امکان گفتگوی زنده با استاد کلاس وجود دارد.

همچنین پس از اتمام کلاس آنلاین (زنده) ، محتوای ضبط شده کلاس آنلاین فیزیک یازدهم نیز بر روی سایت موسسه قرار میگیرد و دانش آموزان با ورود نام کاربری و کلمه عبور خود از بازپخش کلاس نیز میتوانند استفاده نمایند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم جزوات خاص دوره نیز در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد،این جزوات حاوی درسنامه های عالی برای کسب نمرات خوب در امتحانات و هم برای آماده سازی دانش آموز در آزمونهای تستی تدوین گردیده است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم  در مجموعه خرد، دانش آموزان میتوانند اشکالات درسی خود را در گروه هایی که توسط موسسه و دبیران ایجاد شده است،قرار داده و رفع اشکال ها را منظم انجام دهند و از بابت رفع اشکال نیز سیستم منظمی استبلیش گردیده است.

2

آنچه امروز به دانش آموزان می آموزید در فردای آنها منعکس خواهد شد. برای اطمینان از اینکه در جامعه خوب رفتار می کنند، باید برخی از ویژگی ها وها و ویژگی های اساسی را به بچه ها گفت. درس های بزرگ در یک روز آموخته نمی شوند، از این رو باید از سنین پایین شروع به تلقین ویژگی های خوب در دانش اموزان کنید. در اینجا چند ویژگی ضروری یک دانش آموز خوب است که می تواند شما را به مکان های عالی ببرد.

الف: هدف محور بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ب: داشتن پشتکار از  دیگر ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم میباشد

ج: وقت شناس بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

د: مودب بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

و: داشتن حس احترام از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ه: مسئولیت پذیر بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ز: راستگو بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ح: مدبر بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ط: رقابتی از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ی: دوستانه بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ک: داشتن صبر از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ل: دنبال کار سخت از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

م: داشتن تعادل از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ن: خوشبین بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ص: شرکت در فعالیت های فوق برنامه از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ع: یک شنونده خوب بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ف:با ادب بودن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

س: سازمان دهنده عالی از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

ق: سادگی ذهن از ویژگی های اصلی یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم است

یکی از مهمترین ویژگی های یک دانش آموز خوب این است که او هدفمند است . داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند. بسته به سیستم نمره دهی مدرسه شما، اهداف کوتاه مدت می تواند شامل تکمیل هر ترم با حداقل نمره عالی و الف باشد. اتمام یک دوره یا حداقل فارغ التحصیلی به موقع نمونه هایی از اهداف بلند مدت هستند.

برای دانش آموز در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم استقامت مترادف با فداکاری است. شما دست از کار نخواهید کشید و بی کفایتی را نمی پذیرید، مهم نیست که موضوعات/دوره های شما چقدر پیچیده باشد. در عوض، شما همیشه تلاش کافی، اگر نه بیشتر، برای تولید خروجی یا عملکرد عالی انجام خواهید داد.

یک دانش آموز خوب در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم هرگز کلاس را از دست نمی دهد. بله، حفظ به موقع بودن چالش برانگیز است، اما اگر در مورد بهره‌برداری از آموزش خود جدی هستید، سعی می‌کنید زودتر به مدرسه بروید. این شما را از ایجاد یک برداشت اولیه وحشتناک و همچنین نادیده گرفتن آزمون های اولیه و سایر رویدادها جلوگیری می کند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم احترام گذاشتن به استادان ، پرسنل مدرسه و دانش‌آموزان خود نشان می‌دهد که شما بیش از یک دانش‌آموز خوب هستید – این نشان می‌دهد که شما فردی شایسته هستید. در نتیجه، سلام کردن یا حداقل لبخند زدن به افرادی را که در راهروها از کنارشان عبور می کنید، عادت کنید.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم دانش آموزان خوب همیشه به قوانین کشور، جامعه و مدرسه و همچنین هنجارهای اجتماعی احترام می گذارند. دانش آموزانی که بدون تلاش پیشرفت می کنند همیشه آرمان های کشور را بر آرزوهای خود ترجیح می دهند. وقتی تکلیف کشورشان ایجاب می‌کند، حتی حاضرند کارهای تحصیلی را کنار بگذارند.

در بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم جدای از پیروی از قانون، دانش‌آموزان خوب به معلمان و دانش‌آموزان خود احترام زیادی قائل هستند و به آنها این امکان را می‌دهد که به جای مسائل ناشی از بی‌احترامی، صرفاً بر درس‌های خود تمرکز کنند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم یکی از ویژگی های یک دانش آموز خوب و همچنین یک مجری خوب، مسئولیت پذیری است. آنها هرگز اشتباهات یا عیوب خود را به بهانه سرزنش نمی کنند. در عوض مسئولیت کامل اعمال خود را می پذیرند و عواقب اعمال خود را می پذیرند. دانش آموزان خوب همچنین مسئولیت توسعه شخصیت خود را در دوران مدرسه بر عهده می گیرند تا بتوانند با توانایی های موفق فارغ التحصیل شوند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم تقلب ها شاگردان خوبی نمی سازند، پس دوستان متقلب خود را خداحافظی کنید. امتحانات ارزیابی دانش شماست. مهم نیست که نمرات کاملی دریافت نکنید تا زمانی که بتوانید میزان یادگیری خود را از هر دوره ارزیابی کنید.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم  مدبر بودن مستلزم یافتن راه حل هایی است که به نظر می رسد هیچ راه حلی وجود ندارد. اگر پروژه ای دارید اما بودجه لازم برای تکمیل آن را ندارید، می توانید موادی را بازیافت کنید که می توان از آنها برای تکمیل آن استفاده کرد. قطعا یکی از ویژگی های یک دانش آموز خوب است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم این بدان معنا نیست که شما باید همتایان خود را رقیب بدانید. در عوض، رقابتی بودن به این معنی است که از هیچ یک از وظایف سخت کلاس خود عقب نشینی نمی کنید. برای مثال، اگر معلم شما یک مسئله ریاضی سخت را تعیین می کند، شما سعی می کنید خودتان آن را حل کنید نه اینکه منتظر بمانید تا همسالانتان آن را کشف کنند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم یک دانش آموز ممتاز یک جامعه پذیر عالی نیز هست. تنها چیزی که شما را از ایجاد دوستی با همکلاسی‌هایتان باز می‌دارد این است که تصورتان از آن‌ها به‌عنوان خطرات بالقوه‌ای برای هدفتان برای تبدیل شدن به بهترین در کلاس یا باورتان به اینکه آنقدر خوب نیستید که با آنها دوست باشید، است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم ناامنی به هر دوی این موارد خود را نشان می دهد. یکی از ویژگی های یک دانش آموز خوب این است که با همسالان خود روابط صمیمانه برقرار می کند و هرگز به موفقیت آنها غبطه نمی خورد.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم اگر نابغه نباشید ، ممکن است گاهی تسلط بر مطالعات یا استعدادهای خاص خود برایتان دشوار باشد. به جای اینکه ناامید شوید، باید برای پیشرفت خود صبور باشید، مهم نیست که چقدر دشوار است. آنچه مهم است این است که به یادگیری و امتحان چیزهای جدید ادامه دهید.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم دانش‌آموزان خوب می‌توانند با تحقیق گسترده آنلاین و از طریق متون توصیه‌شده متعدد، همه آنها را در مطالعات خود قرار دهند تا به درک وسیع‌تری از موضوعات مختلف دست یابند و موضوعی را از منظری متفاوت ببینند، نه اینکه صرفاً به طرح کلی درسی ارائه شده توسط اساتیدشان وابسته باشند. همه اینها فقط از طریق سخت کوشی قابل انجام است ، زیرا مطالعه مؤثر ساعت ها طول می کشد.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم یکی از ویژگی های یک دانش آموز خوب توجه به مطالبی است که در کلاس درس تدریس می شود. آنها به شدت روی آنچه معلم در تلاش است در طول سخنرانی ها بیان کند تمرکز می کنند، که بسیار کمک می کند زیرا آنها مجبور نیستند بعد از کلاس به تنهایی سعی کنند موضوعی را بفهمند زیرا در طول سخنرانی توجهی نکردند. این امر درک موضوعات را بسیار ساده می کند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم یک دانش آموز خوب می تواند به خوبی جمع شود. که این است که بگوییم؛ شما باید به یاد داشته باشید که مسئولیت های دیگری در زندگی دارید، مانند فرزند، خواهر یا برادر یا دوست بودن. مطمئن شوید که هنوز هم می توانید در کارهای خانه کمک کنید، با خانواده خود وقت بگذرانید و گاهی اوقات با دوستان خود ملاقات کنید. تعادل مهم است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم نمی توان انتظار داشت که یک سال تحصیلی بدون مشکل باشد. حفظ نگرش شاد موثرترین راهبرد برای پیروزی و در عین حال اجتناب از استرس بی مورد است. هیچ وقت تسلیم نشو، مهم نیست که چقدر همه چیز سخت می شود. از دیگر ویژگی های یک دانش آموز خوب، کوشش و اراده است که با خوش بینی همراه است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم فضیلت دیگر همت است که شبیه داشتن نگرش مثبت است. دانش‌آموزانی که برنامه‌ریزی می‌کنند، زود شروع می‌کنند، با حواس‌پرتی‌ها مبارزه می‌کنند و همیشه سخت کار می‌کنند از ویژگی‌های دانش‌آموزان مؤثری هستند که می‌توانند بر مشکلات تحصیلی غلبه کنند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم دانش آموزان نباید از شرکت در فعالیت های فوق برنامه اعم از دو و میدانی، هنری یا هر نوع دیگری دریغ کنند زیرا این فعالیت ها با هدف افزایش ظرفیت کلی دانش آموز انجام می شود. در نتیجه یک دانش آموز ممتاز به طور فعال در فعالیت های فوق برنامه شرکت می کند تا تمام جنبه های شخصیتی خود را رشد دهد. از سوی دیگر، دانش‌آموزان خوب هنگام شرکت در این فعالیت‌ها، تحصیلات خود را کنار نمی‌گذارند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم شنونده خوب یکی از مهمترین ویژگی های یک دانش آموز خوب است. در کلاس درس، او شنونده خوبی خواهد بود. او باید به گفته های والدین و معلمان خود توجه کند و به دستور آنها عمل کند. این ویژگی همچنین برای دانش آموز لازم است تا شنونده خوبی باشد تا بتواند آنچه را که در کلاس تدریس می شود درک کند. در نتیجه باید مهارت شنیداری خود را تقویت و بهبود بخشد.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم معلمان به شما خواهند گفت که کلاسی پر از دانش‌آموزان خوش‌رفتار که از رویه‌ها و قوانین پیروی می‌کنند، شانس بیشتری برای نشان دادن پتانسیل یادگیری کامل خود دارند. علاوه بر این، دانش آموزانی که رفتار خوبی دارند به مراتب بیشتر از همسالان خود که اقدامات انضباطی علیه آنها انجام شده است، بهتر یاد می گیرند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم هیچ‌کس نمی‌خواهد با دانش‌آموزان بد اخلاق که دائماً مشکل ایجاد می‌کنند کار کند، اما معلمان برای دانش‌آموزانی که احترام، ادب و قوانین را رعایت می‌کنند، تمام تلاش خود را می‌کنند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم سازمان دهنده عالی بودن یکی از ویژگی های یک دانش آموز خوب است که دانش آموز استثنایی را از یک دانش آموز متوسط ​​متمایز می کند. دانش آموزانی که زمان و روز خود را برنامه ریزی می کنند، همیشه بهتر از دانش آموزانی که برنامه ریزی نمی کنند، عمل می کنند. سازماندهی زمان مطالعه، زمان ارزشیابی و سایر فعالیت ها برای یک دانش آموز خوب مفید است. برتری این سازمان فراتر از فعالیت های مربوط به مدرسه است.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم به دلیل پیچیدگی ذهن آنها، بچه ها اغلب در درک موضوعاتی که به آنها آموزش داده می شود، شکست می خورند. با این حال، این مورد برای دانش آموزان خوب نیست. یک یادگیرنده خوب افکار خود را ساده نگه می دارد و به موضوعات سخت اجازه می دهد به سرعت تجزیه و حل شوند.

در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم این امر بسیار مهم است زیرا، در حالی که برای دانش آموزان معمول است که فعالیت های تحصیلی پیچیده ای داشته باشند، دانش آموزان خوب به طور مداوم از استانداردها بهتر عمل می کنند.