در سفر به تهران کجا اقامت کنیم؟

تهران به عنوان پایتخت ایران و یک کلان شهر، هتل‌های خوب بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد قبل از ورود به تهران و شروع گردش به دنبال رزرو یک هتل پنج ستاره عالی هستند. برای این کار، شاید هزاران سوال بی‌پاسخ درباره خدمات یک هتل در تهران در ذهن­تان وجود داشته باشد. ما برای اینکه انتخاب راحت‌تری داشته باشید و تمامی سوالات ذهن­تان پاسخ داده شود، در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران مانند هتل اسپیناس تهران آشنا کنیم.

بهترین هتل‌ های 5 ستاره پایتخت (تهران)

همانطور که در بالا اشاره کردیم اکثریت افراد پس از سفر به یک شهر دیگر، مخصوصا تهران به دنبال اقامت در یک هتل خوب پنج ستاره هستند. تعداد هتل ‌های پنج ستاره در تهران کم نیست و شما می‌توانید از هر کدام بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را دریافت کنید. در ادامه لیستی از چند هتل پنج ستاره معروف در تهران را برای­تان آورده‌ایم.

هتل هما تهران، قامتی بلند و با شکوه در قلب تهران

یکی از هتل ‌های بسیار زیبا که در قلب تهران قرار گرفته است و جز بهترین هتل‌ های پنج ستاره است، هتل هماست. هتل هما یا همان شرایتون قدیم، همانند هتل اسپیناس تهران، علاوه بر دارا بودن چشم‌انداز رو به پایتخت، یک باغ زیبا دارد که فضای این اقامتگاه را غرق در آرامش کرده است.

01

رستوران گلستان در این هتل یکی از رستوران‌های خوب تهران هستند که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار پس از سفر به پایتخت به این رستوران‌ها بروید. قرار گرفتن هتل هما در قلب تهران یعنی میدان ونک موجب شده تا شما بتوانید یک هتل نزدیک به مکان‌های ادارای پایتخت رزرو کنید. علاوه بر این مورد این اقامتگاه در پایتخت نزدیک بسیاری از مکان ‌های دیدنی تهران مانند پارک ملت، پارک ساعی، پل طبیعت، پارک آب و آتش و... است.

هتل لاله تهران، یک هتل فوق‌العاده اصیل و مهمان‌نوازی عالی

هتل لاله نیز همانند هتل اسپیناس تهران، یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره تهران است که در کنار پارک لاله قرار گرفته است. این اقامتگاه یکی از نوستالژیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت است. این هتل در گذشته یکی از هتل ‌های مجموعه جهانی اینترکنتیننتال بوده و اکنون زیر مجموعه هتل ‌های لاله است.

02

این اقامتگاه اصیل به تازگی بازسازی شده و در زمره بهترین و مشهورترین هتل‌های تهران قرار دارد. رستوران‌های بی‌نظیری همانند نمکدون و رستوران فرانسوی روتیسری را درون هتل لاله مشاهده می‌کنید که از همه لحاظ فوق‌العاده هستند.

برخی از اتاق‌های موجود در این اقامتگاه چشم‌اندازی رو به پارک لاله دارند. می­توانید پس از بررسی هتل اسپیناس تهران، این هتل را نیز برای اقامت در تهران برگزینید. شما می‌توانید صبح یا شب‌ها از سکوت بی‌نظیر پارک و هوای مطبوع آن نهایت لذت را ببرید. این امکان را دارید تا بسیاری از مراسم­های خود را در سالن تیاره، سالن سنبل و سالن گلزار برگزار کنید. برخی از مکان‌های بی‌نظیر گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر و موزه فرش در چند قدمی این هتل قرار دارند. بنابراین شما با اقامت درون این فضای زیبا می‌توانید قدم‌زنان از این مکان‌های دیدنی دیدن کنید.

هتل پرشین پلازا، معماری عالی در دل پایتخت

یکی از بهترین، معروف‌ترین، مشهورترین و لوکس‌ترین هتل تهران هتل پنج ستاره پرشین پلازا است. هتلی نوساز و شیک در دل پایتخت ایران که در کنار هتل اسپیناس تهران، ارزش بررسی و اقامت در آن را دارد.

تزئینات معماری مانند گچ‌بری طلایی، لوسترهای زیبا، هارمونی رنگ‌ها و کاغذدیواری‌های خوش رنگ موجب شده تا این هتل در تهران بدرخشد. اگر شما هم به دنبال یک هتل بسیار مدرن و شیک هستید، پلازا بهترین گزینه برای شماست.

کادر عالی و حرفه‌ای این اقامتگاه همیشه در تلاش هستند تا بهترین لحظات را برای­تان بسازند و بهترین میزبانی را داشته باشید. از این رو با رزرو یک اتاق از پرشین پلازا دیگر آب در دل هیچ مسافری در تهران تکان نمی‌خورد.

این هتل علاوه بر داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده، اتاق‌ها و سوئیت‌های بی‌نظیر دارای رستوران و کافی‌شاپ بی‌نظیری نیز هست. شما برای انتخاب غذا یا یک نوشیدنی دلچسب نیازی نیست از پرشین پلازا بیرون بزنید.

رزرو هتل اسپیناس تهران، هتلی در قلب ارتفاعات

احتمالا اگر تا به امروز از آژانس‌های مسافربری مشاوره دریافت کرده باشید همگی در الویت اول هتل اسپیناس را به شما معرفی می‌کنند. اما شاید این سوال در ذهن­تان نقش بسته باشد که چرا؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم زیرا هتل اسپیناس تهران قطع به یقین جزء بهترین هتل‌ های پنج ستاره تهران است.

03

به همین دلیل است که برخی افراد با وجود اینکه یک روز هم در این هتل اقامت نداشته‌اند اما برای یکبار هم که شده نام اسپیناس پالاس را شنیده‌اند. اگر قصد اقامت در این هتل را ندارید پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای یک بار هم که شده به رستوران هتل بروید و یک وعده غذایی را با چشم‌اندازی از شهر تهران نوش جان کنید.

به طور کلی می‌توان گفت اسپیناس پالاس یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل ‌های پنج ستاره تهران محسوب می‌شود که در ارتفاعات تهران جای خوش کرده است. این اقامتگاه امکانات بی‌نظیری دارد که شما به دور از شلوغی شهر می‌توانید چند روزی را در آرامش در اتاق‌ها و سوئیت‌های فوق‌العاده‌اش سپری کنید.

هتل اسپیناس تهران یکی از گرانترین هتل‌های تهران است که انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس تا اقتصادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برخی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها مشرف به نمای کوه‌های تهران و برخی دیگر مشرف به نمای شهر است. در هر دو صورت شما می‌توانید با اقامت در آنها چشم‌انداز زیبایی از شهر را شب ببینید.

اسپیناس پالاس در سال 1394 افتتاح شد و با بیش از 400 اتاق و سوئیت میزبان مسافران داخلی و گردشگران خارجی در تهران است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به انواع رستوران ‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، استخر و سایر امکانات رفاهی اشاره کرد. برای اقامت در این هتل شیک و لوکس باید هزینه بسیار زیادی را صرف کنید.

رزرو متنوع ترین هتل های تهران در فلای تودی

تهران که یکی از کلان شهرهای فوق‌العاده زیبا و مهم ایران محسوب می‌شود، دارای مکان‌های دیدنی بسیاری زیادی است. برای اقامت در پایتخت و لذت بردن از یک سفر کاری یا خانوادگی بهترین کار انتخاب یک هتل پنج ستاره عالی مانند هتل اسپیناس تهران است. ما در طول این مطلب سعی بر آن داشتیم برخی از هتل‌ های پنج ستاره، لوکس و معروف تهران را معرفی کنیم. فلای تودی امکان رزرو متنوع ترین هتل های تهران را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر بودجه ای که باشید گزینه‌ای برای رزرو هتل در این سایت برایتان وجود دارد. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در تهران، بهترین خدمات سفر را با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار کاربران قرار می‌دهد.