تفاوت موتور بهران با دیگر موتورهای آسانسور

تفاوت موتور بهران با دیگر موتورهای آسانسور در کیفیت بالای این قطعات است.‌ موتور بهران توسط گروه صنعتی آسانسور و پله‌ برقی بهران آسانبر تولید و به بازار عرضه می‌شود.

این شرکت ایرانی بیش از 30 سال سابقه در تولید قطعات مختلف و کاربردی آسانسور مانند موتور گیربکس داشته و با توجه به محبوبیتی که بین افراد دارد می‌توان گفت یکی از بهترین‌های بازار است.

این برند همچنین در تلاش است هر چه زودتر موتور گیرلس بهران را در مدل‌های 6 و 8 نفره به بازار عرضه کند.

وظیفه موتور گیربکس در آسانسور چیست؟

موتور در وسایل الکتریکی و مکانیکی مانند قلب آنها می‌ماند و قطعا بدون این قطعه دستگاه نمی‌تواند عملکرد صحیحی داشته باشد.

وظیفه آسانسور جابه‌جایی افراد بین طبقات مختلف است. اما نیروی مورد نیاز از کجا تامین می‌شود؟ در واقع فراهم‌کردن این نیرو توسط موتور انجام می‌شود. البته بهتر است بدانید در آسانسور کششی، کادر وزنه نیز در انجام این فرآیند نقش دارد.

حال که با اهمیت این قطعات آشنا شدیم لازم است بهترین برند تولیدشده را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا دلیل پرطرفدار بودن آن مشخص شود. البته برای تهیه موتور گیربکس اصل و اورجینال که تمامی مزایا را داشته باشد؛ باید از فروشگاه‌های معتبر آن را تهیه کنید.

بررسی تفاوت موتور بهران با دیگر موتورهای آسانسور

برای بررسی تفاوت موتور آسانسور بهران  با دیگر موتور‌‌های آسانسوربهتر است ابتدا ویژگی‌های آن را بررسی کنیم. به‌طور کلی قطعات تولیدشده توسط این شرکت از جمله موتور گیربکس بهران با بهترین کیفیت طراحی شده و عملکرد بسیار مناسبی دارند.

ویژگی‌های کلی موتور آسانسور بهران عبارت‌اند از:

  • تولید صدای بسیار پایین و در حد استاندارد جهانی
  • طول عمر بالا
  • عملکرد مطلوب
  • داری کم‌ترین میزان لرزش در قطعه
  • مقاومت بالا و توانایی تحمل فشارهای شدید
  • کارایی مکانیکی بالا

با توجه به این خصوصیات در می‌یابیم موتور بهران به‌خوبی توانسته نیازهای اساسی آسانسور را برطرف کند.

چرا انتخاب موتور آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است؟

همان‌طور که در بالا ذکر شد موتور نقش قلب وسایل را ایفا می‌کند. اگر قلب در بدن وظایف خود را به‌خوبی انجام ندهد چه اتفاقی می‌افتد؟

این اثرات در آسانسور نیز دیده‌ می‌شوند. یعنی ابتدا عملکرد آسانسور دچار مشکل شده و در نهایت باعث از کار افتادن آن خواهد شد.

موتوری که در آسانسور تعبیه می‌شود باید تمامی نیازهای آن را برطرف کند، از طول عمر بالایی برخوردار باشد و هزینه‌ اضافه برای افراد به‌وجود نیاورد.

در این زمینه توصیه ما خرید موتور گیربکس بهران است که با رعایت نکات و بهره‌گرفتن از بهترین متخصصان، موتورهای قدرتمندی را به بازار عرضه کرده است.

2

انواع موتور گیربکس بهران و ویژگی‌ آنها

موتورهای گیربکس بهران در قدرت‌های مختلف از 5.5 تا 13.2 کیلووات و برای ظرفیت‌های 6 تا 13 نفره ساخته می‌شوند. از این رو می‌توان گفت تنوع موتورهای بهران در بازار بالا است و تمام نیازهای افراد را برطرف می‌کنند.  

موتور6.1 کیلووات بهران

 از سری تولیدات بهران که توانسته رضایت همه مشتریان را به خود جلب کند موتور 6.1 کیلووات آن است.

این قطعه کاملا بر اساس نیازهای بومی کشور طراحی و عرضه شده، از این رو استفاده از آن کاملا کاربردی است.

این نوع موتور با سرعت یک‌متر بر ثانیه و برای ظرفیت‌های 6 نفره ساخته شده و می‌توان گفت جزء پرفروش‌ترین‌های بهران محسوب می‌شود.

از این نوع موتور آسانسور که دارای کم‌ترین لغزش و صدا در حین حرکت است برای تمامی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری می‌توان استفاده کرد.

لازم به‌ذکر است این موتور در 2 مدل تک‌ سرعته و دوسرعته تولید شده که مدل دو سرعته بیشترین فروش را در بین قطعات تولیدی دارد.

موتور 7.1 کیلووات

برای آسانسورهای با ظرفیت 8 نفر باید از موتوری استفاده کرد که توانایی و قدرت بیشتری دارد. ‌از این رو موتور گیربکس بهران 7.1 کیلووات تولید و به بازار عرضه شد.

این موتور نیز بدون شوک حرکتی است و با نرمی در حین جابه‌جایی کابین، باعث کاهش سروصدای آسانسور می‌شود. این ویژگی موتورهای بهران بسیار با اهمیت است.

همچنین باید گفت موتورهای گیربکسی بهران به‌گونه‌ای تولید شدند که انرژی کمی برای حرکت نیاز داشته باشند. در نتیجه با انتخاب این برند شما صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهید داشت.

 به‌طور کلی موتور گیربکس بهران در مدل‌های مختلف برای ظرفیت‌های گوناگون در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به ظرفیت آسانسور خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

3

تفاوت موتور بهران با دیگر موتورهای آسانسور در چیست؟

حال که به‌طور کامل با انواع و ویژگی‌های موتورهای گیربکس بهران آشنا شدیم، راحت‌تر می‌توان تفاوت‌های آن را با بسیاری از موتورها بررسی کرد.

  • موتورهای گیربکسی بهران از مصرف انرژی پایینی برخوردارند.
  • حرکت نرم، روان و بدون سروصدا از مهم‌ترین ویژگی این موتورها است.
  • تنوع در پشتیبانی از ظرفیت‌های مختلف
  • ساخته‌شده بر اساس نیازهای مردم کشور
  • امکان استفاده در محیط‌های اداری، مسکونی و تجاری

البته برخی از ویژگی‌های فوق در موتورهای دیگر نیز دیده می‌شوند اما اینکه موتوری انتخاب کنید که تمام این خصوصیات را داشته باشد بسیار با اهمیت است.

 خرید موتورگیربکس بهران

برای خرید این موتور باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. زیرا ممکن است در بازار آزاد با قطعات فیک مواجه شوید.

موتور فیک علاوه‌بر عدم کارایی مناسب ممکن است باعث ایجاد آسیب در دیگر قطعات آسانسور شود. فروشگاه‌هایی که در بالا معرفی شدند بهترین گزینه برای خرید آنلاین به‌حساب می‌آیند.

جمع‌بندی

آسانسور یکی از وسایل مهم و کاربردی برای جابه‌جایی افراد بین طبقات مختلف محسوب می‌شود. از اساسی‌ترین قطعات آن می‌توان به موتور اشاره کرد که نقشی حیاتی را در آسانسور ایفا می‌کند.

از این رو لازم است موتوری که برای آسانسور انتخاب می‌شود عملکرد صحیحی داشته باشد و بتواند نیازهای کاربران را برطرف کند.

در این بین موتور گیربکس بهران که توسط گروه صنعتی آسانسور و پله‌ برقی بهران آسانبر تولید می‌شود با ویژگی‌ها خاص خود توانسته جایگاه مهمی در بین افراد به‌دست آورد.

‌ تفاوت موتور بهران با دیگر موتورهای آسانسور با در نظر گرفتن خصوصیات آن کاملا مشخص می‌شود. این موتورها از مصرف پایین انرژی برخوردارند و همچنین با کم‌ترین سروصدا، حرکتی نرم‌ و روان برای افراد فراهم می‌کنند.

موتور بهران همچنین ازتنوع بالایی برخودار است و از آسانسورهای با ظرفیت 6 تا 13 نفر پشتیبانی می‌کند.

https://keleman.org/