ویلاهای کردان و میزبان‌هایی که مثل بمب ساعتی هستند

اگر قصد تمدد اعصاب دارید و می‌خواهید در بهترین منطقه ممکن تعطیلات را بگذرانید، کردان را انتخاب کنید. کردان جایی است که برای رفع خستگی زندگی روزمره و کار هفتگی و سالانه بسیار مناسب است و ویلاهایی با تنوع زیاد دارد که مکان‌هایی مناسب برای آرامش، تفریح، دورهمی، استخر رفتن، ورزش و... هستند. 

ویلاهای کردان به قدری عالی هستند که ممکن است میزبان‌هایشان آنها را در یک ساعت اجاره بدهند. با ویلاهای کردان و میزبان‌هایی که مثل بمب ساعتی هستند آشنا شوید و آنها را در اسرع وقت اجاره نمایید زیرا زمانی که شمارش معکوس آنها آغاز شود، دیگر برای اجاره آنها دیر می‎شود.

ویلاهای کردان و منطقه وسیع

در کردان لوکیشن‌های فراوانی وجود دارد که پر از ویلا هستند. این منطقه‌ ییلاقی و ویلایی در 15 کیلومتری کرج و در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد و دو طرف بزرگراه کرج به سمت قزوین را در بر می‌گیرد. لوکیشن‌های ویلایی کردان شامل روستاها و شهرک‌هایی است که در سمت شمالی یا جنوبی اتوبان قرار دارند و کردان شمالی و جنوبی نامیده می‎شوند. 

لوکیشن‌های کردان شمالی کوهستانی هستند و لوکیشن کردان جنوبی در منطقه مسطحی که مساحت زیادی را در بر گرفته و قسمتی از آن تهراندشت نامیده می‎شود، قرار گرفته‌اند. پراکندگی ویلاها و تعداد زیاد آنها باعث می‌شود که همه مسافرانی که به کردان سفر می‌کنند، بتوانند ویلاهای مطلوب خود را از میزبان‌هایی که مثل بمب ساعتی هستند و ویلا را با شمارش معکوس اجاره می‌دهند.

مناطق متنوع ویلایی در کردان شمالی

کردان شمالی چنان که گفته شد در شمال بزرگراه کرج به قزوین قرار دارد و مانند بسیاری از مناطق شمالی، دارای کوه است. کردان شمالی در عین حال که کوهستانی است، بسیار سرسبز است و با باغ‌های فراوان، رودخانه‌های پرآب و فضاهای سبزش در کنار ویلاهای متنوع، اقامتی دلچسب را برای مسافران فراهم می‎کند. 

این ویلاها میزبانانی دارند که مثل بمب ساعتی هستند و به محض این که دگمه شمارش معکوس آنها زده می‎شود، خیلی سریع اجاره می‌روند. اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا می‌توان با استفاده از پلتفرم‌های مختلفی که در کار اجاره ویلا کردان و خانه روزانه هستند، خیلی سریع و پیش از منفجر شدن بمب، برای رزرو و اجاره این اقامتگاه‌ها اقدام کرد.   

اکثر مناطق ویلایی در کردان شمالی روستایی هستند؛ روستاهایی مدرن با ویلاهایی شیک و منحصر به فرد. روستاهایی که در کردان شمال دارای ویلاهایی هستند عبارتند از: کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان، چلنگدار و کوهسار در آن قرار گرفته‌اند. با توجه به این که تعداد روستاهای کردان شمالی زیاد هستند، در اینجا سه نمونه از این روستاها را به شما معرفی می‌کنیم.

ویلاهای کردان شمالی در برغان

برای این که بتوانید به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم‌ها ویلاهای کردان شمالی را اجاره نمایید، بهتر است با مناطقی که ویلاها در آن قرار دارند، آشنا شوید. یکی از این مناطق، روستای برغان است که بین دو رود سنج و شاهرود واقع شده و یکی از بکرترین و قدیمی‌ترین روستاهای کردان شمالی است. روستای برغان یک جای تاریخی است که دارای حسینیه، مسجد، پل تاریخی، درخت پانصد ساله و قلعه ایلخانی است.

دسترسی به روستای برغان از دو سو ممکن است، یکی از طریق جاده‌ای کاملا کوهستانی که از قسمت غربی شهر کرج و جاده آتشگاه آغاز می‌شود و دیگری یک جاده کوهستانی ولی سرسبز با رودخانه‌ای پرآب و درختانی زیبا که آخرین روستا در منطقه کردان شمالی از سمت اتوبان کرج قزوین است. 

ویلاهای کردان شمالی در هرجاب

یکی دیگر از روستاهای کردان شمالی هرجاب نام دارد که از خلوت‌ترین و دنج‌ترین مناطق روستایی در این بخش از کردان است. در هرجاب ویلاهایی عالی که با باغ‌های میوه احاطه شده‌اند، باعث می‎شوند مسافران سفری دلچسب و خوشایند به این منطقه ویلایی را تجربه نمایند.

اجاره ویلا و اقامت در منطقه هرجاب به دلیل این که کمتر رفت و آمد در آن صورت گرفته و محیطی خلوت‌تر است، علاوه بر امکان تماشای مناظر زیبا، باعث می‌شود که در طول مدت اقامت از هوای پاک لذت ببرید و ریه‌های شما یک پاکسازی داشته باشند. ویلاهای هرجاب توسط میزبانان در پلتفرم‌های معتبر اجاره ویلا همچون ویلاجار، جاجیگا، هومسا، ویلایار، جاباما و سفرزون آگهی شده‌ و امکان رزرو آنها به صورت آنلاین وجود دارد.

ویلاهای کردان شمالی در آغشت

روستای دیگری که در اینجا به آن اشاره می‎کنیم، آغشت نام دارد. این روستا با طبیعت بکر و ویلاسازی‌های منحصر به فرد، مورد توجه است. به عنوان مثال یک ویلای شخصی به سبک فیلم‌های هری پاتر در آغشت ساخته شده که به نام قلعه آغشت در آن ساخته شده و یک فضای وهم‌انگیز و جالب را در آغشت ایجاد کرده است.

آغشت یکی از مناطق معروف کردان شمالی است و ویلاهایی که در آن وجود دارد، با شمارش معکوس میزبانانی که بمب ساعتی عمل می‌کنند، خیلی سریع اجاره می‌روند. پس باید برای اجاره چنین ویلاهایی عجله کرد. بهترین و سریع‌ترین راه اجاره ویلاهای آغشت، استفاده از پلتفرم‎ها است.

ویلاهای کردان و میزبان‌هایی که مثل بمب ساعتی هستند

مناطق متنوع ویلایی در کردان جنوبی

نوبت به معرفی کردان جنوبی رسیده است که در منطقه‌ای باز و وسیع قرار دارد. در کردان جنوبی چندین بخش مسکونی بزرگ وجود دارد که تحت نام‌های تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه دور هم گرد آمده‌اند. هر از این بخش‎ها دارای ویلاهای شخصی و ویلاهای شهرکی زیادی هستند که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

ویلاهای تهراندشت در کردان جنوبی

منطقه تهراندشت در کردان جنوبی از تجمیع دو شهرک‌ ویلایی به نام‎های جهان ویلا یا مسعودیه و کارینا به همراه ویلاهای شخصی وجود آمده است. شهرک ویلایی جهان ویلا با ویلاهای شیک و مدرن، خیابان‌کشی‌های منظم و دارای درختان چنار سر به فلک کشیده معروف است. شهرک کارینا هم که یکی از لوکس‌ترین شهرک‌های منطقه است که در نزدیکی روستای بسیار زیبای سرخاب قرار دارد. میزبان‌های این شهرک‌ها با زدن دگمه بمب ساعتی، یعنی آگهی کردن آنها در پلتفرم‎های رزرو ویلا، لحظه به لحظه ویلاهای خود را اجاره می‌دهند، پس بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است. 

ویلاهای سهیلیه در کردان جنوبی

سهیلیه در کردان جنوبی نیز دارای ویلاهای شخصی و شهرکی است. در سهیلیه سه شهرک زعفرانیه، کورش و اقبالیه شهرت زیادی دارند. سهیلیه یک منطقه خوش آب و هوا است که دارای باغ‌های سرسبز و ویلاهای متنوع اقتصادی و لاکچری است که اکثرا دارای استخر هستند و مسافران می‌توانند اقامتی دلچسب در هوایی دلپذیر را در آنها تجربه نمایند. پیش از انفجار بمب ویلایتان را اجاره کنید تا بهترین و مناسب‎ترین ویلا را در اختیار داشته باشید.

ویلاهای کردان و میزبان‌هایی که مثل بمب ساعتی هستند

ویلاهای چهارباغ در کردان جنوبی 

چهارباغ در کردان جنوبی به دلیل گلخانه‌های فراوانش شهرت دارد و محل تردد بسیاری از کرجی‎ها و ساکنان سایر شهرهای ایران برای خرید انواع گل و گیاه از این گلخانه‎ها است. چهارباغ دارای ویلاهای زیبای شخصی زیادی است که در کنار شهرک ویلایی الهیه توجه مسافران را به خود جلب می‌کند و طرفداران زیادی دارد. اجاره این ویلاها از طریق پلتفرم‌های معتبر به سادگی امکان‌پذیر است.

سایر شهرک‌های ویلایی کردان جنوبی

شهرک‌های ویلایی در کردان جنوبی به مناطق بالا خلاصه نمی‌شود و در روستاها و شهرک‌های دیگر نیز می‌توان ویلاهایی یافت که مثل بمب ساعتی هستند و هر لحظه احتمال اجاره رفتن آنها وجود دارد. سه نمونه از این شهرک‌های ویلایی عبارتند از: طاووسیه، افشاریه و صفائیه. دسترسی به شهرک‌های یاد شده از دو سو یعنی اتوبان کرج قزوین و جاده قدیم کرج ممکن است و ویلاهایی با امکانات مناسب برای اقامت‌های کوتاه و بلندمدت هستند.