معرفی جیمکس ادز | بهترین تیم برای مدیریت تبلیغات گوگل شما

اگر تا به امروز از تبلیغ در گوگل و تبلیغ در یوتیوب به عنوان یکی از راه های مارکتینگ خود استفاده کرده اید، با پیچ و خم های این تخصص آشنایی دارید. گرفتن نتیجه ی مناسب در گوگل ادز، با کیفیت تیمی که تبلیغات شما را مدیریت می کند رابطه مستقیمی دارد. جیمکس، به کمک تخصص و تجربه ی خود، کیفیت کمپین های تبلیغاتی شما را تضمین می کند.

ما در جیمکس ادز در ارائه خدمات مدیریت تبلیغات گوگل و تبلیغ در یوتیوب تخصص داریم. تیم متخصص ما تجربه ی موفق در مدیریت بزرگترین کمپین های مشتریانمان را دارد. ما درک می کنیم که هر کسب و کاری منحصر به فرد است، و به همین دلیل است که ما راه حل های شخصی سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان خود را ارائه می دهیم.

خدمات مدیریت تبلیغات گوگل

به عنوان یک آژانس مدیریت تبلیغات گوگل، ما متعهد هستیم که از طریق مدیریت کارآمد و موثر گوگل ادز به مشتریان خود کمک کنیم تا به اهداف تجاری خود دست یابند. ما از تمامی ابزارهای موجود برای کسب بهترین نتیجه در بهینه سازی کمپین، تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد تبلیغات و نظارت مستمر، تا اطمینان از اینکه تبلیغ مشتریان ما بهترین عملکرد را دارد، استفاده خواهیم کرد.

تیم حرفه ای ما به ارائه بالاترین سطح خدمات تعهد دارد و ما از نزدیک با مشتریان خود برای درک اهداف تجاری آنها در ارتباط هستیم. جلسات مداوم با مشتریان و گرفتن نقطه نظر آنها از مهم ترین بخش های کار تیم مدیریت گوگل ادز جیمکس است. گزارش های ماهیانه جیمکس نیز، اطلاعات کاملی در مورد نحوه ی عملکرد و بازدهی تبلیغات شما خواهد داشت. جدا از ارائه گزارش های ماهیانه، مشتریان ما دسترسی مستقیم به اکانت خود داشته، و می توانند به صورت لحظه ای عملکرد تبلیغات آنلاین خود را مشاهده نمایند.

2

ما در جیمکس ادز کمپین های مشتریان را زیر نظر داریم تا مطمئن شویم که بهترین بازده ممکن را از سرمایه گذاری خود در تبلیغات دریافت می کنند. با تخصص خود می توانیم به شما کمک کنیم هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و در عین حال نتایج خود را به حداکثر برسانید.

شرکت جیمکس به صورت رسمی در کشور امارات ثبت بوده و تمامی مجوزهای لازم جهت فعالیت به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ را اخذ نموده است.

نقد کردن درآمد یوتیوب

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در جیمکس، سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب است. اگر شما نیز یوتیوبری هستید که به دنبال کسب درآمد از محتوای خود است، می‌توانیم به شما در دریافت پولی که شایسته آن هستید کمک کنیم. ما با بهترین و معتبرترین یوتیوبرهای کشور همکاری داریم و همین مساله باعث شده که جیمکس در رسالت خود، که کمک به تولید محتوای فاخر در یوتیوب است، ثابت قدم باشد.

3

تیم کارشناسی یوتیوب جیمکس، تا موفقیت کانال یوتیوب شما در کنار شما خواهد بود. سرویس های دیگری که جیمکس، می تواند به یوتیوبرها ارائه نماید شامل سئو یوتیوب، استودیو یوتیوب برای ضبط محتوا و خدمات ادیت ویدئو های شما است.

خدمات سئو (SEO)

در جیمکس ادز، ما می دانیم که تبلیغات آنلاین یک جنبه حیاتی از موفقیت هر کسب و کاری است. با این حال، تبلیغات به تنهایی ممکن است برای جذب ترافیک به وب سایت و افزایش درآمد شما کافی نباشد. به همین دلیل ما خدمات جامع سئو را نیز برای کمک به شما در دستیابی به اهداف کسب و کارتان ارائه می دهیم.

تیم کارشناسان ما سالها تجربه در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دارند. ما اهمیت حضور آنلاین قوی را درک می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وب سایت های مشتریان ما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی داشته باشند.

چرا جیمکس ادز را انتخاب کنیم؟

در جیمکس، ما متعهد به ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود هستیم. ما به حرفه ای بودن و تعهد خود نسبت به مشتریان خود افتخار می کنیم. ما درک می کنیم که موفقیت مشتریان ما موفقیت ماست و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نتایجی فراتر از انتظارات آنها ارائه دهیم.