دانلود برنامه Inshot Mod Apk

یک برنامه کاربردی برای ویرایش ویدیو و عکس است که به راحتی با آن می توانید بدون هیچ زحمتی به نتایج حرفه ای برسید. افکت‌ها، فیلترها و موسیقی‌هایاز کتابخانه برنامه به پروژه خود اضافه کنید و ویدیوهای خلاقانه و جذابی بسازید. علاوه بر این، می‌توانید عکس‌های خود را نیز با استفاده از ابزارهای متنوعی که برای ادیت عکس در این اپلیکیشن وجود دارد، ویرایش کنید. با استفاده از InShot می‌توانید ویدیوها و عکس‌های خود را با کیفیت بالا ذخیره کرده و آنها را به اشتراک بگذارید.

51273FD2-403F-44A8-AEA7-4DB631AE3530

این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس است، اما برخی از قابلیت‌ها و افکت‌ها نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند که به نام نسخه پرو Pro معروف است که توسط ما نسخه مود و رایگاندر اختیار شما قرار گرفته که میتوانید دانلود کرده و استفاده کنید. در کل Inshot Mod Apkمجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز دارد که می‌تواند توجه هر فردی را که علاقه‌مند به انجام ویرایش ویدیو باشد به خود جلب کند. امکانات این اپلیکیشن بسیار حرفه ای است که در زیر به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

BE090BC2-6985-4D0F-B5FC-0391A7EABD40

متن و استیکرها

با استفاده از کتابخانه گسترده فونت ها و گرافیک های InShot، استیکرهای متنی و برچسب ها را به فیلم ها و عکس های خود اضافه کنید. متن را با رنگ ها، فونت ها و اندازه های مختلف سفارشی کنید. مجموعه استیکرها شامل شکلک‌ها، اشکال، عناصر تزئینی و موارد دیگراست که گزینه‌های خلاقانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا محتوای خود را به صورت ویژهای طراحی کنید.

ویژگی های نسخه Inshot Pro Mod Apk

بدون تبلیغات ads-free

در نسخه مود برنامه هیچ تبلیغی وجود ندارد. کاربران می توانند از یک نسخه روان و کارآمد برنامه لذت ببرند.

بازشدن تمام قابلیتهای برنامه Unlocked

نسخه مود تمام ویژگی های برتر را به صورت کاملا رایگان باز می کند. کاربران می توانند تمام ویژگی ها، جلوه ها و قالب ها را کاملا رایگان داشته باشند

ابزار و ویژگی های برنامه Inshot

ویرایش ویدیوInShot

Inshot مجموعه جامعی از ابزارهای ویرایش ویدیوها را ارائه می دهد. می‌توانید ویدیوها را کوتاه و برش دهید، چندین کلیپ را ادغام کنید و ترتیب آنها را به راحتی تنظیم کنید. اینبرنامه به شما امکان می دهد سرعت ویدیو را تنظیم کنید، جلوه های حرکت آهسته یا سریعبه جلو اضافه کنید. می‌توانید ویدیوی خود را در منوی Precut کوتاه، برش یا تقسیم کنید. همچنین می توانید از گزینه Split menu برای ایجاد شکست در ویدیو بر اساس جایی که در نوار لغزنده ویدیو در پایین هستید استفاده کنید. پس از ایجاد یک تقسیم، می توانیدروی نماد انتقال در نوار لغزنده ضربه بزنید تا منویی از انتقال های مختلف برای استفاده ظاهر شود. با استفاده از گزینه Duplicate می توانید بخش هایی از ویدیو را کپی کنید. ویدیورا می توان با استفاده از منوی Speed کند یا افزایش داد. همچنین یک دکمه حذف وجود دارد که به شما امکان می دهد بخش هایی از ویدیو را بر اساس جایی که در نوار لغزنده هستیدحذف کنید.

فیلترها و جلوه ها

جذابیت بصری فیلم ها و عکس های خود را با انواع فیلترها و جلوه ها افزایش دهید.InShot چندین فیلتر از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد شدت آنها را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید جلوه‌های ویژه مانند glitch، blur، و chroma key را برایسبک‌های بصری منحصر به ‌فرد اعمال کنید

AE60EFCE-FA57-4F94-9324-4B5CAD3844E4

واترمارک Watermark removed

نسخه مود، واترمارک ها را از تصاویر یا ویدیوها حذف می کند. این برای کاربران حرفه ایبسیار ضروری است زیرا آنها نمی خواهند واترمارک روی کار خود داشته باشند.

ایمن بودن نسخه مود شده

اینشات Inshot Pro Apk کاملاً ایمن و مطمئن برای دانلود است. بدون نگرانی در مورد تهدیدات پنهان، ویروس ها و جاسوس افزارها، این برنامه را دانلود کنید. در سایتApkmodct بهترین نسخه این برنامه را دریافت خواهید کرد که در نهایت به شما کمک می کند تا کلیپ های ویدیویی چشمگیر و باشکوهی را توسط آن طراحی کنید