نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

در بازار لوازم خانگی نام برند سامسونگ برای همه آشنا است. این برند مشهور در سال ۱۹۳۸ در کره جنوبی تأسیس شد. در ابتدا فعالیت برند سامسونگ تنها صادرات مواد غذایی بود و بعدها فعالیت‌های خود را گسترش داد. در سال ۱۹۶۰ این مجموعه تصمیم گرفت در صنعت الکترونیک نیز فعالیت داشته باشد. لوازم برقی خانگی سامسونگ به خاطر کیفیت بالا و طراحی خاص خود شهرت خوبی دارند. شما می‌توانید محصولات این برند را تهیه کرده و برای دریافت خدمات پس از فروش به مراکز معتبر مراجعه داشته باشید. در شهر اصفهان با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان می‌توانید مشکلات این دستگاه را برطرف نمایید.

01

 تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

با پیشرفت فناوری، روزبه‌روز تکنولوژی ساخت ماشین‌های لباسشویی در حال تغییر است. به همین دلیل برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه باید آموزش دیده و با جدیدترین مدل‌ها نیز آشنایی داشته باشید. اگر قصد تعمیر و عیب یابی لباسشویی سامسونگ را در خانه دارید می‌توانید با استفاده از نکاتی که در عیب یابی متداول‌ترین مشکل‌ها استفاده می‌شوند، ایرادهای لباسشویی خود را برطرف نمایید. بعلاوه با مراجعه به کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان می‌توانید از خدمات تخصصی آن‌هابهره‌مند گردید.

دلیل تخلیه نشدن آب‌های کثیف در ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی متداول بوده و حتی می‌تواند منجر به تمیز نشدن لباس‌ها شود عدم تخلیه آب آلوده از این دستگاه است. برای حل این مشکل ابتدا وضعیت شلنگ‌های خروجی لباسشویی خود را بررسی نموده و مطمئن شوید مسیر آب در شلنگ‌ها باز است. اگر نیاز بود شلنگ‌های تخلیه را عوض کرده و فیلتر خروجی آب را کاملاً تمیز کنید. درصورتی‌که با انجام موارد گفته شده، مشکل تخلیه آب در ماشین لباسشویی شما رفع نشد باید قطعات داخلی آن را بررسی نمایید.

احتمال دارد به خاطر ایراد در پمپ تخلیه روند بیرون فرستادن آب‌های آلوده با مشکل مواجه شده باشد. می‌توانید با استفاده از یک مولتی متر وضعیت پمپ تخلیه را بررسی نموده و اگر سوخته بود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در صورت سالم بودن این پمپ، لازم است نسبت به وضعیت برد الکتریکی بررسی‌های لازم را انجام دهید. ازآنجایی‌که در لباس‌شویی‌های جدید از بردهای حساس و پیچیده‌ای استفاده می‌گردد توصیه می‌شود انجام این کار توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان صورت گیرد.

02

چرا با مشکل گرم نشدن آب در لباسشویی سامسونگ مواجه هستیم

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند مانعی برای تمیز شدن لباس‌های شما در ماشین لباسشویی باشد، عدم افزایش دمای آب به اندازه کافی است. برای بررسی علت مشکل پیشنهاد می‌شود عیب یابی لباسشویی سامسونگ را از هیتر یا المنت آن شروع کنید. اگر متوجه ایرادی در این قطعات شدید برای خرید قطعه جدید اقدام نمایید. جهت اطمینان از کیفیت قطعه جایگزین بهتر است آن را از مراکز معتبر تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان تهیه کنید.

علت دیگر گرم نشدن آن در ماشین لباسشویی، عدم تنظیم صحیح ترموستات یا خراب بودن این قطعه است. برای اطمینان از این موضوع برق ماشین لباسشویی را جدا کرده و بعد از یک اهم متر برای تست کردن وضعیت هیدروستات استفاده نمایید. اگر مشکل مربوط به تنظیم هیدروستات باشد تنها نیاز به تنظیم مجدد آن خواهد بود. در غیر این صورت باید برای عوض کردن این قطعه اقدام کنید. درصورتی‌که مشکل ماشین لباسشویی شما ادامه داشت به بررسی وضعیت تایمر این دستگاه بپردازید. اگر نیاز بود از کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان راهنمایی بخواهید.

بررسی کار نکردن موتور توسط متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

چندین عامل مختلف هستند که می‌توانند باعث از کار افتادن موتور شستشو در لباسشویی سامسونگ شوند. برای پیدا کردن راه‌حل این مشکل لازم است قبل از هر کار از سالم بودن موتور دستگاه و نسوختن آن اطمینان پیدا کنید. بهتر است برای تعویض موتور و سیم پیچی‌های مجدد آن از کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان کمک بخواهید. درصورتی‌که موتور لباسشویی شما سالم بوده و نسوخته باشد باید نسبت به بررسی وضعیت کارکرد خازن راه‌انداز اقدام نمایید.

اگر متوجه شده‌اید پس از تمام شدن مرحله آبگیری، صدایی از لباسشویی شنیده شده اما حرکتی شکل نمی‌گیرد، به احتمال زیاد ایراد به خازن‌های راه‌انداز مربوط می‌شود. اگر ایراد مربوط به خود خازن بود آن را عوض کرده و در صورت قطع شدن سیم کشی‌های خازن به مدار، نسبت به برطرف نمودن ایراد در سیم‌ها اقدام کنید. از دیگر دلایلی که می‌تواند روی کارکرد موتور لباسشویی اثر داشته باشد مشکل در چرخ‌دنده رابط موتور به چرخ دنده اصلی تایمر است. همچنین احتمال دارد سفت بودن زیاد تسمه مانع از حرکت موتور لباسشویی شود. اگر نتوانستید علت این مشکل را پیدا کرده و برطرف نمایید با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس داشته باشید.

03

 علت کند شدن حرکت دیگ در لباسشویی سامسونگ

ایراد در برخی قطعات ماشین لباسشویی می‌تواند روی چرخش دیگ اثر بگذارد. در صورت کند شدن سرعت حرکت دیگ لباسشویی باید وضعیت المنت این دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین تسمه چک شده و اگر نیاز بود آن را تعویض نمایید. در نظر داشته باشید احتمال دارد به خاطر ایرادی در موتور ماشین لباسشویی سامسونگ چرخش دیگ با مشکل مواجه شده باشد. از آنجایی که تعمیر موتور کار ساده‌ای نیست توصیه می‌شود از کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان کمک بخواهید.

دقت داشته باشید همیشه ایرادهای فنی باعث کند شدن حرکت دیگ لباسشویی نمی‌شوند. گاهی اوقات پر بودن زیاد دیگ عامل این اتفاق است. همیشه سعی کنید لباس‌هایی که برای شستشو داخل لباسشویی می‌ریزید با ظرفیت دستگاه شما هماهنگ باشد. اگر برای پیدا کردن علت حرکت کند دیگ نیاز به کمک داشتید کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان آماده ارائه خدمات به شما هستند.

علت لرزش زیاد لباسشویی سامسونگ و حرکت آن

این مشکل در لباس‌شویی‌های سامسونگ زیاد گزارش می‌شود. برای پیدا کردن علت این موضوع ابتدا مطمئن شوید پیچ‌های ایمنی لباسشویی خود را درست محکم بسته باشید. گاهی اوقات شل شدن این پیچ‌ها باعث لرزش لباسشویی شما می‌شود. در ادامه با حل نشدن مشکل لازم است وضعیت تراز لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. اگر این موارد را چک کرده و مشکلی پیدا نکردید احتمال دارد لرزش لباسشویی به خاطر ایراد در یاتاقان یا بلبرینگ آن باشد. احتمال خمیده شدن محور مخزن شستشو نیز وجود دارد که باید برای بررسی آن از متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان کمک بخواهید.