جدیدترین لوازم جانبی اپل موجود در بازار ایران

فناوری و ابزارهای الکترونیکی همواره در حال توسعه و بهبود هستند، و شرکت اپل یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان این دستگاه‌ها در سراسر جهان است. با معرفی هر نسل جدید از محصولات اپل، مشتریان با هیجان و شوق منتظر لوازم جانبی جدید و به‌روز شده‌ای هستند که تجربه کار با دستگاه‌هایشان را ارتقا دهد. از هدفون‌های بی‌سیم و کیس‌های محافظ گوشی تا شارژرهای سریع و دوربین‌های جلوبازو، هر لحظه شاهد معرفی لوازم جانبی جدید برای دستگاه‌های اپل هستیم. در بازار ایران نیز، تقاضای بالایی برای لوازم جانبی اپل وجود دارد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی جدیدترین لوازم جانبی اپل موجود در بازار ایران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با جدیدترین لوازم جانبی اپل موجود در بازار ایران

در زیر افراد می‌توانند با آخرین انتخاب‌ها و نوآوری‌ها در عرصه لوازم جانبی اپل آشنا شوند و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

هولدر و شارژر وایرلس مغناطیسی بیسوس Baseus Swan 2-in-1 

ویژگی‌ها و مزایای این محصول عبارت‌اند از:

قابلیت شارژ دوگانه: این شارژر وایرلس مجهز به دو جایگاه شارژ است. پنل مغناطیسی بالایی برای گوشی‌های آیفون سری ۱۲ و ۱۳ طراحی شده است و پنل پایینی برای تمامی گوشی‌ها و دستگاه‌های سازگار با استاندارد بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

حلقه مغناطیسی دوگانه: حلقه مغناطیسی درون این هولدر به تلفن شما اجازه می‌دهد به طور خودکار شروع به شارژ شدن کند و به طور ایمن روی شارژر می‌ماند، از این‌رو نگرانی از خراب شدن تلفن خود نخواهید داشت.

طراحی ساده و با کیفیت: ابعاد این هولدر و شارژر وایرلس بیسوس 106.5 * ۱۰۶٫۵ * 158.2 میلی‌متر و وزن آن 270 گرم است. طراحی ساده و زیبایی دارد و بدنه‌اش از ترکیب پلاستیک، فولاد ضدزنگ و ژل سیلیس ساخته شده است که مقاومت و کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند.

سیستم ایمنی بالا: این هولدر دارای 5 بخش برای افزایش ایمنی شارژ است. به‌ویژه پنل بالایی دو حلقه برای افزایش راندمان شارژ و سیم‌پیچ‌های القایی از مس خالص، عایق PC برای کنترل حرارت و جلوگیری از تجمع گرما است.

شارژ سریع: با توان خروجی هر کدام از پدهای شارژ بیسوس 10 وات و با پروتکل‌های PD/QC سازگار است. ورودی آن نیز باید DC 9V/2A یا 12V/2A باشد.

دارای چراغ LED: شارژر وایرلس این مدل با چراغ LED جلوی بدنه، وضعیت شارژ شدن را نمایش می‌دهد.

ایمنی بالا: با تشکیل‌دهنده‌های مختلف ایمنی، این هولدر و شارژر وایرلس بیسوس دارای امکانات حفاظتی برای دستگاه‌ها و کاربران است.

در نتیجه، هولدر و شارژر وایرلس مغناطیسی بیسوس (Baseus) Swan 2-in-1 با ویژگی‌ها و امکاناتی که ذکر شد، یک انتخاب مناسب و کارآمد برای شارژ دستگاه‌های اپل و دیگر دستگاه‌های هوشمند است.

02

مبدل اوتی‌جی آیفون یواس‌بی به لایتنینگ مک‌دودو

ویژگی‌ها و مزایای مبدل OTG USB-A به لایتنینگ MCDODO مدل OT-8600، به شرح زیر است:

پشتیبانی از OTG: این مبدل از تکنولوژی OTG (On-The-Go) پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد دستگاه‌های موبایل مانند آیفون و آیپد به انواع دستگاه‌های USB-A مثل فلش‌درایو، موس، کیبورد و دیگر لوازم جانبی متصل شوند.

ظاهری همه‌پسند: این مبدل از آلیاژ روی ساخته شده و رنگ نقره‌ای دارد. طراحی ساده و مینیمال آن از ویژگی‌های ظاهری آن است. اندازه‌ی آن (ابعاد) 32.5 * 15.3 * 10 میلی‌متر بوده و به راحتی در جیب حمل می‌شود.

انتقال سریع اطلاعات: با استفاده از استاندارد USB 3.0، این مبدل امکان انتقال سریع فایل‌ها با سرعت 480Mbps را فراهم می‌کند.

سازگاری گسترده: با انواع فایل‌ها مانند تصاویر، ویدئوها، PDFها، ورد و دیگر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین، با دیسک‌های USB، ماوس، کیبورد، دوربین، ماشین‌خوان، صفحه کلید و صفحه‌های بازی سازگار است.

مناسب برای آیفون و آیپد: این مبدل به‌خوبی برای دستگاه‌های آیفون و آیپد با سیستم عامل iOS 13 به بالا که از پورت Lightning پشتیبانی می‌کنند، مناسب است.

اتصال فلش مموری و لوازم جانبی: از طریق این مبدل، می‌توان فلش‌درایو، موس، کیبورد و دوربین به دستگاه‌های آیفون و آیپد متصل کرد.

استفاده آسان و بدون نصب اپلیکیشن: این مبدل بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای اضافی، به‌راحتی قابل استفاده است.

خواندن و نوشتن اطلاعات: امکان خواندن و نوشتن اطلاعات در فرمت FAT32 و خواندن اطلاعات در فرمت NTFS وجود دارد.

01

پاور بانک 5000 و شارژر مغناطیسی بی سیم آیفون با توان 20 وات رسی 

ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

ظاهر شفاف و زیبا: پاوربانک وایرلس Recci با ظاهری شفاف و صفحه شیشه‌ای حرارت‌دیده طراحی شده است که ظاهر زیبایی دارد و در عین حال مقاوم در برابر برخوردها است.

پشتیبانی از استاندارد PD 20W: با توان 5000 میلی‌آمپر، این پاوربانک قادر به ارائه توان خروجی‌های هوشمند 5.0/7.5/10/15 وات برای شارژ دستگاه‌های آیفون 12/13 است و همچنین با درگاه Type-C، می‌توانید گوشی‌های هواوی و دیگر تلفن‌های همراه را با توان خروجی حداکثر 20 وات شارژ کنید.

استفاده به عنوان استند: پاوربانک شفاف Recci با مگنت قدرتمند به عنوان یک استند چندمنظوره قابل استفاده است و می‌توانید آن را در حالت افقی یا عمودی برای دستگاه‌های خود استفاده کنید.

شارژ همزمان دو دستگاه: با سیم‌پیچ مغناطیسی و خروجی تایپ سی، امکان شارژ همزمان دو دستگاه وایرلس و از طریق درگاه USB Type-C وجود دارد.

محافظت همه‌جانبه: تراشه‌هوشمند این پاوربانک از ورود ولتاژ بیش از حد و ایجاد حرارت زائد جلوگیری کرده و امنیت شارژ دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند.

سازگاری با دستگاه‌های آیفون و آیپد: این پاوربانک با دستگاه‌های آیفون و آیپد با قابلیت شارژ وایرلس و پشتیبانی از استاندارد PD 20W سازگار است.

با این ویژگی‌ها، پاوربانک 5000 میلی‌آمپر بی‌سیم Recci RPB-W07 یک گزینه عالی برای شارژ دستگاه‌های موبایل به‌ویژه دستگاه‌های آیفون 12/13 و دارای امکانات متنوع و کارآمدی است.

آداپتور تایپ سی فست شارژ 20 وات شیائومی

در زیر به ویژگی‌های این محصول اشاره کرده‌ایم.

قابلیت شارژ سریع: شارژر سریع Xiaomi AD201 با توان 20 وات، به شما امکان شارژ سریع دستگاه‌های موبایل، تبلت، اسمارت واچ و دستگاه‌های دیگر را می‌دهد.

خروجی USB-C: این شارژر دیواری با یک درگاه خروجی USB-C مجهز شده است که می‌توانید با وصل کردن کابل مورد نیاز، دستگاه‌هایتان را به سرعت و با کیفیت بسیار مطلوبی شارژ کنید.

کوچک و سبک: شارژر دیواری شیائومی Xiaomi AD201 به دلیل طراحی کوچک و سبک، بسیار قابل حمل است و می‌توانید به‌راحتی به همراه خود ببرید.

محافظت از دستگاه: این شارژر دیواری دارای قابلیت‌های محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه است که طول عمر دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند.

جنس مرغوب: شارژر دیواری Xiaomi AD201 از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مرغوب تولید شده است که در مدت زمان طولانی تغییری در ساختار آن بوجود نمی‌آید.

جمع بندی

کاربران دستگاه‌های اپل می‌توانند تجربه‌ی کاربری خود را به مراتب بهتر کنند و از امکانات پیشرفته‌ای که این لوازم جانبی فراهم می‌کنند بهره‌مند شوند. با توجه به پیشرفت‌های مستمر در زمینه تکنولوژی، انتظار می‌رود که در آینده نیز لوازم جانبی اپل با ویژگی‌های متنوع‌تر و کارآمدتر به بازار عرضه شوند.