آیا خرید طلا به‌صورت اقساطی به‌صرفه است؟

ارزش بالای طلا نیازی به توضیح و تفسیر ندارد. این فلز زردرنگ و گران‌بها همواره مورد توجه افرادی بوده است که آینده‌نگر و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت هستند. نوسانات بسیار در بازار طلا باعث شده است خرید طلا به چالشی فراگیر تبدیل شود. با توجه به افزایش چشمگیر قیمت طلا در بازارهای امروز، خریدهای سنگین و سرمایه‌گذاری در این بازار سودآور برای عموم مردم سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد. اما طرح خرید طلا قسطی که توسط برخی از فروشندگان ارائه می‌شود به این افراد کمک می‌کند تا سرمایه‌های ریالی خود را به طلا تبدیل کنند و از این تجارت جهانی سهمی داشته باشند. فروشگاه 10گلد گالری از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان در رابطه با معاملات بازار طلا محسوب می‌شود که با طرح اقساطی خرید طلا در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود. با ما همراه شوید.

03

چه نوع طلا و جواهری را می‌توان به‌صورت قسطی خرید؟

همان‌طور که می‌دانید قیمت طلا در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری یافته است. مسئله‌ای که هنگام خرید طلا قسطی باید مدنظر داشته باشید این است که صرف‌نظر از افزایش یا کاهش قیمت طلا در بازار روز، این اقدام در بلندمدت سودآور و هوشیارانه است. شما با خرید طلا به‌صورت اقساطی، بدون پرداخت مبلغی سنگین و قابل توجه صاحب کالایی می‌شوید که نه‌تنها جنبه زینتی دارد، بلکه یک سرمایه‌گذاری مطمئن هم محسوب می‌شود. با این کار پول و سرمایه ریالی شما از تورم مصون می‌ماند. البته خرید طلا به این روش باید تحت شرایط و ضوابط خاص و با توافقی دوجانبه انجام و میزان دقیق کارمزد، بهره و مبلغ نهایی پرداخت‌شده توسط مشتری در فاکتور وارد شود. در غیر این‌صورت خرید طلا مانند هر کالای دیگری با ضرر و زیان همراه خواهد بود.

خرید طلا چه با هدف سرمایه‌گذاری و چه به منظور تهیه اکسسوری مورد علاقه و استفاده زینتی از آن انجام شود، به هر حال یک اقدام سودآور و پرمنفعت محسوب می‌شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای خرید اکسسوری و پرداخت مزدساخت، پول خود را صرف خرید سکه و طلای آب‌شده کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید اقساطی فقط شامل اکسسوری‌ها و زیورآلاتی می‌شود که دست‌اول و نو هستند و خرید سکه، آب‌شده و شمش به‌صورت قسطی امکان‌پذیر نیست.

بررسی میزان کارمزد وب‌سایت‌های فروش اقساطی طلا

میزان کارمزد دریافتی توسط فروشگاه‌ها و سایت‌های فروش اقساطی طلا با یکدیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند مبلغ پیش‌پرداخت و یا تعداد اقساطی که طبق توافقی دوجانبه مشخص می‌شود، بستگی دارد. میزان کارمزد در فروشگاه و سایت 10گلد گالری در پایین‌ترین حدممکن و برابر با ٪۵ به‌صورت ماهیانه است. این شرایط با پرداخت نیمی از مبلغ کل و با اقساط ۵ماهه قابل اجرا خواهد بود.

02

روش‌های پرداخت طلا به‌صورت قسطی به چه صورت است؟

طرح اقساطی برای خرید طلا با چک

در روش خرید اقساطی طلا با چک ابتدا مشتری اکسسوری موردنظر خود را انتخاب می‌کند و پس از مشخص‌شدن مبلغ نهایی، پیش‌پرداختی برابر با ٪۵۰ مبلغ و به‌صورت نقدی پرداخت می‌کند. با واریز پیش‌پرداخت، قیمت طلا برای مشتری تثبیت می‌شود و نوسانات بازار بر آن تاثیری نخواهد داشت. مابقی مبلغ طی اقساطی ۵ماهه و توسط ۵ عدد چک صیادی که به تایید فروشگاه رسیده است، پرداخت می‌شود. با دریافت چک‌ها توسط فروشگاه، اکسسوری موردنظر فاکتور و تقدیم مشتری می‌شود.

طرح اقساطی برای خرید طلا با ضمانت گذاشتن طلای کارکرده

در این روش پس از انتخاب اکسسوری موردنظر، طلای کارکرده خود را که باید وزنی برابر با طلای انتخابی و فاکتور خرید معتبر داشته باشد به متصدی فروش ارائه می‌کنید. در این شیوه مانند سایر روش‌های موجود، برای تثبیت قیمت طلا پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. طلای کارکرده شما تا پایان اقساط و پرداخت کامل بدهی نزد فروشگاه باقی خواهد ماند.

طرح اقساطی طلا بدون نیاز به چک و یا طلای کارکرده

این روش که یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های خرید اقساطی طلا به شمار می‌رود مانند سایر روش‌ها به پیش‌پرداخت نیاز دارد. پس از پرداخت نیمی از مبلغ و تثبیت قیمت، طلای خریداری‌شده به‌عنوان ضمانت نزد فروشگاه باقی می‌ماند. با پایان یافتن اقساط ۵ماهه، اکسسوری موردنظر به همراه فاکتور تقدیم مشتری خواهد شد. در این روش برای اطمینان خاطر مشتری و پس از دریافت پیش‌پرداخت، یک رسید رسمی با مهر و امضای فروشگاه به خریدار ارائه می‌شود.

تمامی روش‌های خرید طلای قسطی، در فروشگاه و وب‌سایت اینترنتی 10گلد گالری تحت تدابیر و شرایط مطمئن قابل انجام است. شما مشتریان عزیز می‌توانید با خیالی آسوده اکسسوری موردنظر خود را انتخاب کنید و ارائه تسهیلات پرداخت هزینه آن را به ما بسپارید.

مزایا و معایب خرید طلا به صورت قسطی چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، اولین مزیت خرید طلا قسطی این است که شما بدون پرداخت مبالغ سنگین و تنها با پرداخت نیمی از هزینه، صاحب اکسسوری موردنظر خود خواهید شد. این روش برای افرادی که دارای حقوق ثابت ماهیانه هستند و توانایی خرید طلا به‌صورت نقد را ندارند یک گزینه عالی است. با این اقدام، سرمایه پولی و ریالی ارزش خود را از دست نمی‌دهد و یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود. تثبیت قیمت طلا هم که خیال شما را از بابت نوسانات بازار آسوده خواهد کرد. مهم‌ترین موردی که باید مدنظر داشته باشید، پروسه شفاف فروش و ارائه خدمات صادقانه توسط فروشنده است. فروشندگان فاقد صلاحیت ممکن است مبلغ بسیار بالایی برای کارمزد و اجرت دریافت کنند. این مبلغ گاهی از نرخ تسهیلات عرف در بازار هم پیشی می‌گیرد و خریدار متضرر خواهد شد.

01

معرفی فروشگاه اینترنتی برای خرید طلا به‌صورت قسطی

خرید طلا قسطی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی با چالش‌های بسیاری همراه خواهد بود. چراکه اعتماد و دوطرفه در چنین معاملاتی به‌صورت حضوری ساده‌تر ایجاد می‌شود. برای این منظور باید به فروشگاه‌هایی مراجعه شود که از اعتبار قانونی برخوردار هستند. فروشگاه 10گلد گالری از جمله مراکزی است که دارای سابقه‌ای طولانی و اعتبار قانونی در این زمینه است. شما مشتریان عزیز می‌توانید خریدهای اینترنتی خود را با خیال آسوده از طریق سایت مجموعه انجام دهید و از بابت پشتیبانی و صداقت در فروش اطمینان کامل داشته باشید.

سخن پایانی

برای یک خرید طلا قسطی بدون دردسر و زیان مالی باید به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنید. خرید طلا در بلندمدت یک سرمایه‌گذاری سودآور خواهد بود که از سال‌های بسیار دور مورد توجه افراد بسیاری در سراسر دنیا بوده است. با توجه به سیر نزولی ارزش پول خرید طلا به‌صورت اقساطی گزینه‌ای ایده‌آل و آگاهانه به نظر می‌رسد. فروشگاه 10گلد گالری با سال‌ها سابقه در زمینه معاملات طلا و راه‌اندازی طرح‌های تسهیلاتی متنوع در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود. برای خرید طلا به صورت آنلاین می‌توانید به آدرس https://10goldgallery.com مراجعه و از مزایای فراوان خرید از این فروشگاه بهره‌مند شوید.