سیم کارت با شماره رند رو چطور بخریم؟ / خرید سیم کارت اقساطی

در دنیایی که تبلیغات تبدیل به عاملی تأثیرگذار در موفقیت کسب‎وکارها شده، استفاده از یک شماره تلفن همراه رند می‌تواند تأثیر بسزایی برای در خاطر مشتری ماندن و ساخت برند شخصی داشته باشد.

هم‌اکنون قیمت سیم‌کارت رند با توجه به اینکه چه پیش‌شماره‌ای دارد و متعلق به کدام اپراتور است از حدود 200 هزار تومان شروع شده و تا بالای 1 میلیارد تومان ادامه دارد. در ادامه کاماپرس به نحوه خرید سیم کارت با شماره رند و خرید اقساطی سیم کارت می‌پردازد.

خرید سیم‌کارت با شماره رند

مراجع و سایت‌های مختلفی برای خرید سیم کارت با شماره رند وجود دارد. سایت سیم 2080 یکی از سایت‌های فروشنده سیم‌کارت است. در این سایت انواع مختلف سیم‌کارت با شماره‌های متنوع مربوط به اپراتورهای مختلف موجود است.

سیم‌کارت‌های سیم 2080 در دسته‌بندی‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل و سایر عرضه می‌شود. به علاوه با انتخاب هر یک از اپراتورها می‌توان پیش شماره مورد نظر را انتخاب کرد. دیگر گزینه‌ای که می‌توان انتخاب کرد، اعتباری یا دائمی بودن سیم‌کارت است.

یکی از مزایای خرید سیم کارت از این سایت امکان انتخاب نوع رند بودن شماره است. به عنوان مثال مشتری می‌تواند برگزیند که شماره دارای تکرار پیش شماره باشد، رقم‌ها آینه‌ای باشد یا بر اساس تاریخ تولد باشد. سپس مشتری با انتخاب شماره مورد نظر خود می‌تواند آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و به صورت آنلاین خریداری کند.

ویژگی منحصربه‌فرد سایت سیم 2080 امکان تشخیص رند بودن یا نبودن شماره سیم‌کارت به صورت آنلاین است. کاربران سایت می‌توانند با مراجعه به بخش تشخیص رند بودن، شماره مد نظر خود را در کادر تعیین شده وارد کنند. سپس طی چند ثانیه رند بودن یا نبودن شماره مشخص می‌شود. به علاوه نوع رند بودن شماره نیز به کاربر اعلام می‌شود. دیگر امکانی که برای کاربران سایت فراهم شده، قیمت‌گذاری سیم‌کارت در کمترین زمان است. کاربران می‌توانند با کارشناسان سیم 2080 ارتباط گرفته و به صورت رایگان و در زمان کمی از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوند.

سیم کارت-کاماپرس

شرایط خرید اقساطی شماره رند

قیمت سیم‌کارت‌های رند با پیش شماره 0912 سرسام آور بوده و حتی به بالاتر از 1 میلیارد تومان رسیده است. با این توصیف امکان خرید اقساطی این‌گونه خط‌ها، مزیت مهمی محسوب می‌شود. کاربران سایت سیم 2080 می‌توانند در زمان خرید سیم کارت گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنند. به این ترتیب مشتریان با پرداخت 30 درصد از مبلغ سیم‌کارت و پرداخت باقی مانده صورت حساب به صورت اقساطی، صاحب سیم‌کارت با شماره رند شوند.

گفتنی است که امکان پرداخت اقساطی تنها برای محصولات همراه اول فراهم شده است. به علاوه با پایان یافتن اقساط شماره به نام فرد خریدار ثبت می‌شود.

شرکت سیم 2080

سیم 2080 یکی از جامع‌ترین و بزرگترین مراکز خرید و فروش سیم‌کارت است که محصولات متنوع را در دسته‌بندی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کند تا نیاز طیف وسیعی از مشتریان را برطرف کند. خرید سیم‌کارت از ایتن سایت به‌صورت آنلاین فراهم شده است. به علاوه خرید اقساطی مزیت مهم 2080 است. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ارائه پشتیبانی و راهنمایی به کاربران و مشتریان هستند.

کاربران می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین، شماره تلفن‌های اعلام شده در سایت، ایمیل 2080 و فرم تماس با کارشناسان سیم 2080 ارتباط برقرار کنند. همچنین دفتر مجموعه در بلوار مرزداران شهر تهران واقع شده است.