آیا اینفلوئنسر ها و افراد مشهور اقدام به خرید فالوور میکنند ؟

امروزه باید قبول کنیم که پلتفرم اینستاگرام به عنوان یک برنامه جهانی در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند به قدری این برنامه توانایی بالایی در سرگرم کردن کاربران و همچنین کسب درآمد دارد که توانسته است محبوبیت بسیار ویژه ای در میان افراد بدست آورد .

همان طور که می دانید در برنامه اینستاگرام تعداد فالوور بسیار مهم می باشد و یک معیار مهم برای سنجش پیج ها از لحاظ محبوبیت و همچنین ارزش و اعتبار پیج ها شمرده میشود و هر چه این تعداد بالاتر باشد به همان میزان اعتبار و ارزش پیج بالاتر رفته و به همان میزان نیز دارند صاحب پیج بالاتر خواهد رفت .

طبق نتایج بدست آمده ، برنامه اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شناخته میشود و افرادی که از این برنامه کسب درآمد می کنند بسیار زیاد هستند ، جالب است بدانید درآمدی که از این برنامه بدست می آید بقدری زیاد می باشد که بدست آوردن این درآمد به صورت طبیعی بسیار زمان بر می باشد ؛ به طور کلی هر فردی از هر جای جهان می تواند با کمترین هزینه شروع به کسب و کار در فضای اینستاگرام بکند و صاحب درآمد بالا شود .

اما معیار مهم در فضای اینستاگرام تعداد فالوور می باشد ، اگر دقت کنید افراد معروف تعداد فالوور بالایی دارند و جزو افراد شناخته شده هستند ، پس بر اساس اینکه طبق تعداد فالوور ارزش و اعتبار پیج ها سنجیده می‌شود وجود فالوور برای افراد مختلف به ویژه افراد فعال و کسانی که قصد موفقیت در این شبکه را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد ، اما بدست آوردن فالوور ها کار ساده ای نیست .            

از جمله سوالات رایج کاربران فعال در اینستاگرام این است که افراد چگونه در مدت زمان بسیار کم صاحب تعداد بالای فالوور میشوند ، آیا اینفلوئنسر ها و افراد مشهور اقدام به خرید فالوور می کنند ؟ یکی از روش هایی که افراد معروف برای بالا بردن پیج خود استفاده می کنند خرید فالوور اینستاگرامی می باشد ، اکثر این افراد فالوور برای صفحه خود خریداری می کنند ، حتی سایر افراد ، شرکت ها ، برند ها ، کسب و کار به ویژه افراد تازه کار که قصد معروفیت در اینستاگرام دارند سراغ خرید فالوور اینستاگرام می روند و این بزرگ ترین عامل موفقیت آنها در حوزه اینستاگرام می باشد .

اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ دقیق اینکه آیا افراد معروف اقدام به خرید فالوور می کنند !؟ و این افراد از کجا اقدام به خرید فالوور می کنند ؟ علت خرید فالوور اینستاگرام و مزایای این مرید برای اینفلوئنسر ها چیست ؟ و چگونه می توان فالوور های خود را افزایش داد ؟! پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بدست آورید .

آیا افراد معروف نیز فالوور می خرند ؟

شاید تا کنون با این سوال روبه رو شده اید که آیا افراد معروف نیز همانند سایر افراد اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند یا خیر !؟ در پاسخ باید بدانید که برنامه اینستاگرام یک برنامه کاملا پویا می باشد ، یعنی کاملا مدرن و در زمان حال حرکت می کند و هر کسی که بتواند در زمان حال تولید محتوای اصولی و با کیفیت داشته باشد همواره جلوتر و از رقبای خود پیشی خواهد گرفت ، افراد معروف و سلبریتی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می دانند که رشد در اینستاگرام وابسته به فعالیت مستمر و در کنار آن جذب فالوور می باشد و اگر به فکر این دو پروسه مهم نباشند از دور رقابت ها حذف خواهند شد .

اینفلوئنسر ها و افراد معروف به علت شناخته شده بودن در میان مردم و اعتباری که دارند نیاز به فالوور و همچنین تعامل بالا می باشند در نتیجه برای اینکه بتوانند به این نتایج برسند اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند تا هم چنان جایگاه خود را در میان افراد حفظ کنند و برای این کار صدرصد نیازمند وب سایت ها و شرکت های معتبر فروش فالوور اینستاگرام هستند .

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

02

اینفلوئنسر ها و همچنین افراد شناخته شده در میان مردم بدون دلیل اقدام به فالوور نمی کنند بلکه برای آنها انجام این کار سود و مزایای فراوانی به همراه دارد یکی از مهم ترین مزایای وجود فالوور زیاد برای افراد معروف و اکثر کسانی که قصد موفقیت در اینستاگرام دارند تمایز آنها از سایر افراد و جلب توجه می باشد ، در فضای اینستاگرام افرادی که فالوور زیادی دارند به عنوان چهره های برجسته شناخته میشوند و در دنیای واقعی نیز بسیار معروفیت پیدا می کنند ، در نتیجه زمانی که تعداد فالوور بالایی را دریافت می کنند جذابیت بیشتری در میان کاربران اینستاگرام پیدا می کنند .

در ادامه به علت بالا بودن تعداد فالوور از سمت سایر افراد همچون برند ها ، شرکت ها ، فروشگاه ها دعوت به کار میشوند و که مهم ترین آنها انجام تبلیغات اینستاگرام و مجازی می باشد که درآمد بسیار بالایی برای این افراد معروف دارد ، اما چرا باید برای انجام تبلیغات سراغ افرادی می روند که تعداد فالوور بالایی دارند ؟ چون این افراد جزو شخصیت های تاثیر گذار محسوب میشوند و افراد سخنان آنها را بیشتر تایید می کنند و اگر این افراد از شرکت ها و برند های خاص تعریف کنند فالوور های آنها نیز به شرکت ها مراجعه کرده و از آنها خرید انجام می دهند و یا آنها را فالوو می کنند .

اینفلوئنسر ها می دانند که خرید فالوور اینستاگرام پلی به سمت جذب فالوور های ارگانیک شمرده میشود ، چرا که کاربران اینستاگرام بیشتر تمایل دارند افرادی که مخاطبان بیشتری را دارند را فالوو کنند چون این عقیده در ذهن آنها شکل می گیرد که این فرد محتواهای بسیار مناسبی تولید می کند که مخاطبان زیادی نیز دارد ، در نتیجه شروع به دنبال کردن آن فرد می کنند و به این ترتیب شمار فالوور های ارگانیک رفته رفته بیشتر میشود به ویژه زمانی که این افراد شما را دنبال می کنند پیج شما در قسمت پیشنهاد ها و سجزشن های این کاربران به نمایش در می آید و زمانی که کسی قصد دنبال کردن آنها را داشته باشد پیج شما را خواهد دید و ممکن است وارد صفحه شما شده و شما دنبال کنندگان بالاتر می رود و این یکی از رموز موفقیت افراد معروف می باشد .

اعتبار بیشتر یکی از مزیت هایی می باشد که به دنبال خرید فالوور بدست شما خواهد آمد ، در اینستاگرام فالوور ها نماد معتبر بودن پیج می باشند ، این ویژگی برای افرادی که صاحب پیج های کاری هستند بیشتر مورد نیاز می باشد چرا که آنها برای جذب مشتری و مرید بیشتر نیازمند بدست آوردن اعتبار می باشند .

و در نهایت مهم ترین علل خرید فالوور اینستاگرام توسط افراد معروف و شناخته شده افزایش درآمد می باشد ، تمامی این فعالیت ها در نتیجه برای سود بیشتر و درآمد هنگفت انجام میشود و روش کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور بیشتر انجام میشود در نتیجه مهم ترین سلاح پیشرفت در اینستاگرام فالوور می باشد .

مرجع خرید فالوور اینستاگرام افراد معروف

افراد معروف و اینفلوئنسر ها می دانند ‌که مرید فالوور اینستاگرام لازمه رشد و پیشرفت آنها می باشد در نتیجه نیازمند خرید فالوور می باشند اما سوالی که بسیاری از افراد به دنبال یافت آن هستند این است که افراد معروف از کجا اقوام به خرید فالوور و سایر خدمات مجازی می کنند !؟ افراد معروف و سلبریتی از طریق وب سایت های فروش فالوور اینستاگرام خرید می کنند ، اما در سطح گوگل تعداد بسیار زیادی وب سایت فروش فالوور وجود دارند ، افراد معروف از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید می کنند ، چرا که بهترین وب سایت های خرید فالوور اینستاگرام یک سری ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در کنار این ویژگی ها تضمین خرید برای کاربران وجود دارد و همین عامل سبب تجربه خرید آسان و راحت برای خرید کنندگان به همراه خواهد داشت .

ویژگی فالوور های خرید شده

فالوور های خرید شده از بهترین وب سایت خرید فالوور اینستاگرام کیفیت بسیار بالایی دارند و در نتیجه بعد از اتمام کار با کمترین ریزش مواجه خواهید شد و همچنین سرعت فالوور های ثبت شده بسیار بالا هستند و شما می توانید سرعت اضافه شدن فالوور ها را خودتان تنظیم کنید حتی این قابلیت وجود دارد که در همان ساعت های اولیه ثبت سفارش ، فالوور ها به پیج شما اضافه شوند .

قیمت های خدمات ارائه شده بسیار بالا هستند و شما با انواع مختلف فالوور ها که هر کدام از آنها مخصوص بیزنس های مختلف هستند و همچنین با سایر خدمات اینستاگرام همچون لایک ، کامنت ، ویو و... روبه رو خواهید شد و می توانید تعداد فالوور های مورد نیاز خود را مشخص کنید تا با توجه به این تعداد صاحب فالوور های درخواستی شوید . همچنین اگر سوالی در مورد نوع بسته ها و همچنین کیفیت آنها داشتید به راحتی می توانید با مشاوره های سایت و همچنین پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و حتی به صورت تلفنی نیز مشکلات خود را با آنها چه در زمینه خدمات سایت و چه در حوزه اینستاگرام بپرسید و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را گرفته و مشکل خود را حل کنید .

کارهای بعد از خرید فالوور اینستاگرام

بعد از اینکه اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کردید بایستی یک سری کار هایی برای پیج خود انجام دهید تا پیج خود را کاملا استاندارد و اصولی طراحی کنید تا افرادی که وارد پیج شما شدند ماندگار باشند و از طریق این طراحی و عملکرد اصولی فالوور های خود را نیز افزایش دهید .

کپشن کامل و حرفه ای

بعد از اینکه فالوور های خود را خریداری کردید و شروع به تولید محتوا و ساخت پست کردید اولین موضوعی که با آن روبه رو می شوید کپشن پست ها می باشد ، همان طور که می دانید اینستاگرام تنها دو خط اول کپشن رو نشان می دهد و ادامه آن را با کلمه more نشان می دهد در نتیجه بایستی کپشنی که می نویسید به قدری کامل و کنجکاو کننده باشد که افراد با کلیک بر روی بیشتر (more) ادامه آن را بخوانند و زمان زیادی را بر روی محتوای شما بگذارند ، همچنین بهتر است بر اساس نیاز مخاطب خود کپشن را کامل کنید تا افراد به علت یافتن جواب سوال خود ادامه کپشن شما را مطالعه کنند ؛ برای مثال می توانید محتوای آموزشی بسازید و یکی از نکات را در قسمت کپشن قرار دهید تا افراد مشتاق خواندن کپشن شوند ، اگر در حوزه فروش محصولات خدمات ارائه می دهید می توانید اطلاعات مربوطه به محصول خود از حمله قیمت محصول ، رنگ سنی مورد استفاده ، رنگ های موجود ، جنس وسیله ، نحوه استفاده کردن ، تاریخ انقضا و... را در قسمت کپشن قرار دهید .

نوشتن بایو اصولی

یکی از مهم ترین موارد در طراحی یک پیج اصولی داشتن لایو اصولی می باشد ، قسمت بایو که با نام بیو و به صورت کامل بیوگرافی شناخته میشود ، شما برای داشتن یک پیج بی نقص و تکمیل باید این قسمت به صورت جذاب و کامل تکمیل کنید . در قسمت بیو اینستاگرام یک سری اطلاعات کلی قرار گرفته میشود این اطلاعات شامل نام ، نوع کار و محتوای ارائه شده در این پیج ، راه های ارتباطی و همچنین لینک های مهم ، از جمله لینک سایت و... قرار گرفته میشود ، برای اینکه این قسمت را کاملا تکمیل کنید باید از قسمت پروفایل خود و از بخش edit profile اقدام به تکمیل این قسمت کنید .

باید بدانید قسمت بیو اینستاگرام به قدری مهم می باشد که می تواند از این بخش فالوور جذب کند پس در این نوشتن بایو خود بهترین جملات و خلاصه فعالیت خود را قرار دهید و همچنین سعی کنید علت تفاوت خود را با سایر حوزه های همکار در حد یک خط بنویسید ، همچنین برای اینکه بتوانید از ویژگی کال تو اکشن اینستاگرام در بخش بیو استفاده کنید می توانید از فالوور های خود بخواهید به قسمت های مختلف پیج همچون هایلایت استوری ، پست ها ، ریلز ها مراجعه کنند .

تولیپ محتوای با کیفیت و مستمر

برای اینکه بتوانید فالوور های خود را بعد از خرید کردن در پیج خود نگه دارید باید تولید محتوای مستمر و مداوم داشته باشید ، درست که که اینفلوئنسر ها و افراد مشهور فالوور خریداری می کنند اما آیا به این سوال که علت ماندگار شدن این فالوور در پیج آنها دقت کرده اید یا خیر ؟؟‌ و اینکه چرا علاوه بر ماندگار شدن این فالوور ها ، فالوور های طبیعی نیز جذب آنها میشوند !؟ پاسخ این سوال کاملا واضح می باشد ، بله تولید محتوا عامل این موفقیت می باشد ، بعد از خرید فالوور حتما باید محتوای باکیفیت و اساسی برای پیج خود تولید کنید ، تولید محتوای شما می توانند در قالب های مختلف تصویری ، ویدیویی ، متنی و... باشند ، باید برای تولید محتوا نظر مخاطبانتان برای شما مهم باشد چرا که علت موفقیت در زمینه اینستاگرام همین کاربران می باشد و اگر شما طبق میل و درخواست آنها بتوانید فعالیت کنید به مرور شاهد افزایش فالوور های خود خواهید بود ، همچنین دقت کنید که اگر تولید محتوای مستمر نداشته باشید ممکن است به مرور با ریزش فالوور ها روبه رو شوید ، پس تولید محتوا را جدی بگیرید می توانید در محتواهای خود از موضوع های ترند استفاده کنید که این روش برای جذب فالوور و همچنین تبدیل فالوور ها به افراد دائمی و ماندگار بسیار مناسب می باشد ، برای اینکه فضای ارتباطات خود را با مخاطبان خود افزایش دهید می توانید از پرسش و پاسخ نیز به ویژه در بخش استوری استفاده کنید که بسیار مناسب می باشد ، می توانید برا ایده گرفتن در خصوص تولید محتوا از ایده های همکاران خود و یا افراد خارجی استفاده کنید و ببینید کدام موضوع ها درخواست و پسند بالایی داشته اند از آنها کاملا استفاده کنید .

انتشار محتوا در بهترین زمان

محتواهای تولیدی صفحه ها انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها بسته به نوع خود ساعت مخصوصی دارند که باید با توجه به آنها محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، اما چرا ساعت انتشار محتوا در اینستاگرام اهمیت و ارزش زیادی را دارد ؟! بر اساس الگوریتم اینستاگرام هر محتوا چه پست و چه استوری اگر در همان ساعات اولیه انتشار خود از طرف مخاطبان آمار بالایی همانند ویو ، لایک ، کامنت و... را دریافت کنند شانس بالایی برای ورود به اکسپلور دارند و در زمینه استوری نیز شاهد ویو استوری بسیار بالایی خواهید بود .

برای سافت بهترین زمان پست گذاری یکی از راه حل ها این است که زنان های مختلف پست گذاری در پیج خود حتی استوری را امتحان کنید و ببینید در کدام ساعت افراد بیشتری محتوای شما را می بینند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند ، و یکی دیگر از روش ها این است که از طریق قسمت تنظیمات اینستاگرام متوجه شوید که هر کدام از روز های هفته در کدام ساعت شبانه روز کاربران بیشتری و فعال تری داشته است و برای دیدن این بخش می توانید از طریق قسمت insight آمار های خود را ببینید .

 هایلایت مهم

هایلایت اینستاگرام برای جذب افراد و اطلاع رسانی های مهم بسیار اهمیت دارد و شما باید نهادی از هایلایت مهم و همگانی و همچنین هایلایت های شخصی برای خود ایجاد کنید ؛ می توانید هایلایت درباره من یا معرفی من ایجاد کنید تا افراد تازه وارد با شما آشنا شوند ، می توانید هایلایت سوالات پرتکرار ایجاد کنید تا افراد سوالات مهم خود را که بسیار رایج است را پیدا کنند ، یا حتی برای پیج های فروشگاهی می توانید نحوه ثبت سفارش نیز قرار دهید ، همچنین می تواند علاوه بر هایلایت های عمومی با خلاقیت هایلایت های مخصوص به پیج خود را نیز بسازید و برای اینکه افراد را جذب هایلایت های خود بکنید از عنوان های مهم و کاور های خاص و یکدست استفاده کنید .

جذب از طریق کال تو اکشن

از جمله قابلیت های مهم اینستاگرام استفاده کردن از کال تو اکشن ها می باشد ، کال تو اکشن ها در معنی کلی فراخوان هستند و به عبارتی دعوت افراد برای انجام یک کار مشخص می باشد شما می توانید در بخش های مختلف پیج خود از کال تو اکشن استفاده کنید ، می توانید در بخش بیو خود از کاربران خود و همچنین افراد تازه وارد بخواهید کاری را انجام دهند یا از آنها بخواهید که شما را فالوو کنند ، در قسمت پست ها و کپشن ها نیز می توانید از افرادی که پست شما را می بینند درخواست انجام کاری را بکنید مثلا از آنها بخواهید کپشن شما را بخوانند ، پست تولیدی شما را لایک کنند ، نظر خود را به صورت کامنت در زیر پست قرار دهند ، از آنها بخواهید دوستان خود را در زیر پست تگ کنند ، یا می توانید بگویید تا آخر ویدیو همراه شما باشند و اقداماتی از این قبیل که سبب رشد پیج و افزایش واچ تایم میشوند حتی می تواند در قسمت استوری و یا لایو از افراد بخواهید کاری را برای شما انجام دهند که سبب افزایش آمار شما شود .

 

03

نتیجه گیری

درست است که فضای اینستاگرام فرصت بسیار مناسبی برای افراد می باشد تا بتوانند رشد خود را محیا کنند اما همانند سایر فضاها اینستاگرام نیز یک فضای رقابتی بزرگ شمرده میشود و مهم ترین اصل این رقابت جذب فالوور می باشد ، جذب فالوور در میان تمامی افراد همچون سلبریتی ها ، اینفلوئنسر ها ، چهره های شناخته شده ، برند ها ، شرکت ها و... بسیار مهم می باشد و آنها برای بدست آوردن فالوور از اقداماتی همچون خرید فالوور اینستاگرام بهره می گیرند و برای خرید از وب سایت های بزرگ و معتبر کمک می گیرند شما نیز می توانید برای رشد خود از خرید فالوور اینستاگرام کمک بگیرید و به موفقیت برسید .