فراخوان ثبت نام رایگان در مسابقه حسابدار میلیونر 2 با جوایز نقدی برای حسابدارها

فصل اول مسابقه حسابداری میلیونر در سال 1400 برگزار شد و جوایز نقدی به حسابدارهای برنده اهدا شد. حالا فراخوان فصل دوم مسابقه حسابداری میلیونر منتشر شده است. همه افراد به سادگی و با چند کلیک و به صورت رایگان می‌توانند در مسابقه حسابدار میلیونر وارد شوند.

مسابقه حسابدار میلیونر-فصل دوم که با نام «بازی مرکب 2» هم شناخته می‌شود؛ یک مسابقه و بازی تخصصی است که در قالب یک مسابقه یا بازی اطلاعات تخصصی مالی و مالیاتی شرکت‌کنندگان در مسابقه به چالش کشیده می‌شود و نه مثل یک امتحان خشک و بی‌روح است و نه مثل یک بازی فقط یک سرگرمی است.

مراحل مسابقه حسابدار میلیونر 2

مسابقه حسابدار میلیونر 2 دارای 5 مرحله هیجان‌انگیز است که شرکت‌کننده در هر مرحله اگر ببازد از ادامه مسابقه حذف می‌شود. و هر مرحله که پیش می‌رود بازی سخت‌تر می‌شود و چون نیاز به دقت و تمرکز و دانش و توانایی بیشتر هست و در عین حال زمان کاهش می‌یابد، هیجان مسابقه به شدت بالاتر می‌رود و آن‌هایی که به مرحله 5ام یعنی آخر برسند، یک جایزه بزرگ نقدی را دریافت خواهند کرد! مسیر بازی از سریال «بازی مرکب» الهام گرفته شده است و بسیار هیجان‌انگیز است.

جایزه بزرگ مسابقه حسابداری میلیونر

جایزه این مسابقه حداقل 50 میلیون تومان است ! اما به ازای هر یک نفر به شرکت‌کنندگان اضافه شود، 10 هزار تومان به سبد جایزه اضافه می‌شود ! پس هر چه شرکت‌کنندگان بیشتر شود، مبلغ جایزه هم هیجان‌انگیزتر می‌شود.

همین حالا با چند کلیک به جمع شرکت‌کنندگان مسابقه حسابدار میلیونر 2 بپیوندید و رقم جایزه را افزایش دهید.

ثبت‌نام رایگان در مسابقه حسابدار میلیونر2

ثبت‌نام در این مسابقه را به همه فعالان حوزه حسابداری  و مالی پیشنهاد می‌کنیم، قطعاً یا جایزه می‌برید یا با شرکت در مسابقه بزرگ جامعه حسابداری و مالی ایران، خود را محک می‌زنید و ارتقاء می‌یابید.

آکادمی مالی یاس زیرمجموعه گروه یاس سیستم -مجری مسابقه- حسابداری میلیونر 2 همواره از طریق سایت yassystem.com و شماره 02125921 پاسخگوی شماست.