تعمیر پکیج در مشهد

استفاده از پکیج در ساختمان‌های جدید بسیار متداول است و تقریباً در تمام طراحی‌های تازه به جای سیستم قدیم شوفاژ و موتورخانه از پکیج‌ها استفاده می‌شود. این محصول مسئولیت تامین آب گرم خانه و گرم شدن شوفاژ‌های آن را بر عهده دارد. خرابی در پکیج مانند بسیاری از محصولات برقی دیگر متداول است و در صورت بروز چنین اتفاقی میتوانید با مراکز تخصصی تعمیر پکیج در مشهد تماس داشته باشید تا از تجربیات و خدمات تخصصی کارشناسان حاضر در این مرکز استفاده نمایید.

خرابی پکیج مانع از گرم شدن شوفاژ‌های شما می‌شود و سیستم آب گرم خانه را مختل می‌سازد. به همین علت است که عیب یابی هرچه سریعتر و تعمیر تخصصی و به موقع این دستگاه اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم برخی از ایرادهایی که احتمال برخورد با آنها در پکیج‌ها وجود دارد را مورد بررسی قرار داده و روش رفع آنها را نگاهی داشته باشیم. اگر احساس کردید مشکل شما فراتر از توضیحات گفته شده می‌باشد می‌توانید از متخصصین تعمیر پکیج در مشهد کمک بخواهید.

01

چرا با وجود کار کردن پکیج رادیاتورها گرمای مناسبی را ندارند

یکی از مشکلات بسیار مهمی که در زمان استفاده از پکیج ممکن است با آن برخورد داشته باشید سرد ماندن رادیاتورهای شما می‌باشد. این وضعیت در روزهای سرد سال بسیار آزاردهنده است و مسلماً به دنبال راهی برای رفع هرچه سریع‌تر آن هستید. از دلایل عدم وجود گرمای کافی در رادیاتورها می‌توان به کم بودن شعله پکیج اشاره داشت که گاهی نیاز است برای تنظیم مجدد آن از یک تکنسین مجرب کمک بخواهید. 

از دیگر دلایل سرد ماندن رادیاتورها می‌توان به کاهش قدرت حرارتی پکیج نسبت به میزان بار گرمایشی ساختمان اشاره داشت .همچنین عدم وجود هوا در مدار گرم کننده می‌تواند عامل سرد شدن رادیاتورهای شما باشد که برای رفع آن نیاز به هواگیری سیستم مداربسته رادیاتورها وجود دارد. در ادامه از باز بودن کامل شیرهای ورودی و خروجی دستگاه مطمئن شوید و وضعیت پمپ پکیج را مورد بررسی قرار دهید. اگر باز هم مشکل ادامه داشت برای بررسی احتمالی نقص و خرابی در برد با متخصصین تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید.

02

دلیل عدم تامین آب گرم مصرفی توسط پکیج

یکی از مشکلات دیگر در زمان استفاده از پکیج عدم تامین آب گرم در ساختمان می‌باشد که می‌تواند به دنبال خرابی فلوسوئیچ دستگاه و یا تحریک نشدن آن بنا به هر علتی اتفاق بیفتد. همچنین وجود مشکل در ان تی سی آب گرم مصرفی می‌تواند چنین وضعیتی را در زمان استفاده از پکیج به دنبال داشته باشد. در ادامه به بررسی ارتفاع شعله بپردازید و اگر از مقدار صحیح آن مطمئن نیستید با متخصصین تعمیر پکیج در مشهد مشورت داشته باشید.

از دیگر دلایل عدم تامین آب گرم می‌توان به بالا بودن فشار آب ورودی به دستگاه اشاره داشت. همچنین احتمال اختلال در کیت سرویس و موتور شیر سه‌راهی در دستگاه‌های دارای دو مبدل وجود دارد. پس از اطمینان از تمام موارد گفته شده از عدم وجود رسوب در مبدل حرارتی اولیه و ثانویه اطمینان پیدا کنید. در ادامه مطمئن شوید از دودکش مناسب و استانداردی برای دستگاه استفاده شده است. در نهایت برای بررسی برد پکیج با کارشناسان تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت انفجاری روشن شدن پکیج توسط کارشناسان تعمیر پکیج در مشهد

گاهی اوقات زمانی که شعله پکیج می‌خواهد روشن شود متوجه می‌شوید نوع روشن شدن آن عادی نیست و در واقع این اتفاق به صورت انفجاری می‌افتد. یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند منجر به روشن شدن انفجاری شعله پکیج شود تنظیم نبودن آن می‌باشد که می‌توانید برای تنظیم مجدد آن از کارشناسان مجرب در مراکز تعمیراتی مجاز کمک بخواهید.

علت دیگر این مشکل می‌تواند بروز اختلال در فشار گاز ورودی به دستگاه باشد. همچنین گاهی اوقات به دنبال خراب شدن الکترود جرقه زن و مشعل چنین اتفاقی را تجربه می‌کنید. در نظر داشته باشید در برخی موارد کثیف بودن بیش از حد الکترود جرقه زن عامل این مشکل می‌باشد. در ادامه به سراغ دودکش رفته و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید. سپس چک کنیم سوراخ‌های مشعل مسدود نشده باشند و در نهایت برای بررسی جرقه الکترود جرقه زن با کارشناسان تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید.

03

بررسی علت افت فشار آب در دستگاه پکیج

از دیگر مشکلات متداول در پکیج‌های خانگی افت فشار آب در دستگاه می‌باشد که می‌تواند باعث از کار افتادن دستگاه یا اختلال در کارکرد آن شود. از مهمترین دلایل افت فشار آب می‌توان به وجود نشتی در مدار گرمایش دستگاه اشاره داشت که برای حل این مشکل بهتر است با مراکز تخصصی تعمیر پکیج در مشهد در تماس بمانید. عامل دیگر افت فشار آب نشتی در اتصالات و قطعات پکیج می‌باشد که لازم است یک به یک مورد بررسی قرار گرفته و عیب یابی شوند.

یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند افت فشار آب پکیج را به دنبال داشته باشد خراب شدن منبع انبساط دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال خراب شدن شیر اطمینان پکیج خود را نیز باید در نظر داشته باشید. پس از چک کردن تمام موارد گفته شده باید مطمئن شوید در شیرهای رادیاتور‌ها نشتی وجود ندارد. همچنین با هواگیری دستگاه اطمینان یابید در مدار گرمایش آن هوا وجود ندارد. در صورت ادامه یافتن مشکل از متخصصین تعمیر پکیج در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت گرم و سرد شدن آب توسط کارشناسان تعمیر پکیج در مشهد

گاهی اوقات جریان آب مصرفی در زمان استفاده از پکیج دچار نوسان شده و آب گرم و سرد می‌گردد. تنظیم نبودن ارتفاع شعله یکی از دلایل این نوسان در جریان آب منزل می‌باشد که برای تنظیم مجدد آن حتماً نیاز به حضور یک فرد متخصص خواهد بود. علت دیگر نوسان در آب خراب شدن ان تی سی آب گرم مصرفی و پایین آمدن دقت دستگاه می‌باشد.

عامل دیگر نوسان آب بالا بودن فشار آب ورودی به دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال مشکلاتی مانند خرابی شیر سه طرفه یا موتور شیر سه طرفه در پکیج‌های دو مبدله را باید در نظر داشته باشید. در نهایت از کافی بودن فشار آب ساختمان مطمئن شوید و برای بررسی احتمال خرابی در فلوسوئیچ پکیج با کارشناسان تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات به دلیل وجود رسوب زیاد در مبدل اصلی یا مبدل ثانویه پکیج شاهد چنین اتفاقی در زمان استفاده از این دستگاه خواهید بود.