معرفی بهترین فلاش تانک + راهنمای خرید

در حال حاضر، توالت فرنگی و فلاش تانک به دلیل راحتی استفاده، ضرر کم‌تر به سلامتی و بهداشتی‌تر بودنشان، به یکی از ضروری‌ترین اسباب خانه‌ها تبدیل شده است و تقریباً امروزه همه خانه‌های نوساز علاوه بر توالت ایرانی، دارای سرویس فرنگی نیز هستند. 

اگر برای خرید توالت فرنگی یا فلاش تانک سروکارتان به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی خورده باشد، احتمالا متوجه شده‌اید که انتخاب یک فلاش تانک چندان کار راحتی نیست و باید فاکتورهای زیادی را در هنگام خریددر نظر بگیرید تا بتوانید آن توالتی که مناسب منزل‌تان است را انتخاب کنید. همچنین، تنوع زیاد محصولات و لوازم سرویس بهداشتی کار را بیش از پیش دشوارتر می‌کند.

البته که فلاش تانک‌ها سیستم چندان پیچیده‌ای ندارند و تقریبا همه‌شان یک کار را انجام می‌دهند، اما باز هم در هنگام خریدشان- به‌خصوص در زمان خرید فلاش تانک توکار - باید اطلاعات کافی از ابعاد و نحوه نصب را داشته باشید. 

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین فلاش تانک های موجود در بازار ایران بپردازیم  تا شما در زمان خرید، دشواری کمتری را متحمل شوید.

نکات مهم برای خرید فلاش تانک که باید بدانید

پیش از آنکه به معرفی بهترین فلاش تانک های موجود در بازار بپردازیم، خوب است که چند نکته مهم که در زمان خرید فلاش تانک باید به خاطر داشته باشید را با هم مرور کنیم.

  • توجه داشته باشید که لزوما فلاش تانکی که قیمت بیشتری دارد، عملکرد بهتری ندارد! تجربه نشان داده که معمولا فلاش تانک‌هایی که بازه قیمتی متوسطی دارند، دوام بیشتر و عملکرد بهتری دارند.
  • پیش از اقدام به خرید فلاش تانک، حتما انواع آن را بشناسید و مزایا و معایب آن را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • تخلیه یکباره و صرفه‌جویی در مصرف آب دو نکته بسیار مهم هستند که حتما از فروشندگان درباره آن سوال کنید.
  • در نهایت اینکه، پیش از اقدام به خرید فلاش تانک حتما ابعاد سرویس بهداشتی و فضای اختصاص داده شده به فلاش تانک را باید اندازه‌گیری کنید تا بتوانید محصولی متناسب با این ابعاد تهیه کنید.

اگر دوست دارید، در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی مقاله راهنمای خرید توالت فرنگی در وبلاگ گلزار هوم را مطالعه کنید.

معرفی بهترین فلاش تانک های موجود در بازار ایران

اکنون که با نکات مهم برای خرید فلاش تانک آشنا شدید، زمان آن است که بهترین فلاش تانک‌هایی که هم‌اکنون در بازار ایران می‌توان تهیه کرد را بشناسید.

02

۱. فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۷ سانت

اگر به دنبال یک فلاش تانک بادوام و باکیفیت هستید، فلاش تانک آلکا ۱۷ سانت که با نام آلکا AM118/1000 نیز شناخته می‌شود، محصولی است که باید به دنبال آن باشید. این فلاش تانک به ‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که عمری طولانی داشته باشد، در برابر آب و ضربه مقاومت کند و در نهایت، به‌راحتی نصب شود. 

از دیگر ویژگی‌های این فلاش تانک می‌توان به متریال باکیفیت و مرغوب آن که از جنس پلی‌پروپلین به همراه عایق بدنه پلی‌استرین (یونولیت) و مخزن یک‌تکه است، اشاره کرد.  فلاش تانک آلکا ۱۷ سانت از نوع وال هنگ است و در آن یک مخزن دو زمانه با ظرفیت ۹ لیتر به همراه ابزار پخش قرص توالت به کار رفته است.

۲. فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۲ سانت

اگر ابعاد فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۷ سانت، برای سرویس بهداشتی شما بزرگ است، می‌توانید نوع ۱۲ سانت آن را تهیه کنید. این فلاش تانک به نوعی برادر کوچکتر فلاش تانک آلکا ۱۷ سانت است و همه مزایای آن را دارد و تنها تفاوتشان در ابعادشان است. 

جنس بدنه پلی‌پروپلین، عایق بدنه پلی‌استرین (یونولیت) و مخزن یک‌تکه نفوذ ناپذیر در کنار مخزن ۹ لیتری و ابزار پخش‌کننده قرص از سایر مزایا و امکانات فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۲ سانت است.

 ۳. فلاش تانک وال هنگ الپس ۱۲ سانت

این فلاش تانک که ساخت کشور ترکیه است دارای تانکی مستحکم از جنس فولاد و پلاستیک درجه یک غیر بازیافتی است که خود گویای مقاومت و عمر بالای این محصول است! شرکت الپس ترکیه مدعی است که فلاش تانک وال هنگ الپس ۱۲ سانت تست ۵۰۰ هزار فلاش را در کارخانه گذارنده و آن را تضمین می‌کند.

فلاش تانک وال هنگ الپس ۱۲ سانت هم‌اکنون در بازار بسیار محبوب است که دلیل آن را می‌توان در  گارانتی مادام العمر و تنوع رنگی کلید در ۵ رنگ و ۴ مدل و قیمت مقرون به‌صرفه آن جستجو کرد.

۴. فلاش تانک وال هنگ آلکا Slim

همه خریداران معمولا به دنبال فلاش تانکی هستند که علاوه بر کارایی بالا، فضای کمی را اشغال کند. اگر شما هم به دنبال فلاش تانکی هستید که فضای زیادی از سرویس بهداشتی منزل‌تان را هدر ندهد، فلاش تانک وال هنگ آلکا Slim می‌تواند برایتان مناسب باشد. 

این فلاش تانک با بدنه خود از جنس پلی‌پرولین و عایق آن از جنس پلی استرین نفوذ ناپذیری ۱۰۰ درصدی خود را تضمین می‌کند. خوب است بدانید که در این فلاش تانک یک مخزن ۹ لیتری کار گذاشته شده است که به شما امکان می‌دهد میزان آب مصرفی در هر بار تخلیه را تنظیم کنید.

01

 ۵. فلاش تانک وال هنگ الپس نیم‌فریم

فلاش تانک نیم‌فریم الپس که یکی از بهترین فلاش تانک‌های موجود در بازار است، برای دیوارهای کاذب یا از جنس کناف مناسب است؛ به‌شرطی که زیرساخت دیوار مستحکم باشد.

نکته جالب در مورد این فلاش تانک این است که از سازه فولادی در آن استفاده نشده، اما در عین حال می‌تواند تا ۴۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند که بسیار عدد شگفت‌انگیزی است!

فلاش تانک نیم فریم الپس محصول ترکیه است و پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم، علاوه بر ذکر نکات مهم برای خرید فلاش تانک، بهترین مدل‌ها و برندهای موجود در بازار را به شما خریداران محترم معرفی کنیم تا بدون نگرانی و با خیال راحت نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. امیدواریم آنچه در این مطلب آورده شده برایتان مفید بوده و توانسته باشد به سوالات و دغدغه‌های ذهنی‌تان پاسخ دهد.