معرفی لوکس ترین هتل های تهران – آدرس، امکانات

اقامت در هتل‌های لوکس می‌تواند لذت سفر را برای شما دوچندان کند، ازاین‌رو می‌توانید هنگام سفر به تهران در هتل‌های مجللی چون هتل اسپیناس پالاس، پارسیان آزادی و پارسیان استقلال اقامت کنید. هتل پارسیان آزادی به‌دلیل برخوردار بودن تمامی اتاق و سوئیت‌های آن از سیستم یک‌پارچه صرفه‌جویی انرژی BMS محبوبیت بالایی در بین ‌مسافران کسب کرده است. هتل اسپیناس پالاس نیز امکانات لوکسی چون مجموعه آبی، سالن بیلیارد و باشگاه بدنسازی دارد. ناگفته نماند که کیفیت بالای غذاهای رستوران هتل ریتز سبب شده تا این هتل انتخاب درصد بالایی از مسافران برای اقامت باشد. در این میان هتل رویال تهران از تالارهای مجلل و بزرگی برای برگزاری مناسبت‌های مختلف برخوردار است.

01

هتل پارسیان آزادی تهران

اگر به دنبال اقامتی رویایی در تهران هستید، هتل پارسیان آزادی که یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران است، انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این هتل در سال 1386 مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در گذشته با عنوان هتل هایت شناخته می‌شد. هتل پارسیان آزادی در 25 طبقه بنا شده و دارای 475 باب اتاق است. یکی از امتیازات این هتل که باعث محبوبیت آن شده است، مجهز بودن به سیستم یک‌پارچه صرفه‌جویی انرژی BMS است. تمامی اتاق‌های مجموعه از این ویژگی(هشدارهای مربوط به مصرف بهینه آب و شست‌وشو ملحفه) برخوردار هستند. از دیگر امتیازات آن می‌توان به وجود سالن همایش‌های متعدد چون پانیذ، زمرد، پارسه، الماس، رز و برلیان اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمد زمانی
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 57 کیلومتر
  • امکانات: رستوران کنزو با منوی غذایی ایتالیایی و ژاپنی و ایرانی، لانژ VIP، سالن‌های همایش

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که امکانات فوق‌العاده لوکسی چون سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و رستوران را برای مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در سال 1394 مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بنای 20 طبقه دارد و دارای بیش از 400 باب اتاق و سوئیت است. از انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان به اتاق‌های پرزیدنتال، جونیور، خانوادگی، سوئیت و لاکچری اشاره کرد. این هتل  که یکی از هتل های غرب تهران است، به‌دلیل داشتن رستورانی با غذاهایی باکیفیت و امکانات رفاهی مجهز بسیار محبوب گشته است. هتل اسپیناس پالاس تنها چند دقیقه فاصله با پارک ژوراسیک، پارک پرواز و نمایشگاه بین‌المللی این شهر دارد.

  • آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 63 کیلومتر
  • امکانات: رستوران با ظرفیت 70 نفر، کافی‌شاپ، مینی‌بار نوشیدنی، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی

02

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در سال 2016 میلادی توسط مهندسین و معماران کانادایی و ایتالیایی طراحی و ساخته شد که در آن می‌توانید اقامتی لوکس و متفاوت را تجربه کنید. این هتل 5 ستاره در نزدیکی کاخ نیاوران، پیست اسکی شمشک، دربند، کاخ سعدآباد و بسیاری دیگر از جاذبه‌های دیدنی تهران قرار دارد. هتل ویستریا دارای بنایی در 20 طبقه با بیش از 90 باب واحدهای مختلف است. مراکز تجاری الهیه، ارگ و پالادیوم در چند قدمی هتل ویستریا بنا شده‌اند. این هتل با معماری نئوکلاسیک و امکاناتی چون مجموعه آبی و ورزشی بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

  • آدرس: تهران، میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمد زمانی، پلاک 1
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 64 کیلومتر
  • امکانات: رستوران با ظرفیت 100 نفر، روم‌سرویس، کافی‌شاپ، استخر، پارکینگ، امکانات ماساژ، فست‌فود، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی

هتل ریتز تهران

هتل ریتز از هتل‌های 4 ستاره تازه تاسیس در شهر تهران است که در سال 1401 به بهره‌برداری رسید. این هتل 13 واحد اتاق فمیلی، 7 باب واحد سوئیت و بیش از 41 باب اتاق رویال دارد. هتل ریتز دارای بنایی در 11 طبقه است که به‌دلیل موقعیت مکانی خوب، به اماکن دیدنی، درمانی و تجاری این شهر فاصله کوتاهی دارد. در هتل ریتز تهران، رستوران و کافی‌شاپی برای صرف انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های لذیذ وجود دارد. این هتل به‌دلیل داشتن موقعیت مکانی خوب، امکاناتی چون رستوران و کافی‌شاپ، داشتن پارکینگ بزرگ و کارکنانی مجرب مورد محبوبیت مسافران قرار گرفته است.

  • آدرس: تهران، میدان ولی‌عصر، ابتدای خیابان شهامتی، پلاک 37
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 52 کیلومتر
  • امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، لاندری

هتل تهران رویال تهران

هتل تهران رویال در سال 1402 افتتاح شده است که در قلب پایتخت بنا شده و در نزدیکی ایستگاه مترو بوستان لاله، فرودگاه مهرآباد، مرکز قلب تهران، موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، دانشگاه لاله تهران و بسیاری دیگر از مراکز درمانی قرار گرفته است. این هتل به‌دلیل داشتن امکانات رفاهی لوکس، فضایی تمیز با کارکنانی باتجربه توانسته امتیاز 4 ستاره را برای خود کسب نماید. هتل رویال دارای بنایی در 21 طبقه است و امکانات لوکسی چون رستوران، کافی‌شاپ و مجموعه آبی دارد. تازه ساخت بودن این هتل و برخورداری آن از امکانات عالی چون مجموعه آبی و ورزشی سبب شده تا بسیاری از مسافرین اقامت در این هتل را انتخاب کنند.

  • آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان طوس، پلاک 124
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 56 کیلومتر
  • امکانات: تالارهای مجلل برای برگزاری مراسم، رستوران بزرگ، کافی‌شاپ لاوین، مجموعه آبی و ورزشی مجهز، ترانسفر فرودگاهی.

03

هتل تاج محل تهران

هتل تاج‌محل در سال 1380 تاسیس شده، اما در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به‌دلیل داشتن امکانات لوکس همچون استخر، ماساژ، سالن ورزشی و سالن بیلیارد توانسته امتیاز 5 ستاره را کسب کند. مسافران درصد رضایت بالایی از امکانات این هتل، کیفیت غذاهای رستوران هندی و ایرانی آن، دکوراسیون اتاق‌ها و تجهیزات آن دارند. هتل تاج‌محل نمای ظاهری مشابه هتل‌های هند را دارد و در رستوران آن می‌توانید لذت چشیدن غذاهای هندی را تجربه کنید. برای دسترسی به فرودگاه مهرآباد تهران از این هتل کافیست که با خودرو حدود 21 دقیقه مسیری را طی کنید.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 60 کیلومتر
  • امکانات: رستوران ایرانی و هندی، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، بیلیارد، استخر، کافی‌شاپ، امکانات ماساژ

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران در مساحتی نزدیک به 70.000 مترمربع بنا شده که در زمان گذشته با نام هتل هیلتون شناخته می‌شد. این هتل بیش از 552 باب اتاق و سوئیت دارد و در سوئیت‌های خود مبلمانی راحتی با امکانات آشپزی را برای مسافران فراهم کرده است. بسیاری از مسافران به‌دلیل وجود استخر سرپوشیده، فروشگاه سوغاتی و گل‌فروشی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و... این هتل را برای اقامت خود برمی‌گزینند. امکانات این هتل بسیار مجهز بوده و سبب می‌شود تا اقامتی بدون استرس داشته باشید. در این هتل که یکی از هتل های خیابان ولیعصر تهران می باشد، رستوران مطبخ با غذاهای ترکی، رستوران رز با غذاهای ایرانی و رستوران لبنانی با غذاهای عربی پذیرای مسافران هستند.

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین‌المللی پارسیان استقلال
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی: 60 کیلومتر
  • امکانات: رستوران ترکی مطبخ و رستوران رز، رستوران لبنانی با غذاهای عربی، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، فروشگاه گل‌فروشی و سوغاتی، پارکینگ با ظرفیت 350 خودرو، خدمات تشریفات خودرو، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و استخر سرپوشیده، زمین تنیس، خدمات ماساژ

از هتل‌های مجلل شهر تهران که در آن‌ها می‌توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید، می‌توان به هتل‌های اسپیناس پالاس، تاج‌محل، پارسیان آزادی، پارسیان استقلال، ریتز و ویستریا اشاره کرد. هتل تاج‌محل حال‌وهوایی هندی دارد و معماری و دکوراسیون آن مشابه هتل‌های هند است. در رستوران این هتل‌ می‌توانید انواع غذاهای هندی را میل‌ کنید. هتل رویال به‌دلیل داشتن استخر و باشگاه ورزشی مجهز توانسته نظر درصد بالایی از مسافرین را جلب نماید‌. در هتل پارسیان آزادی سه رستوران با غذاهای ایتالیایی، ژاپنی و ایرانی وجود دارد. در "های هتل" ‌می‌توانید مشخصات و تصاویر هتل‌های لوکس تهران را مشاهده کرده و اتاقی را در یکی از هتل‌ها برای اقامت خود رزرو نمایید.

سوالات متداول

هتل‌های لوکس شهر تهران کدام هستند؟

از هتل‌های لوکس تهران می‌توان به هتل‌های اسپیناس پالاس، پارسیان استقلال، تاج‌محل، رویال، پارسیان آزادی، ویستریا و ریتز اشاره کرد.

کدام هتل‌های مجلل تهران به فرودگاه امام بین‌المللی خمینی فاصله نزدیکی دارند؟

هتل‌ رویال 56 کیلومتر، هتل ریتز 52 کیلومتر و هتل پارسیان آزادی تنها 57 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی تهران فاصله دارد.

هتل‌های لوکس تهران چه امکانات رفاهی برای مسافران دارند؟

هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره این شهر همه از امکاناتی چون‌ استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی و رستوران برخوردار هستند. برخی از هتل‌های مجلل این شهر چون هتل اسپیناس پالاس و تاج‌محل سالنی برای بازی بیلیارد نیز دارند.