فروشگاه اقساطی لوازم خانگی و دیجیتال کالا مارکت

می‌خواهید برای فرزند خود جهیزیه تهیه کنید؟ شاید هم قصد دارید وسایل خانه خود را تکمیل کنید یا آن‌ها را با وسایل بهتری جایگزین کنید، اما قیمت سرسام‌آور لوازم خانگی مرددتان کرده است. یا باید صبر کنید تا پول بیشتری دستتان بیاید که باز با مرور زمان قیمت وسایل خانگی بالاتر می‌رود یا به سراغ خرید اقساطی لوازم خانگی و دیجیتال بروید.

در این مقاله قصد داریم وب‌سایت را به شما معرفی کنیم تا از طریق آن بتوانید با خیال راحت انواعی از لوازم خانگی و دیجیتال را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

انواع روش های خرید محصولات خانگی و دیجیتال

تا قبل از گسترش اینترنت، لازم بود برای خرید به مغازه‌های فروش کالاهای خانگی و دیجیتال مراجعه کنید. باید وقت زیادی را صرف جست‌وجو میان مغازه‌های مختلف می‌کردید و با گرفتن قیمت متوجه می‌شدید که چقدر باید بابت وسیله مورد نیازتان هزینه بپردازید.

با گسترش اینترنت و بروز وب‌سایت‌های مختلف، می­توانید در هرکجا که هستید، با چند کلیک، عکس، مشخصات و قیمت کالای موردنظر خود را مشاهده کنید و با پرداخت هزینه آن، محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. این شیوه از خرید وقت زیادی از شما ذخیره می‌کرد و می‌توانستید به کارهای دیگر خود برسید.

البته برای آنکه مطمئن شوید محصول با کیفیتی را خریداری می­کنید و قیمت مناسبی هم دارد، لازم بود که به چندین وب‌سایت مختلف مراجعه کنید و با مقایسه مشخصات و قیمت هر محصول مناسب‌ترین را برای خود برگزینید. فرض کنید که یک کالا در وب‌سایت الف و یک کالا در وب‌سایت ب نظرتان جلب کرده است. حالا باید برای خرید از هر دو وب‌سایت به‌صورت جداگانه اقدام کنید و پول بیشتری را بابت هزینه ارسال بپردازید.

در شیوه سوم شما می‌توانید به وب‌سایتی مراجعه کنید که یک بازارگاه آنلاین یا مارکت پلیس است و در آن تعداد زیادی فروشنده انواعی از محصولاتشان را به مشتریان عرضه می‌کنند. در نتیجه­ی انتخابِ این شیوه از خرید، بازهم وقت کمتری از شما گرفته می‌شود و با تنوع محصولات متعددی روبه‌رو خواهید شد. به همه این­ها امکان خرید اقساطی را نیز اضافه کنید. در ادامه با این مارکت پلیس بیشتر آشنا می‌شویم.

کالا مارکت چیست؟

کالا مارکت یک مارکت پِلِیس یا بازار گاهی است که با مراجعه به آن می‌توانید انواعی از محصولات دیجیتال و لوازم خانگی را بدون واسطه از فروشندگان معتبر این محصولات خریداری کنید. فرض کنید که وارد یک فروشگاه بزرگ شده‌اید که در آن انواعی از برندهای محصولاتِ مختلف به فروش می‌رسد. با این تفاوت که شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی نیز خریداری کنید.

27

چه کالاهایی در کالا مارکت به فروش می‌رسد؟

محصولات ارائه‌شده در وب‌سایت کالا مارکت را می‌توان به ۴ دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

1. لوازم خانه و آشپزخانه: ازجمله این وسایل می‌توان به ماشین لباس‌شویی، یخچال، ماشین ظرف‌شویی، کولر گازی و وسایل این‌چنینی اشاره کرد.

2. لوازم صوتی تصویری: انواعی از برندهای مختلفِ تلویزیون، بلندگو، اسپیکر و سان بار را می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کنید.

3. کالاهای دیجیتال: اگر می‌خواهید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، کنسول بازی، ساعت و مچ بند هوشمند بخرید، انواعی از برندهای مختلف را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

28

چرا از کالا مارکت خرید کنیم؟

تنوعِ بالای محصولات کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر فروش لوازم خانگی و دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.

نیازی نیست که پول کافی برای خرید وسایل مورد نیازتان داشته باشید؛ تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید و اقساط آن را بین ۶ تا ۱۸ ماه پرداخت کنید.

اگر مشکل یا سؤالی در هنگام خرید از کالامارکت داشتید، می‌توانید در ۷ روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد از راهنمایی تیم پشتیبانی آن استفاده کنید.

محصولاتی که در کالا مارکت عرضه شده‌اند، دارای گارانتی هستند و شما می‌توانید تا ۷ روز آن‌ها را باز پس دهید.

در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در عرض ۷ روز، درب منزل شما تحویل داده می‌شود.

وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک است و با خیال راحت می‌توانید خرید خود را از طریق این وب‌سایت انجام دهید.

مراحل خرید اقساطی از کالا مارکت به چه صورت است؟

  1. در ابتدا شما باید وارد وب‌سایت «مانیسا» شوید و مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار به پایان برسانید. همان‌طور که در بخش پیشین مقاله گفتیم باید چک صیادی بنفش داشته باشید.
  2. در مرحله دوم باید وارد وب‌سایت کالامارکت شوید و با ثبت شماره تلفن خود در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید.
  3. در مرحله بعد می‌توانید از میان انواعی از محصولات ارائه‌شده در این وب‌سایت کالای مورد نظرتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید.
  4. در زمان انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید.
  5. بعد از خرید تا ۷ روز صبر کنید تا کالا درب منزلتان ارسال شود.

جمع‌بندی

اگر چند وقتی است که به دنبال خرید گوشی، لپ‌تاپ و لوازم دیجیتال دیگر هستید یا می‌خواهید لوازم خانه خود را کامل‌تر کنید اما پول کافی ندارید، کالا مارکت راه‌حلی برای مشکل شما است. تنها کافی است که چک صیادی بنفش داشته باشید تا بتوانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید و انواعی از کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید. داشتن پشتیبانی، گارانتی کالا، نماد اعتماد الکترونیک، تحویل درب منزل تا ۷ روز ازجمله مزایای دیگر خرید از کالا مارکت است.