به روز ترین شرکت طراحی سایت ایران

 

گروه مهندسی سایتی شو با داشتن بیش از 6 سال سابقه موفق در حوزه برنامه نویسی توانسته تجربه های فراوانی را در این حوزه کسب کند و با شعار "ما به مشتری نه نمی گوییم" هدف اول شرکت را بر روی محور مشتری مداری قرار داده است ،گروه سایتی شو فقط برای شما یک طراحی سایت نمی کند،سایتی شو به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. هدف ما رشد کسب و کار شما در بستر اینترنت و فضای مجازی است .

شاید تا بحال متوجه این موضوع شده باشید که وقتی در فضای اینترنت در یک موتور جستجو مطلبی را سرچ میکنید وب سایت هایی که دارای ارزش و رتبۀ بالاتری نسبت به دیگر سایت ها هستند در صفحه اول نمایش داده می شود.بعنوان مثال شما کلمه ای را در گوگل تایپ میکنید و سپس کلید enter را می فشارید ،بر اساس در خواست و کلمۀ جستجو شده توسط شما گوگل لیستی از وب سایت ها را ارائه می دهد. گوگل از الگوریتم بسیار پیچیده ای برای کمک به شما استفاده می کند.این الگوریتم ها بر پایۀ اطلاعاتی که روبات های گوگل از دیتا بیس وب سایت ها بدست می آورند شروع به پردازش میکنند و لیستی که شما از وب سایت های مرتبط در صفحۀ اینترنت مشاهده می کنید خروجی این فرایند است.تجربه و آمار ثابت کرده که بیشتر از 75 در صد کاربران از سایت گوگل به صفحات دوم و سوم و بعد از آن مراجعه نمیکنند،رقابت دراین عرصه و در میان وب سایت هایی با رتبۀ بالا بسیار سخت است.برتر بودن وب سایت شما در نتایج بدست آمده از موتورهای جستجو بازدیدکنندگان زیادی را برای ویزیت از سایتتان دعوت میکند.بیشترین درصد معاملات آن لاین در تجارت الکترونیک به وسیلۀ موتور های جستجو آغاز می شود.سایتی شما به شما کمک می کند تا در بالاترین رتبه در جستجو ها قرار بگیرید

 سایتی شو با رعایت آخرین استانداردهای سئو و طراحی سایت ، سایت معتبری را برای شما طراحی و بهینه سازی  میکند که جایگاه مناسبی را موتورهای جستجو برای شما به ارمغان آورد. باعث افتخار ما خواهد بود تا مجری و مشاور شما در حوزه بازاریابی اینترنتی باشیم و در رشد و پیشرفت تجارت شما سهیم باشیم. هدف اصلی مجموعه ی سایتی شو رساندن مشتریان خود به اهدافی است که با توجه به نیاز ها پیدا شده. ما با مشاوره ی دقیق و آنالیز زمینه ی کاری شما، پیشنهاداتی راه گشا و مطمئن خواهیم داد تا بتوانید نسبت به هزینه ای که برای داشتن سایت می کنید، بتوانید چندین برابر آنرا درآمد کسب کنید. هدف سایتی شو، پیشرفت مشتریان خود می باشد.

.