11111

نقل مکان به محل جدید اتفاق طبیعی و پیشامد عادی می باشد، و پر از موارد جدید و ناشناخته است. تحت این شرایط واضح است که گام مهم در اسباب کشی نحوه انتقال و مدیریت وسایل است. تا در حداقل زمان ممکن جا به جا شوید و آسوده خاطر به ادامه فعالیت های روزمره خود بازگردید.

انتخاب باربری و اتوبار حمل اثاثیه منزل یا اداره شما تصمیم بزرگیست که با انتخاب درست آن بار استرس جا به جایی از دوش شما برداشته میشود.

باربری ظریف بار با بهره گیری از سال ها تجربه، تمامی خدمات باربری و حمل اثاثیه را طبق استادارد های روز و به همراه پرسنل کاملا آموزش دیده ، ارایه می کند.

با گذشت زمان همگی متوجه اهمیت زمان شده اند، و با برون سپاری بسیاری از فعالیت ها وقت برای خود ایجاد و آن را صرف امور مهم تر زندگی می کنند. انتخاب شرکت باربری ای که گستره اش در تمام کشور می باشد، شرکتی که برنامه و زمان بندی اش مشخص است و سلامت وسایل و لوازم شما را اطمینان می دهد، می تواند ذهن شما را آزاد و با برنامه ریزی دقیق وقت شما را ذخیره نماید. مخصوصا با ارایه سرویس 24 ساعته شبانه روزی.

نکات مهم برای انتخاب بهترین باربری

  • تنوع در خدمات

ارایه خدمات متنوع از سوی باربری یکی از مهم ترین عواملی می باشد که می بایست در هنگام انتخاب در نظر بگیرید. خدماتی مثل بسته بندی اثاثیه ، چیدمان، انبار موقت اثاثیه، نظافت و....

بسته بندی لوازم منزل کار بسیار دشواری است، پس چرا اجازه ندهید ما این کار را برای شما انجام دهیم. اگر نگران حفاظت از وسایلتان در هنگام اسباب کشی هستید ، از خدمات بسته بندی ظریف بار استفاده نمایید تا اطمینان حاصل کنید که صدمات به حداقل می رسند و اسباب کشی آسوده ای خواهید داشت.

22222

 

اجاره انبار برای وسایل منزل یکی از خدماتی است که یک باربری خوب می بایست ارایه دهد واتوبار و باربری ظریف بار مفتخر است که توانسته اولین و برترین ارایه دهنده انبار های موقت کانتینری برای وسایل منزل و اداره جات تحت شرایط استاندارد اروپایی باشد.

33333

 

  • سابقه کاری

4444

در امرحمل بار، سابقه کاری بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در طی زمان و با بدست آوردن تجربه می توان خدمات را ارتقاء داد و اشتباهات و خطاهای گذشته را از بین برد. پس هرچه باربری قدیمی تر باشد حتما بهتر است.

  • دوستان و فامیل

 

اولین کسانی که می بایست از آن ها برای انتخاب اتوبار خوب استفاده کنید دوستان و فامیل شما هستند. شما حداقل مطمئن هستید که به طور قطع به شما صادقانه پاسخ می دهند و قصد تبلیغات ندارند. اگر کسی را می شناسید که اخیرا اسباب کشی کرده ، حتما از او سوال کنید و راجب به هزینه باربری و خدمات آن سوال کنید. مشتری های راضی معمولا بهترین تبلیغ به حساب می آیند.

 

  • آژانس املاک

 

معمولا افراد زیادی از آژانس های املاک برای انتخاب اتوبار مناسب سوال نمی کنند، اما آنها می توانند در انتخاب مناسب به شما کمک کنند و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهند. چون تمام معاملات ملکی از طریق آن ها انجام می شود با تجارب باربری و اسباب کشی مشتریان خود آشنا هستند.

  • اعتبار باربری

 

با توجه به تعداد ماشین های حمل بار، تعداد کارگر، میزان رضایتمندی مشتریان و عوامل دیگر شما می توانید به یک اتوبار امتیاز دهید. متاسفانه این روزها شاهد پدید آمدن شرکت های متعدد باربری مخصوصا در تهران هستیم که تمامی خاور های حمل بار آن ها اجاره ای بوده و هیچ اصالتی ندارند و فقط با تبلیغات دروغین یک تجربه تلخ اسباب کشی را برای شما ایجاد می کنند.