تابستان فصل سفر است و احتمالاً از خیلی وقت پیش به سفر در این فصل داغ فکر کرده‌اید. همه‌ی ما می‌دانیم که فکر کردن به سفر یک چیز است و تصمیم‌گیری نهایی برای مقصد چیز دیگری است. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای یک سفر آرام و بی‌دغدغه سفر با تور است؛ اما تورها نیز روی مقاصد مختلفی ارائه می‌شوند. خب، کدام مقصد بهتر است؟ در این مطلب می‌خواهیم با بررسی سه تور پرطرفدار تصمیم‌گیری برای انتخاب مقصد را کمی راحت‌تر کنیم.

تور مشهد

1111

مشهد که به واسطه‌ی حرم امام رضا (ع) شهری مقدس و نورانی است، مقصد محبوبی برای تمام شیعیان دنیاست و هر ساله زائران بی‌شماری به این شهر سفر می‌کنند؛ اما خب مشهد در کنار زیارت همه جور امکانات دیگری را نیز برای تجربه‌ی یک سفر خوب در اختیار شما می‌گذارد. سفر کردن به مشهد راحت است، چرا که پروازهای متعدد روزانه و قطارهایی که هر روز به سمت این شهر حرکت می‌کنند دسترسی به بلیط هواپیما مشهد و بلیط قطار مشهد را آسان کرده‌اند؛ اما تعداد زیاد مسافرین مشهد در این فصل ممکن است باعث شود کمی کارتان برای تهیه بلیط دلخواه سخت شود. باید بدانید سفر با تور مشهد همه‌ی این مشکلات را حل خواهد کرد. تور مشهد با قطار برای کسانی که وقت کافی دارند، و تور مشهد با هواپیما برای تجربه‌ی سفری زیارتی به مشهد، نه‌تنها مشکل شما را برای تهیه بلیط در روز و ساعت دلخواهتان حل خواهند کرد، بلکه با رزرو کردن هتل در مشهد خیالتان را از بابت اقامت نیز آسوده می‌کنند. تور لحظه آخری مشهد نیز امکانی است که تقریباً در طول هفته در دسترس شماست.

تور کیش

2222

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی ایران است و به همین دلیل شاید نیاز به معرفی نداشته باشد؛ اما اگر تابه‌حال به کیش سفر نکرده‌اید یا تجربه‌ی تور کیش را نداشته‌اید باید بگویم یکی از رؤیایی‌ترین سفرهای عمرتان منتظر شماست. تورهای کیش با پروازهای متعدد هر روزه، انواع هتل، از هتل‌های مقرون به صرفه تا هتلهای لوکس کیش، و همچنین تفریحات بیشمار، سفر خوبی را برایتان رقم خواهند زد. خوردن غذاهای دریایی و محلی در رستورانهای کیش، همچنین تفریحات آبی کیش مثل غواصی، جت اسکی، پاراسیلینگ، فلای‌برد و ... و دوچرخه سواری و قدم زدن در سواحل چشم‌نواز خلیج‌فارس در تور کیش منتظر شما هستند. سفر به کیش حتی به آسانی و با خرید یک بلیط کیش نیز میسر خواهد بود. البته با توجه به تعدد تورهای موجود تقریباً در هر زمانی می‌توانید یک تور ارزان کیش، تور لحظه آخری کیش و یا حتی بلیط ارزان کیش نیز پیدا کنید.

تور گرجستان

3333

گرجستان گرچه با کشور ما همسایه نیست، اما فاصله‌ی چندانی با ما ندارد و شما در سفر با تور گرجستان، پرواز کوتاهی خواهید داشت. به همین دلیل حتی گزینه‌ی تور گرجستان زمینی نیز جزو انتخاب‌های شماست. زیبایی‌های گرجستان از کوچه‌های تاریخی و سنگی تفلیس، تا بلندی‌ها و دامنه‌های سبز قفقاز و جنگل‌های زیبا و سواحل باتومی در سفر به گرجستان پیش چشم شما خواهند بود. تورهای گرجستان شامل تور تفلیس، تور باتومی یا تور تفلیس باتومی هستند. تورهای گرجستان به نسبت یک سفر خارجی قیمت زیادی ندارند اما با اینحال اگر به فکر کمتر کردن هزینه‌ها هستید فقط کافیست با دقت دنبال تور مورد نظر خود بگردید چرا که در این فصل به راحتی یک تور گرجستان ارزان و یا تور گرجستان لحظه آخری پیدا خواهید کرد.

شاید با خود بگویید که معرفی این تورها نه تنها کار انتخاب مقصد را راحت نکرد، که حتی این انتخاب سخت‌تر هم شد. تا حدودی حق با شماست، چرا که ما پیش از سفر واقعاً به اطلاعات کاملی نیازمندیم تا بتوانیم مطمئن‌ترین انتخاب را داشته باشیم. مثلاً تورهای کیش و یا تورهای مشهد آن‌قدر متعدد و مختلف هستند، که ممکن است در انتخاب معتبرترین آژانس مسافرتی اشتباه کنیم. یا اطلاعات کم ما در سفر به گرجستان باعث شود نتوانیم از تمام مدت سفرمان به خوبی بهره ببریم! درواقع برای یک سفر خوب واقعاً نیازمندیم یک مرجع کامل و مطمئن جهت پیدا کردن بهترین تورها از بهترین آژانس‌ها، معرفی تورهای لحظه آخری و تورهای استثنایی و همچنین مقاصد مختلف گردشگری وجود داشته باشد.

کافه گردش سفر کردن و دسترسی به خدمات سفر در زمینه تور، بلیط هواپیما و معرفی مقاصد گردشگری را برایتان آسان کرده است. فقط کافیست وارد سایت کافه گردش cafegardesh.com شوید یا اپلیکیشن کافه گردش را نصب کنید تا هر روز لیست کاملی را از تورهای مسافرتی مختلف، از معتبرترین آژانس‌های کشور در اختیار داشته باشید. شما به پکیج کامل هر تور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تورها را بر اساس قیمت، تاریخ و مدت‌زمان سفر مرتب‌سازی کنید تا کارتان برای مقایسه و انتخاب تور موردنظرتان راحت‌تر باشد. در ضمن در کافه گردش هر روز تورهای برگزیده و لحظه آخری، و همچنین آفرهای استثنایی برای مقاصد مختلف و محبوب را هم به شما معرفی می‌کنیم. در مجموع کافه گردش به شما کمک می‌کند بهترین تورهای مسافرتی را روی مقاصد مختلف مشاهده کنید و بعد از مقایسه، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید.