سامانه فروش بلیط تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که امکان خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی هواپیما را میسر ساخته است.

بلیط های چارتری:

بلیط های لحظه آخری هواپیما هستند که بدلیل عدم تکمیل ظرفیت هواپیما و یا رزرو گروهی توسط چارتر کننده با قیمت پایین تر و ارزان تر عرضه می شوند. شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ با همکاری شرکای تجاری خود مجموعه ای از بلیط ارزان هواپیما با قیمت چارتری و سیستمی را برای عرضه بصورت آنلاین در سایت خود برای خانواده های شهدا و معلولان فراهم کرده است.

بلیط های عرضه شده بگونه ای در دسترس قرار گرفته اند که امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به صورت آسان، ارزان و مطمئن هواپیما توسط شما فراهم شود و گام نخست یک سفر به یادماندنی را تجربه نمایید. توجه داشته باشید در هرمرحله از استفاده و خرید که به سوال یا اشکالی برخوردید تیم پشتیبانی شرکت هفت اورنگ آماده پاسخگویی و مشاوره به شما جهت حل موضوع بوجود آمده است.

خرید از کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی به آسانی و تنها با یک کلیک در سایت فروش بلیط هواپیما تیک بان میسر می باشد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما با تنوع بالا در انتخاب پرواز و قیمت بلیط هواپیما را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از بخش خرید بلیط هواپیما در سایت تیک بان دیدن فرمایید و بلیط ارزان قیمت هواپیما مسیر های مختلف را مشاهده نمایید. این تضمین را به شما می دهیم که با خرید بلیط هواپیما از تیک بان بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه بلیط هواپیما را براحتی می توان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین خریداری کرد. خرید آنلاین بلیط هواپیما مزایای زیادی دارد. در خرید آنلاین بلیط هواپیما شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمت بهتری تهیه کنید همچنین تنوع بیشتری در انتخاب بلیط هواپیما خواهید داشت و انواع بلیط های چارتر و سیستمی ایرلاین ها و هواپیمایی های مختلف در ساعت های مختلف را می توانید بیابید.

از بلیط های هواپیما ی پر طرفدار در ایران بلیط مشهد، بلیط کیش، بلیط لحظه آخری چارتر، بلیط هواپیما شیراز و .... اشاره کرد. همچنین ایرلاین های داخلی و خارجی بسیاری در زمینه ی فروش بلیط هواپیما فعال هستند و بلیط های خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. بلیط هواپیما ماهان، بلیط هواپیما ایران ایر و بلیط هواپیما آسمان از معروفترین هواپیمایی های داخلی هستند. شرکت هواپیمایی قطرایرویز، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، شرکت هواپیمایی امارات، شرکت هواپیمایی ترکیش، ایرفرنس، شرکت هواپیمایی تایل ویند از شرکت های هواپیمایی معروف خارجی هستند که در ایران نیز فعال هستند.

بلیط هواپیما و هر آنچه باید در خصوص خرید بلیط هواپیما بدانید:

امروزه یکی از کار آمدترین و بهترین نوع راه های حمل و نقل، هواپیماها و راه های هوایی به شمار می روند. اصولا تمام اشخاصی که برای مسافرت های خود از این نوع حمل و نقل استفاده می کنند از شرایط و قوانین آن آگاه هستند، اما ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا تمام نکات ریز مرتبط با سفرهای هوایی و بلیط هواپیما را برای شما شرح دهیم.

اولین قدم در هر سفر با هواپیما خرید بلیط هواپیما می باشد، در این مرحله شما باید اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده و با ارائه کارت شناسایی معتبر بلیط خود را خریداری کنید. قابل ذکر است که بلیط هواپیما و کارت شناسی برای ورود به هواپیما نیز باید همراه شما باشند. یکی دیگر از نکته های حائز اهمیت در خرید بلیط هواپیما آن است که شماره ی تماس خود را در هنگام صدور بلیط در اختیار متصدی فروش بگذارید تا اگر در برنامه ی سفر شما تغیرات احتمالی زمانی رخ داد برنامه ی پرواز به شما اعلام گردد.

تیک بان امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای چارتر شرکت های هواپیمایی و پروازهای سیستمی بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود. سپس مناسبت رین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط هواپیما از میان آنها انتخاب نمایید و با پرداخت آنلاین صورتحساب، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید. رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به بلیط ارزان قیمت هواپیما دست یافته اید. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید! حتما در حفظ و نگه داری از بلیط هوپیما ی خود بسیار دقیق باشید تا در خطر مفقود شدن و سوء استفاده قرار نگیرد، اگر این اتفاق رخ داد و بلیط هواپیما شما مفقود و یا دزدیده شد سریعا به نخستین دفاتر هواپیمایی بروید و اتفاق رخ داده را گزارش کنید تا طبق ضوابط برای شما بلیط جدید صادر و بلیط اولیه باطل شود. شما باید یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید و اگر این زمان با تاخیر صورت گیرد بلیط شما بسته به مقررات غیبت مسافر باطل خواهد شد، قابل بیان است که اطلاعات کارت شناسایی شما در زمان ورود به هواپیما باید با اطلاعات مندرج در بلیط هواپیما یک سان باشد و درغیر این صورت شما از پرواز منع خواهید شد.

در گذشته فرآیند خرید بلیط هواپیما با صرف هزینه و زمان زیادی از طریق آژانس های هواپیمایی میسر بود، اما شرکت تیک بان امکان دسترسی شما را به بلیط هواپیما بیش از 900 پرواز در 70 کشور فراهم نموده است تا با توجه به قیمت و شرایط پروازی به سادگی هر چه تمام تر بلیط هواپیما ( بلیط چارتر و سیستمی برای پروازهای خارجی و داخلی ) را به صورت آنلاین و ریالی خریداری نمایید. سیستم رزرواسیون آنلاین تیک بان قابلیت خرید بلیط + هتل به همراه خدمات دلخواه سفر را نیز برای شما فراهم آورده است تا بر اساس نیازتان خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل را به طور همزمان انجام دهید.

بلیط چارتر هواپیما یا بلیط هواپیما چارتر:

بلیط چارتر هواپیما یا بلیط هواپیما چارتر، یکی از اصطلاحاتی است که ممکن است هنگام خرید بلیط هواپیما زیاد با آن مواجه شویم. ابتدا در مورد مفهوم چارتر توضیح کوتاهی خواهیم داد و بعد از آن به بلیط هواپیما چارتر میرسیم. عبارت چارتر (Charter) به معنای اجاره دربست است که برای اجاره دربستی هواپیما، سایر وسایل حمل و نقل و حتی هتل و تور هم به کار میرود، ولی در ایران اصطلاح چارتر بیشتر برای بلیط های هواپیما جا افتاده است. معمولا آژانسهای مسافرتی تعدادی از بلیط های برخی از مسیرهای پرتردد مانند بلیط هواپیما چارتر مشهد، بلیط هواپیما چارتر کیش، که در تمام فصول مسافران زیادی دارد و یا شهرهای خاصی که کارکنان کمپانیهای بزرگ دائما در آنها به رفت و آمد مشغول اند را به صورت عمده خریداری میکنند.

بدیهی است در صورت خرید عمده، قطعا مبلغ کمتری به نسبت خرید تکی پرداخت خواهند کرد، به همین دلیل خرید به صورت چارتری برای آژانسها و شرکتها مقرون به صرفه تر خواهد بود. وقتی آژانس مسافرتی از یکی از شرکتهای هواپیمایی هریکی از انواع بلیط هواپیما چارتر را خریداری میکند، در واقع آن پرواز را برای خود در مدت زمانی مشخص با تخفیف های ویژه خرید انبوه٬ پیش خرید میکند و این مسیر برای او از طرف ایرلاین مربوطه گارانتی میشود. اینجاست که آژانس مسافرتی تلاش میکند تا صندلی ها و یا اتاقهای چارتر شده خود را در مراحل اول با درصد سودی اندک٬ همراه با تبلیغات و اطلاع رسانی و جذب مشتری به فروش برساند. از این رو خرید بلیط چارتر هواپیما به صرفه می باشد.

رزرو بلیط هواپیما چگونه انجام میشود؟

درگذشته راههای معدودی برای تهیه بلیط هواپیما وجود داشت اما با پیشرفت تکنولوژی هرروز برای رفاه حال مسافران روش ها و راهکارهای جدیدی در نظر گرفته می شود. رزرو بلیط هواپیما، رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما، بلیط هواپیما، فروش بلیط هواپیما، خرید آنلاین بلیط هواپیما، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از روشهای تهیه بلیط هواپیما می باشد. درحال حاضر برای رزرو بلیط هواپیما میتوانید به دفاتر مرکزی خطوط هوایی، آژانسهای مسافرتی و گردشگری یا وبسایت رسمی شرکتهای هواپیمایی مراجعه کنید همچنین میتوانید از سایتهای متعدد فروش آنلاین بلیط بهره ببرید و درنهایت با شماره تلفنهای شرکتهای هوایی تماس حاصل کنید.

آسانترین راه رزرو بلیط هواپیما و بلیط چارتر در حال حاضر خرید آنلاین است که برای این کار باید سه شرط دارا بودن یک ایمیل، کارت عضو شتاب و مقدار کافی پول را دارا باشید. به این ترتیب میتوانید با مراجعه به سایت شرکتهای هواپیمایی و یا از طریق سایتهای جامع، بلیط دلخواهتان را رزرو کنید. این کار بسیار ساده است شما ابتدا باید به عضویت یکی از سایتهایی که این خدمت را ارائه میکنند درآیید و سپس مبدأ و مقصد خود را وارد کنید و به مشاهده پروازهای موجود بپردازید. محدودیت این روش آن است که تنها از بین پروازهایی که سایت در اختیار شما میگذارد میتوانید یکی را انتخاب کنید.