سرمایه‌گذاری در واقع از ارزش فعلی پول یا هر چیز دیگری چشم پوشی می‌کنیم تا در آینده ارزش بیشتری بدست آوریم.

چرا سرمایه‌گذاری کنیم؟

 پرواضح است که در شرایط فعلی قدرت خرید ما روز به روز کاهش می یابد.  بنابراین سرمایه گذاری در جایی که هم ریسک کمی داشته باشد و هم سود خوبی عاید سرمایه گذار کند همیشه دغدغه افراد بوده و هست.

کجا سرمایه‌گذاری کنم؟

در شرایط اقتصادی چند سال اخیر سود بانکها اکثر مواقع یک قدم از تورم عقب تر است و اغلب زیر نرخ تورم است پس بانک در این اوضاع گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری هوشمند نیست.

مزیت سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا این است که بدون نیاز به سرمایه سنگین هم می توان وارد این بازار شد با این حال این بازار کاملاٌ تخصصی و پرنوسان است بنابراین در صورتی که مایل به سرمایه گذاری در این بخش از بازار هستید پیشنهاد می شود سرمایه گذاری با مبالغ کم را تجربه کنید.

قسطی کلاب

در کنار این گزینه‌ها که همیشه در دسترس افراد هستند فرصت های جدید سرمایه گذاری زمینه را برای کسب سود بیشتر با ضریب اطمینان بالاتر برای کسانی که می‌دانند در شرایط نابسامان اقتصادی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند فراهم است.

قسطی‌کلاب یکی از این فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در شرایط فعلی است. زمینه فعالیت شرکت، فروش اقساطی یا اعتباری انواع وسایل دیجیتال،لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی و ... است.

در این میان دو دسته افراد از فعالیت قسطی کلاب سود می برنند :

گروه اول اشخاصی که کالای مورد نیاز خود را با قیمت روز در کمتر از 48 ساعت کاری با حداقل سود، اقساطی خرید می کنند و از خرید اقساطی‌آنلاین خود لذت می ببرند.

گروه دوم که به نظر میرسد افرادی با شم اقتصادی بالایی هستند سرمایه‌گذاری در قسطی کلاب را انتخاب می‌کنند و بدون نیاز به هیچ کار خاصی، مبلغ کالاهایی که مشتریان برای خرید اقساطی درخواست می‌کنند را تامین یا خود کالا را در اختیار شرکت قرار می دهند. سرمایه گذاری با مبالغ کم(فقط با 5 میلیون تومان ) و مبالغ زیاد در قسطی کلاب برای شما عزیزان فراهم است.

سود حاصل از سرمایه‌گذاری در قسطی‌کلاب به روشهای مختلف به سرمایه‌گذاران محترم تحویل می‌شود:

  • پرداخت سود بصورت ماهانه
  • تسویه سود بعد از اتمام قرارداد یکساله به همراه اصل پول
  • پرداخت اصل پول و سود آن بصورت ماهانه

چه تضمینی برای سرمایه‌گذاری در قسطی‌کلاب وجود دارد؟

همواره افراد نگرانی سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را دارند و اینکه با چه اعتمادی باید در این شرکت یا سازمان سرمایه‌گذاری‌کنند. قسطی کلاب برای این موضوع نیز راه حلی اندیشیده است.

در وهله اول قسطی‌کلاب تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه را دارد که خود دلیل قابل قبولی برای تایید این فرآیند است. علاوه بر این نیز شرکت سفته‌ای بابت تضمین همراه با قرارداد برای سرمایه‌گذار ارسال می نماید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر وارد وب‌سایت https://www.ghesticlub.com/ شوید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.