مسابقه پیش بینی لیگ برتر فوتبال ؛ پیش بینی بازی‌های مهم لیگ ایران

معمولا هر کشوری برای خود، لیگ برتری را ترتیب می‌دهد تا تیم‌های باشگاهی بتوانند با هم به رقابت بپردازند. در ایران نیز هجدهمین لیگ برتر یک ماه پس از جام جهانی آغاز شده و تیم‌های باشگاهی کشورمان در مقابل هم قرار گرفته‌اند. همین موضوع به علاقه‌مندان تیم‌های باشگاهی ایران این فرصت را می‌دهد تا در کنار تماشای بازی‌ها، به پیش ‌بینی فوتبال بپردازند و درآمدزایی کنند و از طرف دیگر، هیجان تماشای آن‌ها را افزایش دهند.

در گذشته شاید هیجان بازی‌ها صرفا در همان زمین بازی و میان تماشاگران بود، اما امروزه، بسیاری از افراد در خانه خود نشسته و با شرکت در مسابقات پیش بینی، هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد. لیگ برتر یک ویژگی مهم دارد که آن هم بازیکنان جدید در تیم‌های جدید خودشان است که در این حالت، هنوز کسی بازی آنها را در این تیم ندیده و همه دوست دارند نتیجه این تغییرات را مشاهده کنند.

فصل جدید پیش بینی‌های فوتبال با شروع لیگ برتر

لیگ برتر ایران که با نام زیبای لیگ خیلج فارس شناخته می‌شود، بالاترین سطح بازی برای تیم‌های باشگاهی محسوب می‌شود که در حال حاضر، با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

تاکنون ۱۷ بار این جام برگزار شده و هجدهمین مرحله آن در حال برگزاری است که از این ۱۷ مرتبه، تیم سپاهان اصفهان پنج مرتبه، پرسپولیس تهران چهار مرتبه، استقلال تهران چهار مرتبه، فولاد خوزستان دو مرتبه و پاس تهران، سایپا و فولاد خوزستان نیز هر کدام یک مرتبه قهرمان این جام شده‌اند.

طبق آمار رسمی فدراسیون فوتبال در سال ۲۰۱۲، لیگ خلیج‌فارس رتبه سی و ششمین لیگ قدرتمند دنیا و چهارمین لیگ آسیا انتخاب شده است. همانند سایر لیگ‌های جهانی، هر دو تیم به صورت رفت و برگشتی در خانه خود و حریف، مقابل هم به میدان خواهند رفت که در مجموع هر تیم سی بازی را انجام می‌دهد.

در این بازی‌ها برنده شدن با تعداد گل بالا، به کسب امتیاز و تفاضل گل بهتر کمک می‌کند که آن تیم در جدول در صدر قرار گیرد.

در حال حاضر، سه تیم برتر از لیگ خلیج فارس، به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا خواهند کرد. وجود بازیکنان خارجی، بازیکنانی که در جام جهانی به خوبی درخشیدند و نقل و انتقالات این فصل، باعث شده تا پیش‌بینی و تماشای بازی‌های این دوره از رقابت‌ها جذابیت خاصی داشته و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

 

پیش بینی فوتبال

 

استقلال ، جوان‌های شفر

از زمانی که شفر آلمانی سرمربی‌گری تیم استقلال را در دست گرفته است، عده‌ای معتقدند که شرایط تیم رو به بهبود است. در حال حاضر، تیم استقلال تهران در جایگاه دهم جدول این دوره از رقابت‌ها قرار دارد.

این تیم در مجموع شش امتیاز کسب کرده که نتیجه پنج بازی اخیر آن است. استقلال در بازی اول و دوم خود مقابل پیکان و ذوب آهن به نتیجه مساوی دست یافت که دو امتیاز آنها را گرفت. بازی سوم استقلال مقابل تراکتورسازی بود که سه بر هیچ این تیم قدرتمند را کنار زد. بازی چهارم با پارس جنوبی جم بود که با یک گل بازی را واگذار کرد و در پایان نیز مقابل فولاد، با نتیجه بدون گل مساوی از زمین خارج شد. حال باید دید که آیا این تیم می‌تواند در ادامه لیگ خود را به صدر جدول برساند یا خیر.

پرسپولیس ، مهندس و دار و دسته‌اش

تیم پرسپولیس شروع خوبی را در این فصل تجربه کرد. این تیم بازی اول خود را با یک گل مقابل پدیده به برتری رساند و فولاد را سه بر هیچ شکست داد.

پرسپولیس سه بازی بعدی خود را با نتیجه مساوی به رختکن رفت که همین موضوع باعث شد تا با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار گیرد. شهرت این تیم بر کسی پوشیده نیست و از برترین و با سابقه‌ترین تیم‌های باشگاهی ایران است که در سراسر کشور علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس که سی و سومین تیم آسیا است، بازیکنان بزرگی را در طول تاریخ باشگاهی خود داشته است که از جمله آنها می‌توان به علی پروین اشاره کرد که با ۳۴۱ بازی، بیشترین بازی را در این باشگاه داشته است. از نتایج جالب این تیم نیز باید به بازی مقابل شاهین بوشهر اشاره کنیم که ۱۰ گل را وارد دروازه این تیم کرد.

تراکتورسازی و شاید پر ستاره‌ترین ترکیب امسال

تراکتور ۹ امتیازی، امسال ستارگان بزرگی را در تیم خود دارد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که از ملی‌پوشان و افتخار‌آفرینان کشورمان هستند، در لیگ امسال به تیم تراکتورسازی پیوستند. حال باید گفت که این تیم مهره‌های مهمی را داشته و یکی از مدافعان عنوان قهرمانی خواهد بود.

تیم تراکتورسازی شروع نسبتا خوبی را نداشت و از شش بازی خود، سه بازی را با نتیجه مساوی به رختکن رفت. تا به اینجای بازی‌ها نیز این تیم تفاضل گل خوبی را کسب نکرده و باخت سه بر هیچ را مقابل استقلال تجربه کرده است. به هر حال زمان زیادی تا پایان این رقابت‌ها مانده است و تمام تیم‌ها فرصت دارند تا نتیجه را به سود خود رقم بزنند و در جایگاه نخست بازی‌ها قرار گیرند.

پیش بینی قهرمان لیگ امسال ، دشوارتر از همیشه

اگر به تعدادی سایت پیش بینی فوتبال معتبر مراجعه کنید، خواهید دید که پیش‌بینی قهرمانی این لیگ کار آسانی نیست.

بازیکنان جدید، مربیان جدید، نقل و انتقالات، نمایش بازیکنان در بازی‌های جام جهانی و بازی‌های باشگاهی، همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا پیش‌بینی قهرمان این دوره را سخت‌تر کنند.

در حال حاضر تیم پدیده در صدر قرار دارد اما سایر تیم‌ها نیز به دنبال گرفتن این جایگاه هستند. هنوز تعداد زیادی از بازی‌ها باقی مانده است که هر تیم می‌تواند شانس خود را امتحان کند. تنها راه حل پیش‌بینی دقیق‌تر قهرمان، شرکت در پیش بینی بازی‌ها در همین ابتدای فصل بوده و بررسی تک تک تیم‌ها خواهد بود. در این حالت با هر تیم به خوبی آشنا خواهید شد و شانس برنده شدن و پیش بینی درست را برای خود افزایش می‌دهید.

در «دوبرد» بازی‌های لیگ برتر فوتبال را پیش بینی کنید

یافتن فضایی مناسب برای پیش بینی مسابقات فوتبال، به عنوان یکی از دغدغه‌های بزرگ فوتبال دوستان محسوب می‌شود. معمولا سایت‌های پیش بینی از کاربران درخواست حداقل مبلغی را دارند تا بتوانند در پیش‌بینی مسابقات شرکت کنند و در صورت برنده شدن، مبلغی که هزینه کرده‌اند به آنها برگردانده می‌شود.

متاسفانه سودجویان زیادی از این شرایط و علاقه کاربران به پیش بینی مسابقات سو استفاده می‌کنند. به همین خاطر اعتماد به این سایت‌ها کار آسانی نیست.

سایت پیش بینی فوتبال «دوبرد» نیز با اطلاع از این موضوع، قبل از راه‌اندازی تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده است تا به کاربر این اطمینان را بدهد که در محیطی کاملا امن برای پیش بینی قرار دارد. «دوبرد» با استفاده از روش‌های نوین، شرکت در مسابقات پیش بینی فوتبال را عملا رایگان کرده است.

سایت دوبرد با استفاده از گیمیفیکیشن، به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری، در این مسابقات شرکت کنند و در صورت برنده شدن، مبالغ را در حساب خود دریافت کنند.

برخلاف سایت‌های مشابه که باید حداقل سرمایه‌ای را در آن وارد کنید، سایت دوبرد با فروشگاه‌های آنلاین و حضوری قرارداد دارد تا اگر کاربران دوبرد از آنها خرید کنند، اعتباری را در پروفایل آنها اتخاذ کنند. بنابراین شما صرفا از این فروشگاه‌ها محصولاتی که نیاز دارید را خریداری کرده و تنها هزینه این اجناس را پرداخت خواهید کرد. در این حالت با توجه به میزان خرید از فروشگاه و درصد دوبرد، فروشگاه مورد نظر، میزان اعتبار مشخصی دریافت کرده و با استفاده از آن می‌توان به پیش‌بینی مسابقات فوتبال پرداخت. پس از برنده شدن نیز، می‌توان تمامی این مبالغ را در حساب بانکی خود به‌صورت نقدی داشته باشید.