بهترین تورها برای سفر به جزایر پوکت

پوکت جزیره ­ای زیبا در قلب کشور تایلند می ­باشد. این جزیره ترکیبی از فضای مدرن و کلاسیک می­باشد، ضمن آنکه جاذبه ­های طبیعی فوق العاده­ ای دارد و یک مقصد گردشگری ایده ­آل محسوب می­شود. سایت لست تورز این امکان را برای شما فراهم می­ کند که از تورهای پوکت، تورهای ارزان قیمت پوکت و نیز تورهای لحظه آخری آگاهی بیابید.

پوکت جزیره­ای زیبا و شگفت انگیز در کشور تایلند است که دارای جاذبه­ های گردشگری بی نظیری می­باشد. قطعا هر شخصی که وصف این جزیره ­ی اسرارآمیز را شنیده باشد دوست دارد برای یک بار هم که شده به آنجا سفری داشته باشد. اگر می­خواهید با جاذبه­ های پوکت ، تورهای پوکت ، قیمت تور پوکت و نیز یک سایت فوق العاده که تورهای ارزان پوکت و لحظه آخری را ارائه می ­کند آشنا شوید با ما در ادامه­ ی مطلب همراه شوید.

تورهای پوکت

مناطق دیدنی و جاذبه­ های طبیعی پوکت آنقدر زیاد است که وصف همه­ ی آن ها در مطلبی کوتاه نمی ­گنجد اما در این محتوا سعی بر آن است که شما را تا حدی با مناطق دیدنی تور پوکت و نحوه­ ی دسترسی به تورهای پوکت آشنا کنیم. این مناطق عبارتند از :

  • فانتاسی پوکت : اگر به نمایش­ های شرق آسیا که توسط فیل ­ها اجرا می ­شود علاقه ­مند هستید حتما از فانتاسی پوکت دیدن کنید. در این پارک زیبا علاوه بر نمایش فیل­ها مراکز خرید و رستوران­ های فوق العاده­ ای وجود دارد که همه دست در دست هم یک شب مهیج را برای شما رقم می ­زنند. معمولا اکثر تورهای تایلند و بخصوص تور پوکت که در لست تورز معرفی می ­شوند.
  • خانه­ ی وارونه بان تیلانکا : یکی از جذابیت­ های چالش برانگیز پوکت که اخیرا افتتاح شده است خانه­ ی وارونه ­ی بان تیلانکا می­ باشد. در بدور ورود به خانه این تصور ایجاد می ­شود که همه چیز وارونه است. این خانه در ظاهر متکی بر سقفش است.

 

تیلانکا

 

  • جزایر مرجانی و قایق سواری : یکی از برنامه­ای جالب در تورهای پوکت دیدار از جزایر مرجانی و گشت و گذار در این جزایر با قایق است که می­تواند حس و حال یک دریانوردی را در شما ایجاد کند. برای اطلاع از آخرین­ تور ارزان پوکت که برنامه­ ی جزایر مرجانی را در برنامه ­ی خود داردند حتما سری به سایت لست تورز بزنید.
  • جزیره ­ی جیمز باند پوکت : اکثر تورهای پوکت که در سایت لست تورز قرار دارند بازدید از این جزیره را  JAMES BOND ISLANDدر برنامه ­ی خود دارد. جیمز بند نزدیک خلیج آنگا می باشد و کمتر بیست دقیقه یا 15 کیلومتر با خلیج فاصله دارد خود خلیج آنگاه 400 کیلومتر مربع پهنا دارد که جزایر ریز و درشت را در خودش جا داده که در حال حاضر یکی از بهترین جزایرش که سالانه توریست های فراوانی را به خود جذب میکند جیمیز باند است که البته از نزدیک های آن باید موتور قایق توریستی خود را خاموش کنید و با پارو زدن  به این جزیره نزدیک شوید نخستین بار این جزیره با فیلم مردی با اسلحه­ ی طلایی جیمز باند به شهرت رسید.

جیمز باند

  • بازدید از روستای kohpanyee: این روستا در نزدیکی جزیره­ ی جیمز باند قرار دارد. معمولا تورهای پوکت پس از بازید از جزیره برای صرف نهار و خرید صنایع دستی به این روستا می ­روند. اگر می­ خواهید بدانید کدام تورها بازدید از این روستا را در برنامه دارند به سایت گردشگری توریاب مراجعه کنید و از قیمت تور پوکت مطلع شوید
  • موزه ­ی پیلاتلیک و موزه­ ی سه بعدی: موزه­ ی پیلاتلیک یک موزه­ ی پست مدرن در پوکت می­ باشد و موزه­ ی سه بعدی نیز شامل 100 نقاشی سه بعدی اعجاب انگیز و جالب است. تورهای پوکت معرفی شده در لست تورز نه تنها طبیعت زیبای پوکت را در برنامه­ ی خود قرار می ­دهند بلکه به بازدید از موزه ­ها نیز توجه ویژه ­ای دارند.
     
  • سیام نیرامیت: اگر به برنامه ­های فرهنگی و هنری کشور تایلند علاقه مند هستید باید در سفر به پوکت حتما از تئاتری که در ساختمان سیام نیرامیت اجرا می­شود دیدن نمایید. تورهای پوکت لست تورز قطعا این امکان بی نظیر را برای شما فراهم می­کنند.
     
  • جزایر فی فی: این جزیره از جاذبه‌های گردشگری محبوب و شناخته شده پوکت است. توریست‌های زیادی روزانه با قایق به این جزیره زیبا رفت و آمد می‌کنند. این جزیره به دو جزیره مهم فی فی کوچک و فی فی بزرگ تقسیم شده است. در فی فی کوچک هیچ سکنه‌ای یافت نمی‌شود و غاری به نام Viking وجود دارد که زیبایی‌های این جزیره را چند برابر کرده است. 
  • مجسمه بودای بزرگ: مجسمه بودا با ارتفاع 45 متر از دیگر جاذبه‌های گردشگری پوکت است. این مجسمه زیبا از دور دست هم چشم نوازی می‌کند. این مکان، چشم انداز 360 درجه و حیرت آوری از جزیره را به نمایش می‌گذارد و زیباترین عکس‌های یادگاری در این مکان قابل ثبت هستند.

  • سواحل زیبای پوکت : جزیره ­ی پوکت دارای سواحل زیبایی مانند نایانگ، نایتان، کامالا، مای خائو میباشد که بعضی از آنها مناسب غواصی و شنا کردن است و برخی دیگر تجربه استفاده از یک حمام آفتاب واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و کایاک سواری و انواع تفریحات آبی را میتوان در آن انجام داد البته فراموش نکنید حتما از لیدر خود در رابطه با امن بودن منطقه شنا خود سئوال کنید برای این منظور کافی است به آدرس لست تورز مراجعه کنید.یا تور لحظه آخری خود را از پایگاه لست تورز و یا سایت جدید آن توریاب که هر دو ارائه دهنده تور ارزان و تور لحظه آخری میباشند