انواع گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

هنر گل آرایی که امروزه کاربردهای زیادی دارد در جشن ها و مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گل آرایی در واقع هنر استفاده از گل ها و گیاهان تزئینی برای ایجاد و خلق یک صحنه یا ترکیب و یا منظره ای زیبا و چشم نواز است. در این هنر خلاقیت و نوع طراحی است که یک کار را از مابقی کارها متفاوت و ویژه تر جلوه خواهد داد. سبک های گوناگون گل آرایی حرفه ای عبارتند از: سبک‌های شرقی، غربی، مخاط و اروپایی. در این مقاله قصد داریم در ابتدا اطلاعاتی درباره گل و گل آرایی را برای شما شرح می دهیم و در ادامه به حرفه گل آرایی و لزوم گل آرایی در مجالس می پردازیم.

گل آرایی حرفه ای در مجالس عروسی

عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات تشریفات مجالس قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است. گل آرایی مراسم عروسی مدل های مختلفی را شامل می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

گل آرایی

بخش های گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

گل آرایی حرفه ای برای مسیر ورود عروس و داماد و همچنین مسیر ورود مهمانان: گل آرایی حرفه این بخش باعث جلب توجه بیشتر مهمانان خواهد شد. همیشه ابتدای ورود است که توجه را جلب می کند.

گل آرایی حرفه ای جایگاه عروس و داماد: گل آرایی این جایگاه باید با ظرافت و خلاقیت تمام انجام شود و حاصل آن یک کار شیک و حرفه ای باشد چرا که تمامی عکس های یادگاری مهمان ها با عروس و داماد در این مکان گرفته خواهد شد.

گل آرایی میزهای مهمانان: این مجلس برای جشن گرفتن و تشکر از مهمانان تدارک دیده شده است پس گل آرایی زیبا سر میز آنها خشنودی را برای آنان به همراه خواهد داشت

گل آرایی حرفه ای میزهای تزیینی و یادبود: این میزها در واقع نمونه و نماد هر تشریفات می تواند باشد. بنابراین هر چه زیباتر باشد احساس بهتری را در تشریفات ایجاد خواهد کرد.

گل آرایی میز شام: از بخش هایی از مجلس که نشانه احترام به مهمان محسوب می شود میز شام است؛ مسئولیت تشریفات همواره باید نسبت به تمیزی، مرتب بودن و زیبایی میز شام دقت و توجه لازم را داشته باشند و از متخصصین گل آرایی بخواهند به زیباترین شکل ممکن میز را برای مهمانان تزئین کنند.

همانطور که گفته شد گل آرایی مجالس عقد و عروسی مدل های متنوع و مجللی دارند که به زیبایی مجلس شما کمک زیادی می کنند

.انواع گل از نظر ظاهری

گل ها در گل آرایی حرفه ای به سه نوع کلی تقسیم می شوند: گل های کشیده عبارتند از مریم، گلایل، شب بو، سنبل. دسته دیگر گل های مرکزی که عبارتند از: رز، ارکیده، لیلیوم، مارگریت، داوودی، کوکب و میخک و دسته سوم گل های پرکننده هستند که عبارتند از عروس، نرگس و میخک.

طراحی دکوراسیون گل و ترکیب رنگ ها

طراحی و اجرای دکوراسیون گل یکی از مهم ترین بخش های گل آرایی مجالس است. از این رو داشتن دانش گل آرایی نیاز به اطلاعات و تجربه دارد.ترکیب رنگ های مختلف در زیبایی بیشتر دکور گل نقش بسزایی دارد.ترکیب رنگ های روسن مانند سفید و صورتی همواره از ترکیب رنگ های پر طرفدار بوده است.

دکوراسیون گل

راهنمای طراحی دکوراسیون گل

همانطور که در بالا ذکر شد طراحی دکوراسیون و گل آرایی نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است.از این رو این امر باعث می گردد تمامی افراد قادر به انجام این حرفه نباشند.اگر شما نیز قصد اجرای دکوراسیون گل را دارید بهتر است یکی از موسسات  تشریفات عروسی معتبر را برای مجلس عروسی تان انتخاب کنید.

ویژگی های دکوراسیون گل حرفه ای

در دکوراسیون گل حرفه ای از گل های روز و با کیفیت استفاده می گردد همچنین ترکیب رنگ ها و اجرای مدل های حرفه ای در دکوراسیون گل حرفه ای بسیار مشهود و زیباست.اجرای دکوراسیون گل توسط افراد حاذق و حرفه ای در زمینه گل آرایی بسیار زیبا تر و چشم نواز تر است که این افراد با توجه به جزییات و استفاده از گل های روز به زیبایی بیشتر می افزاید.

توصیه هایی برای گل آرایی مجالس

گل آرایی مجالس و محیط سالن یا باغ عروسی در جذابیت بیشتر و تاثیر گذاری بر میهمانان اهمیت بسیاری دارد از این رو اجرای زیبا و حرفه دکوراسیون گل بسیار اهمیت دارد.دقت در ترکیب رنگ ها و انتخاب نوع گل را فراموش نکنید.همچنین استفاده از گل های روز و تازه حائز اهمیت است.در گل آرایی و اجرای دکوراسیون گل اجرای دکوراسیون گل از نظر اینکه گل آرایی در کدام بخش ها اجرا گردد و چه گل هایی استفاده شود هزینه پرداختی شما را متفاوت می کند. از این رو انتخاب افراد حرفه ای برای گل آرایی مجالس بسیار اهمیت دارد که شما می توانید با واگذار کردن گل آرایی مجلس عروسی تان به یک موسسه تشریفاتی از گل آرایی زیبای مجلس تان اطمینان داشته باشد.

گل آرایی محلس

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی جایگاه عروس و داماد با سبک گل آرایی مدرن بسیار پرطرفدار و کاربردی است. گل آرایی زیبا شکوه و جلوه خاصی به مراسم می دهد. هرچه تزیین میز با گل طبیعی یا با تزیین میز با گل و شمع های بیشتری انجام شود تاثیر بیشتری بر مهمانان خواهد گذاشت. تزیین سن عروس و داماد و تزیین پشت سر عروس و داماد با تور، ساتن، گل های طبیعی و شمع لوسترهای گل بسیار زیبا خواهد بود.

از جمله کارهای خدمات مجالس عروسی گل آرایی سالن عروسی است که با سپردن این کار به یک تشریفات مجالس با سابقه می تواند به بهترین شکل انجام شود.

گل آرایی تالار عروسی

گل آرایی خدمات مجالس عروسی به عواملی وابسته است : فصل برگزاری عروسی ، سلیقه عروس و داماد , میزان هزینه و بودجه گل آرایی سقف سالن با گل های زیبا عروسی را بسیار پر زرق و برق و با شکوه میکند.گویی شما در آسمان یک باغ به صورت وارونه در حال قدم زدنید، گلدانی شیشه ای از شکوفه های فصلی رو میز قرار دهید

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد مرکز توجه است پس خدمات مجالس عروسی در گل آرایی آن میبایست دقت فراوانی به خرج دهد

استفاده از لوستر گل به جای لوستر کریستال ، گل‌ها را از یک حلقه به شکل آبشاری آویزان کنید تا نقش یک لوستر را ایفا ‌کند و حس تازگی را القا کند