آخرین اخبار نقل و انتقالات و هیات مدیره باشگاه استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز با حضور همه اعضا برگزار شد که امیرحسین فتحی به عنوان مدیر عامل و احمد سعادتمند به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شدند . در بین اعضا میرشاد ماجدی و کامران منزوی به عنوان دو استقلالی قدیمی در هیات مدیره حضور دارند تا در کنار تجربه های پیشین خود از حضور در استقلال، این بار در سمتی جدید به استقلال کمک کنند.عضو پنجم هیات مدیره نیز احمد خلیل زاده خواهد بود که چهره ای اقتصادی است و در ادامه سیاست های قبلی وزارت ورزش مبنی بر حضور چهره های اقتصادی در هیات مدیره حضور خواهد داشت.

به گزارش خبر ورزشی سایت شهرخبر باشگاه استقلال سرانجام با اسماعیل گونکالوس، مهاجم اهل گینه قرارداد یک و نیم ساله امضا کرد تا این بازیکن رسما از نیم‌فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن کند. اسماعیل گنکالوس فردا برای حضور در تمرینات استقلال به تهران خواهد آمد.همچنین به نظر میرسد باشگاه استقلال قصد دارد با خرید هافبک طراحی ایتالیایی تیم لچه یعنی آندره آ تابانلی، پرونده نقل و انتقالات خود را در نیم فصل دوم ببندد. گفتنی است امید نورافکن، چند روزی هست که در تمرینات باشگاه استقلال  حضور دارد و اتفاقاً در دیدار دیروز تیمش مقابل نساجی نیز به بازی گرفته شد. طارق همام نیز در جریان دیدار تیم ملی عراق و قطر از ناحیه کشاله مصدوم شد و زمین را ترک کرد. بعد از این اتفاق مسئولان استقلال خواستار بازگشت این بازیکن به تهران برای وضعیت درمانش شدند که همام اعلام کرد به زودی به تهران بر می‌گردد.

تیم فوتبال استقلال که به دنبال حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر است با نظر شفر سرمربی آلمانی خود در نقل و انتقالات زمستانی تا کنون اسماعیل گنکالوس و نورافکن را جذب کرده و بازیکنان خروجی این تیم الحاجی گرو، نیومایر و جابر انصاری میباشند.

اخبار استقلال را از سایت شهرخبر دنبال کنید.