حمل و نقل و ارسال کالا از تمام نقاط جهان

روش اول: مشهور به روش حمل دریایی است که اقلام توسط کشتی های بزرگ و قدرتمند به مقصد مشخصی حمل می شوند، این روش حمل هزینه های مناسبی در بر دارد اما بسیار زمانبر است و شاید زمان مورد نیاز برای این روش به نسبت روش های دیگر دو الی سه برابر باشد.

روش دوم: روش هوایی حمل بار است که بهترین روش محسوب می شود در این روش در سریع ترین زمان ممکن محموله به مقصد می رسد ، کمترین میزان آسیب برای محموله گزارش شده است و اقلام حساس و فاسد شدنی اغلب از طریق حمل بار به صورت هوایی دنبال می شوند.

روش سوم: حمل بار از طریق راه آهن است که برای محموله هایی با بار کم بوده و به صورتی طراحی شده است و از نظر زمان و هزینه در وضعیت متوسط قرار دارد. حمل از دبی به تهران بیشتر به صورت هوایی صورت می گیرد.

شما می توانید با این روشها از هر کشوری که مایلید اجناس و کالاهای خود را وارد و یا صادر کنید ما در ادامه به بررسی دو کشوری که  بیشترین محبوبیت را بین تاجران ایرانی دارد را بیان خواهیم کرد.

حمل و نقل کالا از دو کشور آسیایی

1.حمل هوایی از چین به تهران

2.حمل از دبی به تهران

1.حمل هوایی از چین به تهران

چین

می دانیم که یکی سری از اقلام در واردات و صادرات باید از روش های حمل و نقل هوایی وارد شوند به این ترتیب انتخاب صحیح روش های حمل هوایی می تواند بسیار مهم باشد. چین از دسته کشورهایی است که بیشتری میزان صادرات به ایران را دارد به این ترتیب حمل هوایی از چین مسأله ای بسیار مهم است و باید به آن ترتیب اثر داده شود. شرکت بازرگانی آوات می تواند حمل هوایی از چین با نازل ترین قیمت را برای شما فراهم سازد.

مراحل حمل هوایی از چین

در نظر داشته باشید که وقتی شما کالای خود را به یک موسسه معتبر بسپارید قطعاً هیچ نگرانی پیش نخواهد آند و این موضوع خود تضمینی است برای حمل صحیح و سریع و به موقع اقلام شما.

حمل هوایی از چین باید طبق یک سری اصول و مراحل پیش برود که از سوی شرکت های مختلف بسیار متفاوت است.در وهله اول باید اقلامی که قرار است در مسیر مل هوایی قرار بگیرد مشخص شود، این اقلام باید شرایط قرارگیری در ارتفاع را داشته باشند، به طور کلی اقلامی که از نظر فاسد شدن در معرض خطر هستند بیشتری کاندیدای حمل هوایی از چین محسوب می شوند.

برای حمل هوایی از چین در ابتدای امر اطلاعات تماس و بار از سوی صاحب کالا به شرکت حمل هوایی از چین ارائه می شود. این اطلاعات بسیار مهم هستند و باید به طور دقیق ارائه شود.

سپس تمامی مدارک لازم از فرستنده رویت می شود این مدارک در کشور مبدأ (چین) باید اخذ شود.

سپس نوبت به رزرو است. در بخش رزرو مشخص می سازید که از کدام یک از خطوط هواپیمایی برای حمل هوایی از چین استفاده شود و هماهنگی های لازم در این مسیر صورت می گیرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل کالا و بررسی قوانین و نکاتی در این باره می توانید به مقاله ای با نام  حمل هوایی از چین مراجعه کنید.

 حمل از دبی به تهران

دبی

آیا می دانید برای حمل از دبی به تهران مسیر بسیار آسانتر شده است؟ شما می توانید اقلام وارداتی خود را به سادگی از مبدأ دبی به مقصد تهران با نازل ترین قیمت حمل کنید. اینطور که مشخص است افرادی که قصد دارند حمل ارزانی داشته باشند باید بتوانند تمامی اصول حمل را به طور دقیق دنبال کنند.

 خدمات حمل از دبی به تهران

ما در شرکت بازرگانی خود هر آنچه مورد نیازتان است برآورده ساخته ایم.حمل از دبی به تهران در شرکت ما بسیار سریع صورت می گیرد،

شما می توانید بار خود را در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت تحویل بگیرید.امکان پرداخت هزینه به صورت درهم به شرکت های خاص در دبی فراهم شده است.شما می توانید از سیستم پیک آپ استفاده کنید و همینطور که مشخص است تحویل گرفتن کالا از محل مورد نظر به صورت روتین فراهم شده است.

در حمل از دبی به تهران، کالا طبق آدرس اعلام شده تحویل داده می شود. ترخیص فوری و یک ساعته از گمرک فرودگاه برای خریدار در نظر گرفته شده است.در محموله می توانید تا سقف ۳۰ کیلوگرم بار را حمل کنید.شما می توانید از مجوز های بهداشتی کالاهای وارداتی استفاده کنید.

محموله در انبارهای استاندارد و ایمن نگهداری می شود و ترخیص کالا به صورت کاملاً قابل قبول دنبال می شود.

اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید می توانید به مقاله ای با نام حمل از دبی به تهران مراجعه کنید و تمام نکات مهمی که در زمینه حمل ونقل به دبی را نیاز داشته باشید در آنجا به آن اشاره شده است.

شرکت حمل و نقل بین المللی آوات تریدینگ برای برآوردن نیاز شرکتها ، بازرگانان و تجار محترم به سرویس حمل و نقل بین المللی تاسیس یافت.ما بر این باوریم که گردآوری کلیه سرویس های لجستیک و حمل و نقل بین المللی در یک مجموعه هرچند به سختی امکانپذیر باشد اما می تواند مخاطبین اینگونه خدمات را از سردرگمی و هدر دادن زمان دور نماید، وقتی شما به عنوان یک تاجر، مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر عامل و…نیازمند کسب اطلاعات به روز شده در مورد حمل محمولهء خود هستید تا بتوانید با مقایسهء تمامی مسیرهای ممکن برای حمل کالای خود چه از بعد هزینه های مالی و چه از بعد هزینه های فرصت و زمانی بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید، سرویس های بدون محدودیت ما می تواند ابزاری کارا و قابل اطمینان به عنوان مشاور و مجری برای تصمیم گیری شما باشد.