اهمیت نصب کرکره برقی در ایجاد امنیت فروشگاه و منازل

حالا که تصمیم گرفته اید، برای مغازه یا منزل خود کرکره برقی سفارش دهید. باید قبل از انتخاب نوع مناسب و نصب آن، نکاتی را در نظر بگیرید. شما باید انواع کرکره برقی را بدانید و نوع مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید در هنگام تعطیلی، اجناس تان مشخص باشد و مشتری به کالاهای شما جذب شود، بهتر از کرکره برقی پلی کربنات شفاف استفاده کنید. این نوع کرکره ها در زیبایی ساختمان شما نیز موثر هستند و رنگ بندی متنوعی دارند.

1

هزینه نصب کرکره برقی

فاکتورهای تعیین کننده قیمت کرکره برقی، نوع تیغه، ارتفاع مکان نصب کرکره برقی، موتور کرکره، تعداد ریموت، و لوازم جانبی هستند. نکته ای که نباید فراموش کنید، این است که محل نصب در قیمت کرکره برقی تاثیری ندارد. ارزان ترین نوع کرکره برقی، کرکره برقی تیغه فولادی و گران ترین آن، کرکره برقی تیغه پلی کربنات است. تیغه های پلی کربنات علاوه بر اینکه ضد حریق، ضد ضربه و ضد گلوله هستند، در زیبایی ساختمان شما نیز تاثیر دارند.

کرکره برقی و مشکلات تعمیر

کرکره برقی نیز مانند هر وسیله فنی و ساختمانی دیگر به نگهداری احتیاج دارد. اگر نکات مربوطه را رعایت نکنید و از کرکره خود مراقبت های لازم را انجام ندهید، کرکره برقی شما زود خراب می شود. بعد از نصب کرکره برقی، باید آن را روغن کاری کنید. کرکره های پارکینگ ها و مکان های پرتردد ممکن است زود خراب شوند، بنابراین هر چند وقت

2

اهمیت نصب کرکره برقی در ایجاد امنیت فروشگاه و منزل

امروزه با وجود اینترنت و فناوری های مربوطه، تمام کسب و کارهای سنتی و مدرن، خرید و فروش و بازار خود را به اینترنت منتقل کرده اند. آنها برای حضور در دنیای دیجیتال به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارند. در این مقاله در مورد یکی از کسب و کارهای سنتی و لزوم آن خواهید خواند.

یکی از دغدغه ها و نگرانی های صاحبان مشاغل، فروشگاه و پاساژها تامین امنیت فروشگاه شان است. آنها مدام نگران این هستند که سارقین به اموال شان دستبرد بزنند. در گذشته برای رفع این مشکل، مغازه داران از قفل های بزرگ و یا کرکره های دستی استفاده می کردند. اما امروزه به دلیل وجود تکنولوژی های به روز، می توان از کرکره برقی، کرکره برقی های ضد سرقت و دزد گیر استفاده کرد.

به علاوه، اگر در خیابان به فروشگاه ها و مغازه ها دقت کنید، متوجه می شوید که تمام آنها مجهز به کرکره برقی هستند. در واقع، امروزه فروشگاهی را نمی بینید که کرکره برقی نداشته باشد. برخی از فروشگاه ها مانند طلا فروشی، فروشگاه های پوشاک، اسباب بازی فروشی ها و غیره، به دنبال این هستند که اجناس شان در ساعات تعطیلی نیز در معرض دید مشتری و عابرین باشد. اگر دقت کرده باشید، آنها از کرکره های شفاف استفاده می کنند.

شاید تصور کنید که با نصب دزدگیر و یا دوربین مدار بسته، امنیت فروشگاه تان به صورت کامل تامین می شود، اما باید بدانید که برای تضمین امنیت و همین طور زیبایی نمای فروشگاه به کرکره برقی نیز نیاز دارید.

یکبار به تکنسین و بازرسی موتور کرکره برقی احتیاج دارید.

لازم به ذکر است که تعمیر کرکره برقی کار ساده ای نیست، بنابراین حتی اگر در انجام کارهای فنی خبره هستید، حتما این کار را به متخصصین بسپرید. تکنسین های شرکت کرکره برقی کهربادر در تعمیر کرکره برقی متخصص هستند. می توانید با خیال راحت این کار را به آنها بسپرید.