تمایز شاسی‎بلندهای بی ام و از سایر برندها

شاید برای شما هم جالب باشد که آمار خرید و فروش شاسی بلندهای بی ام و با وجود قیمت بالا، قابل توجه و شگفت‎انگیز است. این در حالی است که شما برای پیدا کردن یک شاسی بلند در بازار گزینه‌های مختلفی دارید که برخی از آنها چینی، برخی ژاپنی و برخی هم آلمانی هستند. این در حالی است که قیمت شاسی بلندهای بی ام و هم چنگی به دل نمی‌زند و در زمره گران‌ترین شاسی‎بلندهای موجود در بازار قرار می‌گیرند.

 اما اگر از خرید شاسی بلندهای بی ام و می‌ترسید، در این مطلب چند ویژگی جالب در مورد آن‌ها خواهیم گفت که احتمالاً نظر شما هم بر می‌گردد.

 شاسی‎بلندهای بی ام و با امضای بی ام و هستند

 حتماً شنیده‌اید که امضاء یا تعهد فلانی اعتبار بالایی دارد. این همان چیزی است که باعث اعتبار بالای شاسی‎بلندهای بی ام و در بازار شده است. همین که این خودروها توسط یک برند معتبر و شناخته شده در دنیا تولید می‌شوند نشان دهنده ویژگی‌های قابل توجهی در آنهاست. به عنوان مثال، بی ام و X5 مربوط به سال ۱۹۹۹ است. اما همین شاسی‎بلند در حال حاضر یکی از بهترین خودروها در بازار است و در آفرود هم کاربرد بالایی دارد. پس اگر یک خودرو بی ام و است، یعنی خریدار نسبت به محصول هیچ نگرانی نداشته باشد و یک محصول تضمین شده تحویل می‌گیرد.

بی ام و ها به شدت لوکس هستند

 اگر به سایر شاسی‎بلندهای موجود در بازار بر نخورد، شاسی‎بلندهای بی ام و به عنوان لوکس‌ترین خودروهای بازار شناخته می‌شوند. البته چند نکته جالب در همه آنها مشترک است. طرح دو قلوه برای قسمت ورودی هوا در جلوی رادیاتور، لوگوی بی ام و در وسط درب موتور و صندوق عقب، طراحی داشبورد خودروها و همچنین طراحی غربیلک فرمان در همه خودروهای بی ام و یکسان است. اکثر شاسی بلندهای طراحی شده توسط شرکت بی ام و هم طراحی فانتزی دارند و هم بدنه آنها عضلانی به نظر می‌رسد. ظرافت‌های خاصی در بخش‌های مختلف به ویژه در چراغ‌های عقب و جلوی خودرو دیده می‌شود که احتمالاً بر روی انتخاب شما در خرید شاسی بلندهای بی ام و تاثیرگذار هستند.

اعتماد و اعتبار

می دانم که ایرانی‌ها در خرید و فروش شاسی بلندهای بی ام و تا چه اندازه به اعتماد به شرکت تولید کننده اهمیت می‌دهند. اما تقریباً همه شرکت‌های خودروساز آلمانی و در صدر آنها شرکت بی ام و بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند. این خدمات در سطحی است که حتی شرکت در برخی موارد ممکن است اقدام به تعویض خودرو کند. با وجود اینکه هزینه قطعات و نگهداری خودروهای بی ام و بالاست، اما گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف شرکت تا حدود زیادی این هزینه بالا را جبران می‌کند و در مورد آن نگران نیستند.

امکانات کامل با توجه به سال ساخت خودرو

معمولاً در خودروهای شاسی بلند مسئله استحکام بدنه و انعطاف‌پذیری شاسی و همچنین مناسب بودن سیستم تعلیق برای مسیرهای آفرود در اولویت است. اما اگر امکانات یکی از این خودروها، به عنوان مثال بی ام و X6 را در نظر بگیرید، استفاده از ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، برخورداری از سیستم ترمز ضد قفل از نوع دیسکی خنک شونده، استفاده از سیستم استارتر بدون کلید، قدرت کمکی الکتریکی برای سیستم فرمان و هدایت، سنسور پارک و سنسور تنظیم خودکار ارتفاع، کروز کنترل هوشمند و دوربین عقب تنها بخش جزئی از این امکانات هستند. راننده می‌تواند اطمینان داشته باشد که با خرید شاسی بلندهای بی ام و یکی از کامل‌ترین و به‎روزترین خودروهای دنیا را دارند که برای رانندگی در شرایط مختلف مناسب است.

معمولاً قیمت شاسی بلندهای بی ام و بالاست و در مورد رقم‌های بالاتر از یک میلیارد و حتی بالاتر از ۲ میلیارد صحبت می‌شود. به همین دلیل طرفداران این خودروها شاید طیف بسیار کمی باشند، اما در هر صورت به ویژگی‌ها و امکانات خودرو توجه ویژه‌ای دارند و سعی می‌کند که آن را با رقبای موجود در بازار مقایسه کنند. این مقایسه ما به معنی بد بودن یا پایین بودن کیفیت سایر شاسی بلندهای بازار نیست، اما در هر صورت ویژگی‌ها و مشخصات شاسی بلندهای بی ام و امتیاز قابل توجهی برای آنها محسوب می‌شود.

 

 

 

رپورتاژ آگهی ویرلن