جاذبه‌های دیدنی پارک‌های آبی دبی در تور دبی

 از جمله جاذبه‌های گردشگری دبی، پارک‌های آبی مفرح و هیجان انگیز دبی است که می‌توان لحظات لذت بخشی را با دوستان و خانواده در اینگونه پارک‌های آبی دبی سپری کرد. اگر از گشت شهری و پاساژهای لوکس و مدرن دبی خسته شده‌اید و در صدد رهانیدن خستگی سفرتان هستید، حتماً سری به پارک‌های آبی دبی بزنید و خاطره‌ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم زنید. پارک‌های آبی  متنوع و متعددی در قلب دبی واقع شده‌اند که هر یک از آن‌ها با امکانات مفرح، ویژگی‌های خاص خود را دارا می باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پارک‌های آبی دبی عبارتند از ؛

پارک آبی وایلد وادیWild Wadi Water Park

این پارک آبی   در تور دبی یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌آید که همه ساله گردشگران و توریست‌های بی شماری برای لذت از انواع بازی‌های آبی، شنا و استفاده از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی به  آنجا رفته و اوقات دلپذیری را سپری می‌کنند. از مشخصات این پارک می‌توان به  امکانات جذاب و بازی‌های هیجان انگیز آن اشاره کرد. وجود سرسره‌های گوناگون با ارتفاع های متنوع، سقوط آزاد ، قایقرانی در آب‌های مواج از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.  در‌واقع پارک آبی وایلد وادی یکی از شناخته شده ترین پارک‌های آبی جهان است که توریست‌ها به محض ورود به دبی برای رهانیدن خستگی و استفاده از فضای مفرح  آن، پارک وایلد وادی را جزء اولین جاذبه‌های گردشگری دبی در فهرست گردشگری خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات این پارک ابی، سه استخر بزرگ برای شنا و ریلکسیشن است که می‌توان در حاشیه‌های آن نیز در استراحتگاه‌هایی که تعبیه شده است، از حمام آفتاب لذت برد. گفتنی است که احداث این پارک به سال ۱۹۹۸ باز می‌گردد و به دلیل بازسازی های متداوم همچنان جذاب و لوکس باقی‌مانده است.

تسهیلات پارک آبی وایلد والی؛ آلاچیق های دنج، رستوران، کافی شاپ، استخرهای وسیع، بازی‌های مفرح، فضای سبز و غیره است.

ساعت بازدید از پارک آبی وایلد وادی؛ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی آتلانتیسAtlantis Dubai Water Park

از دیگر پارک‌های آبی دبی در تور لحظه آخری دبی ، می‌توان به پارک جذاب و رویایی آتلانتیس در هتل بزرگ آتلانتیس اشاره کرد.  احداث این پارک در جزیره پالم جمیرا می‌باشد و به دلیل سرسره های عظیم و غول پیکرش مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به بازی‌های هیجانی  قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌ها و امتیازها پارک آتلانتیس آکواریوم شیشه‌ای است که در تمام طول مسیر در حین ورود به پارک مشاهده خواهید کرد. این آکواریوم مملو از ماهی‌های گوناگون، کوسه ها و جانورهای دریایی است که بسیار وصف ناپذیر است. می‌توان ساعت‌ها به تماشای ماهی‌ها و جانواران دریایی این آکواریوم زیبا و عظیم نشست و از دیدن آن لذت برد. علاوه بر توصیف‌هایی که درباره این پارک داده شد، گفتنی است که فضایی نیز برای کودکان قرار گرفته شده که کودکان بتوانند در محیطی امن و مفرح از بازی‌های کودکانه خود لذت ببرند.

تسهیلات پارک آبی آتلانتیس؛ بازی‌های هیجانی مانند سقوط آزاد، سرسره های پر شتاب، استخر، رستوران، کافی شاپ،  آکواریوم های دیدنی، دلفین لند و غیره

ساعت بازدید از پارک آبی آتلانتیس؛ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی آیس لندIce Land Water Park

به گزارش سفر باتو ، همانطور که از پیش بدان اشاره شد، دبی دارای پارک‌های آبی بی شماری است که در لیست آن‌ها پارک جذاب آیس لند قرار دارد.  این پارک در‌واقع بیشتر شبیه به یک قالب یخ است و تمامی بخش‌های آن به شکل یخ و برف درآمده است. در‌واقع این پارک در دل گرمای طاقت فرسای دبی دارای  طرحی نوین و جالبی است که خنکی و طراوت را به افراد می‌بخشد. از جمله جالب‌ترین امکانات مفرح این پارک استخرهای  مواج و سرسره‌های شیب داری است که لذت تفریح از این پارک یخی را دو چندان می‌کند

تسهیلات پارک آبی آیس لند؛ وسایل بازی، استخر، رستوران، کافی شاپ

ساعت بازدید از پارک آبی آیس لند؛ همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

پارک آبی لاگوناlaguna waterpark

از دیگر پارک‌های آبی دبی در تور دبی ، پارک آبی خوش نام و تفریحی لاگونا است. این پارک آبی نیز همچون دیگر پارک‌های آبی دبی، امکانات مفرح، بازی‌های هیجان انگیز و فضای دلنشینی را در خود جای داده است که می‌توان از آن کمال لذت را برد.  از جمله امتیازهای ویژه این پارک آبی، نمای هتل ها و استراحتگاه های گوناگونی است که گردشگرانی که در اینگونه هتل ها مستقر هستند، دسترسی آسانی را به این پارک آبی خواهند داشت.  از سوی دیگر دسترسی به ساحل جمیرا نیز از طریق این پارک به راحتی امکان‌پذیر است و همین باعث شده، مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شود.

تسهیلات پارک آبی لاگونا؛ رستوران، کافی شاپ، بازی‌های مفرح، فروشگاه

ساعت بازدید از پارک آبی لاگونا؛ بازدید از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ امکانپذیر است.

از دیگر پارک‌های آبی دبی می‌توان به پارک‌های آبی زیر اشاره کرد؛

پارک آبی اسپلش پدSplash Pad dubai

پارک آبی اسپلش آن پارتیSplash n Party

پارک آبی لگولندLegoland Dubai