شوک به پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات/ جدایی لژیونر مشهور از پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز ، رضا شکاری که از هفته گذشته با باشگاه پرسپولیس در تماس بود و مذاکراتی با این باشگاه انجام داده بود، امروز به یکباره به با باشگاه تراکتور به توافق رسید و به این تیم پیوست. طبق این خبر به نظر می‌رسد هشدار‌های سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن مبنی بر احتمال محرومیت شکاری یکی از عوامل دور شدن این بازیکن از پرسپولیس بوده است.

 بر اساس خبر ورزشی شهر خبر ، مدیران پرسپولیس از روزهای گذشته به طور رسمی متوجه این انتقال شده بودند و در همین راستا برنامه‌های خود را تغییر کلی دادند تا به سراغ وحید امیری بروند و با دریافت چراغ سبز این وینگر، پروندۀ رضا شکاری را خیلی زودتر از  امروز ببندند!  باشگاه ذوب آهن از این بازیکن به دلیل آنچه که فسخ غیر قانونی قراردادش یاد می‌شود، به فیفا شکایت کرده است.

طبق اخبار شهر خبر وحید امیری بازیکن تیم ترابزون ترکیه روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد تا بازیکن آزاد شود. بنا بر اخبار این بازیکن پیش از رفتن به ترکیه عضو تیم پرسپولیس بود و حالا با پیشنهاد این باشگاه برای بازگشت مجدد به جمع سرخپوشان روبرو شده است.

بر اساس این خبر ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مامور جذب امیری شده و تلاش‌های خود را برای بازگشت این بازیکن آغاز کرده و به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی به وجود نیاید وحید امیری یک بار دیگر پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

طبق خبر ورزشی شهر خبر مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس باشگاه پرسپولیس از این گفت که اگر مهدی طارمی مهاجم تیم ملی با باشگاهی در خارج از ایران به توافق نرسد، فقط پیراهن قرمز را به تن می‌کند.طبق اخبار البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این بازیکن را پیدا نمی‌کنند و امیدوارند از طریق نزدیکان او کانالی بزنند و در لحظه آخر مهدی را به تور بیندازند. شایعات از این می‌گوید که طارمی این روز‌ها در فرانسه به سر می‌برد. یکی از باشگاه‌هایی که در لوشامپیونه حضور دارد این بازیکن را به فرانسه کشانده تا با او قرارداد امضا کند. هنوز نام این باشگاه لو نرفته ولی ظاهراً تیمی است که برای فوتبالی‌ها ناآشنا نیست.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که مشغول آماده‌سازی تیمش برای فصل جدید است، در تمرین عصر دوشنبه به بوژیدار رادوشوویچ گفت که قصد دارد این بازیکن را از لیست خود خارج کند تا محمدحسین کنعانی زادگان وارد لیست شود. به جای رادو نیز، یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال (شاید نیما میرزازاد) برای نشستن روی نیمکت، جذب شود. طبق این خبر البته برخی اعتقاد دارند مصاحبه ای که روز گذشته برانکو ایوانکوویچ علیه ایرج عرب مطرح کرد، می تواند یکی از دلایل اخراج رادوشوویچ باشد!

بر اساس اخبار سرخپوشان امروز سه‌شنبه 18 تیر ماه 1398، دو جلسه تمرینی را در دستور کار دارند.گابریل کالدرون در برنامه صبح امروز قرمزپوشان، تاکید ویژه‌ای روی گلزنی بازیکنان داشت و تاکتیک‌های خود را با گلزنی ختم می‌کرد. طبق این خبر تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین خود پیش از سفر به ترکیه و برپایی اردوی آمادگی، عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.