سفر‌های متفاوت و هیجان‌انگیز در تابستان ۹۸

تابستان مخصوص سفر‌هایی با کوله بار سبک به سرزمین‌های دور دست است، بار سفری سبک ببندید و برای لذت بردن از آفتاب درخشان در روز‌های بلند تابستانی به شهر‌های ساحلی تازه‌ای سفر کنید.

 

سفر با کشتی‌های لوکس کروز در تور ویتنام

مسافرت با تور ویتنام یعنی روبه‌رویی با طبیعت بکر و چشم نواز در میان آبهای دریای جنوب چین.

آژانس مقتدر سیر نیز با برنامه‌ریزی دقیق تور‌های گردشگری به مقصد‌های پر طرفدار و زیبای این کشور مانند هوشی مینه، هانوی و خلیج هالونگ با پرواز قطر ایر ویز برنامه‌ریری کرده است البته بخشی از این سفر نیز با کشتی کروز انجام می‌شود که سفری لوکس و راحت برای گردشگران عزیز است.

البته مسافرانی که مایل باشند می‌توانند تور‌های ترکیبی مالزی و ویتنام را انتخاب کنند و به مدت یک هفته هم کوالالامپور را ببینند و هم چند شبی را در ویتنام اقامت کنند. تمام تورها با برنامه‌ریزی دقیق به همراه گشت شهری و انواع ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی به صورت دقیقی برنامه‌ریزی شده است تا گردشگران هم ساعات خوشی در سفر داشته باشند و هم از دیدنی‌های ویتنام بازدید کنند. تور‌های ترکیبی مالزی و ویتنام با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی شده و گردشگران با پرواز مستقیم به کوالالامپور می‌رسند.

در انتخاب هتل با کارشناسان مقتدر سیر مشورت کنید هتل هایی ۴ یا ۵ ستاره انتخاب کنید تا از امکانات و وعده‌های غذایی هتل‌ها در روزهای سفر استفاده لازم را ببرید.

در هانوی پایتخت ویتنام ترکیب جالبی از مدرنیته و سنت را در زندگی مردم می‌بینید اینجا پر از کافه‌های قدیمی و محله‌های قدیمی و باغ‌های زیبا در کنار مراکز خرید مدرن و مراکز هنری است.

برای تجربه کروز سواری در آبهای ویتنام و داشتن تابستانی برای سفر به ویتنام برنامه ریزی کنید و مدارک لازم را برای اخذ ویزای ویتنام به آژانس مقتدر سیر ارسال کنید و راهی سفر شوید. 

 

اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی در تور کوش آداسی

با تور کوش آداسی در ساحل کادینلار دنیزی روی ماسه‌های داغ راه بروید و در آب‌های زلال شنا کنید، فرصت خوبی برای آفتاب گرفتن است و تختی از کافه‌های ساحلی اجاره کنید و یا زیراندازی همراه ببرید می‌توانید یک نوشیدنی خنک ترکی هم خود را مهمان کنید.

این سفر‌ها به مدت ۶ شب با پرواز‌های مختلف آسمان، اطلس جت و قشم ایر برنامه ریزی می‌شوند و با ترانسفر‌ رایگان آژانس مقتدر سیر در هتل خود استراحت می‌کنید. کوش آداسی از قدیم یکی از مقصد‌های گردشگری برای مهمانان اروپایی بوده که با کشتی‌های کروز به این شهر می آمدند به همین دلیل هتل‌های خوش ساخت زیادی با استخر‌های زیبا و خدمات ۲۴ ساعته برای رزرو وجود دارد، از میان  هتل چهار و پنج ستاره با امکانات خوب ررو کنید.

به همراه کودکان و همسفرانتان به بزرگترین و معروفترین پارک آبی کوش‌ آداسی آدانالند بروید، اینجا در نزدیکی ساحل بانوان در میان کوه و دریا در فضایی زیبا ساخته شده که با سرسره‌های آبی مرتفع و تونل‌های مارپیچش بچه‌ها را حسابی خوشحال می‌کند و از این سفر لذت می برند.

برای خرید هم کوش‌ آداسی مقصد فوق‌‌العاده مناسبی است، دو مرکز خرید مهم در کوش آداسی وجود دارد که بهتر اسا از آنها خرید کنید، آکدوگان و اسکالا نووا دو مرکز خرید خوب و بزرگ در این شهر هستند که البته در اسکالا نووا ارزان‌تر خرید می‌کنید.

بار سفر ببندید و برای یک هفته به ترکیه سفر کنید از غذاهای لذیذ ترکی و باقلواهای کوش‌اداسی نوش جان کنید و از نوشیدنی‌های بومی این منطقه بنوشید.

 

اروپاگردی در تابستان با تور بلغارستان

برای دیدن مردم اروپای شرقی با دریافت ویزای بلغارستان انتخاب مناسبی برای سفر داشته باشید. در میان کشور‌های اروپایی بلغارستان هم ارزان است و هم راحت تر با تور‌های گردشگری تابستانه بلغارستان در آژانس مقتدر سیر سفر کنید.

تور‌های یک هفته ای به مقصد وارنا با پرواز ماهان اجرا می‌شوند گردشگران با ترنسفر‌های آژانس به شهری زیبا می‌رسند. فرودگاه وارنا تنها حدود ۸ کیلومتر از مرکز آن فاصله دارد و گردشگران خیلی زود به هتل می‌رسند.

هتل‌ها را بررسی کنید و از میان چهار و پنج ستاره‌ها انتخاب کنید تا از سرویس رسانی هتل رضایت بالاتری داشته باشید. همه هتل‌ها باصبحانه هستند و روزها را با صبحانه اروپایی شروع می‌کنید.

وارنا شهری ساحلی و به غایت زیباست که با سواحل زیبا و آبهای زلال دریای سیاه از شما میزبانی می‌کند. البته این شهر با قدمتی که دارد دیدنی‌هغای تاریخی خوبی همچون کلیسای جامعه ارتودوکس شرق وساختمانهای زیبا را در خود دارد برای دیدن موزه باستانی این شهر نیز وقت بگذارید تا از زندگی مردم این قسمت از اروپا در باستان مطلع شوید.

برای تفریح و خوش گذرانی در ساحل این کشور اروپایی بار سفر ببندید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید کارشناسان گردشگری در این آژانس شما را راهنمایی می‌کنند که با تور بلغارستان سفری به یاد‌ماندنی در تابستان ۹۸ را تجربه می‌کنید.

 

 

 

رپورتاژ آگهی ویرلن