چطور کالای خواب مناسب بخرم؟
اولین چیزی که برای یک خواب لازمه، یه بالش خوبه! شما با یه بالش خوب روی زمین هم میتونین بخوابین و لذت ببرین. مطمئنا هیچی جای یه بالش خوب رو نمیگیره. امروز تنوع زیادی تو بالش ها هست. بالش الیافی که مثل قدیم هنوز هست اما یه مدل جدیدش که به الیاف میکرو معروف شده خیلی نرم و لطیفه که بعضیا تو هتل ها از این بالش ها میبینن عاشق نرمی و فرو رفتن تو این بالش ها میشن. اما مدل های جدیدتری هم هست. تشک های طبی که چندسالی هست تو داروخانه ها بیشتر دیدیم اما الان دیگه همه جا هستن. بالش هایی که از جنس ویسکو فوم هستن که بهشون مموری فوم یا اسفنج هوشمند هم میگن. اگه گردن درد دارین یا به آرتروز گردن مبتلا هستین این مدل بالش ها خیلی میتونه بهتون کمک کنه حتی اگه می خواین پیشگیری هم کنین از گردن درد و آرتروز میتونین از این بالش ها استفاده کنین. قیمت بالش های مموری فوم یه چیزی بین 150 تا 500 هزار تومان هستش. اگه تا حالا بالش نخریدین یا خیلی توجهی بهش نکردین با دیدن این قیمت ها ممکنه متوجه بشین که بالش کم الکی نیست و برای خودش کسی شده.

بعد از اینکه بالش خوب خودتون رو انتخاب کردین و خریدین و گذاشتین زمین و خوابیدین با 2 تا غلت اول سفتی زمین ممکنه حس خوبی بهتون نده و برین تو فکر که اگه یه تشک خوب داشتم چی میییشد…

خب داشتن یه تشک خوب جز داشتن پول نیاز به این داره که یه تشک مناسب برای خودتون بخرین . از قدیم تا الان به تشک های تخت، خوشخواب می گفتن. اما خوشخواب خودش یه برند هم هست در واقع تشک خوشخواب قدیمی ترین کسی هست که تو ایران تشک تولید کرده. چیزی بیشتر از 70 سال! پس غیر طبیعی نیست که همه تشک تخت رو به اسم خوشخواب صدا میزنن. خود تشک خوشخواب مدل های متنوعی از تشک داره و با توجه به سابقه و کیفیت خوبشون توصیه میکنیم اول یه نگاهی به همین مارک بکنین ولی خب ممکنه بر اساس نیاز شما یه شرکت یا برند دیگه کار بهتر یا قیمت بهتری رو بتونین پیدا کنین.

قیمت تشک های خوشخواب یک نفره از حدود 500 هزار تومان شروع میشه و تشک های دو نفره هم از حدود 800,000 تومان . حالا بسته به ملاحظاتی که شما دارین میتونین بینشون انتخاب کنین و بخرین.

خرس در بغل

همیشه دغدغه ما بعد از خرید یه چیز خوب یا گرون اینه که خراب نشه و خوب مواظبش باشیم. اما کاشکی یه کمی هم به خودمون مثل لوازممون توجه میکردیم. خلاصه اینکه اگه می خواین تشک تون تمیز بمونه و از شر حشرات و رطوبت در امان باشه براش محافظ تشک بخرین و مثل ملحفه روی تشکتون بکشین و هر وقتم کثیف شد بشورینش! البته همه محافظ تشک ها هم ضدآب نیستن!!! موقع خرید توجه کنین!

اگه از این نوشته خوشتون اومد ما رو لایک کنین و با دوستاتون به اشتراک بذارین. اگه کاری سوالی چیزی بود به ما زنگ بزنین ما هر اطلاعاتی بیشتری بخواین بهتون میدیم و می تونیم سفارشاتتون رو زود تند سریع به صورت رایگان براتون بفرستیم در خونتون و اگه تهران و کرج یا قم باشین همون درب منزل نقدی یا با کارتخوان پولشو بدین که البته قابل دار هم نیست.