این پنج مکان دیدنی در بالی را از دست ندهید!

دیدن از تمام مکان های به یاد ماندنی برای بازدید در بالی، هفته ها طول می کشد. اگرچه بالی تنها یکی از بیش از 17000 جزیره اندونزی است، اما ادعای دارا بودن اکیت جمعیت گردشگری در اندونزی را دارد. بسیاری از بازدید کنندگان، به دلایل خوبی هرگز این جزیره زیبا و شگفت انگیز را ترک نمی کنند!

با وجود محبوبیت و فراوانی توسعه های اخیر، بالی به بهشتی برای گردشگران اندونزی از سراسر جهان مبدل گشته است. تاک های سبز و گل های شکوفه باعث می شود بوی این بهشت را احساس کنید و روحتان تازه شود. البته با فرض اینکه شما به یکی از جاده های شلوغ نزدیک نیستید. زیبایی های آتشفشانی و فضای خاص و زیبای آن باعث شده است که بالی در مقاصد ماه عسل در آسیا در صدر باشد. برای بازدید از این منطقه حیرت انگیز تور بالی را ببینید!

  1. سواحل جنوبی بالی (South Bali Beaches)

شاید دلیل اصلی مراجعه مردم به این جزیره، سواحل جنوبی گسترده بالی با شن و ماسه عالی و گشت و گذارهای مشهور باشد.

سواحل جنوبی بالی به عنوان شبه جزیره بوکیت نیز مشهور است و محبوب ترین سواحل در این منطقه بالی، ساحل اولوواتو، ساحل Dreamland بالی (همچنین به عنوان ساحل جدید کووتا نیز شناخته می شود) و ساحل جیمباران است اما با سفر به این منطقه خواهید فهمید که  جاذبه های خیلی بیشتری در این مکان وجود دارند. این سواحل در منطقه ای واقع شده اند که به اندازه قسمت شمالی جزیره سبز نیست. چشم انداز بسیار خشک است بنابراین مزارع برنج را در اینجا مشاهده نخواهید کرد. با این وجود سواحل منطقه بوکیت شگفت انگیز است و ارزش کاوش دارد. در اینجا بهترین مکان برای گشت و گذار یا فقط برای استراحت و تحسین منظره صخره ها و دریا را خواهید یافت.

در ضلع شرقی شبه جزیره سواحل دارای شن و ماسه سفید نرم است، در حالی که غرب ساحل توسط صخره ها پوشانده شده است. سفر به برخی از این سواحل چندان آسان نیست اما حتما این ضرب المثل را شنیده اید که "آن چه یافتن آن دشوار است، ترک کردنش سخت است " که می تواند شعار جدید گردشگری برای این بخش از جزیره بالی باشد. برای بازدید از این سواحل زیبا با قیمتی مناسب همراه با تور ارزان بالی با ما همسفر شوید!

30

2-اوبود بالی (Ubud)

اوبود از بسیاری جهات قطب فرهنگی بالی است. با دارا بودن یکی از خانواده های سلطنتی بالی، این شهرک سنتی دارای کاخ های سلطنتی و معابد باستانی است. این شهرک همچنین جایی است که برخی از صنعتگران و کلکسیونرهای مشهور جهان از آن بازدید کرده و در آن کار کرده اند. در امتداد خیابان اصلی، ده ها استودیو هنری و گالری وجود دارد، همراه با یک بازارچه عالی صنایع دستی محلی که به فروش عتیقه، منبت کاری چوب، صنایع دستی، پارچه، نقاشی، جواهرات و .... می­پردازند.

یک رانندگی کوتاه در خارج از اوبوت شما را به آبشار تگنونگان، جنگل میمون اوبود و تراس برنج می برد. همچنین شما می توانید به قافله سفر یک روزه به دهکده های محلی مانندکامپوهان، پنستانان، پلیاتان وباتوان بپیوندید، جایی که افراد محلی صنایع دستی و محصولات محلی بسیاری را به فروش می­رسانند و زیبایی های طبیعی نیز فراوان است.

از جمله هتل های زیبای این منطقه می­توان به هتل پلاتاران اوبود، هتل پادما ریزورت و هتل چمپلانگ ساری اشاره نمود که می ـوانید در مدت اقامت خود در این منطقه زیبا آن ها را انتخاب نمایید.

31

 

3. منطقه کینتامانی (Kintamani Region)

 با تنها یک ساعت فاصله از شمال از اوبود، منطقه زیبا کینتامانی در شرق بالی، مکانی شگفت انگیز برای گردش های روزانه و به دور از سواحل شلوغ قرار گرفته است. کوه باتور در این منطقه به طرز چشمگیری از یک منظره روشن در فضای سبز قرار گرفته است. دریاچه کریستالی باتور در داخل دهانه فعال آتشفشان قرار دارد که زیبایی حیرت انگیزی به این مکان بخشیده است. روستاهای جالب و بلندترین معبد بالی نیز به لبه آتشفشان فعال چسبیده است.

32

 

4. منطقه لووینا (Lovina)

آب آرام، سواحل ماسه سیاه و تماشای دلفین ها مردم را به سمت فضای آرام لووینا در ساحل شمال غربی بالی سوق می دهد. لووینا بیشتر به دلیل گشت و گذار در قایق های تفریحی و  دلفین های آن مشهور است. غواصی در لووینا عالی است. همچنین بسیاری از کلاس های  شیرجه در این منطقه، کلاس های صدور گواهینامه PADI معمول و همچنین شیرجه روز را ارائه می دهند. برای بازدید از این منطقه و نیز جزیره زیبای بالی تور لحظه آخری بالی را ببینید.

33

5-منطقه تولامبن بالی (Tulamben)

جاذبه بزرگ تور بالی در تولامبن بیش از 60 سال پیش غرق شده است! محل غرشق شدن کشتی باری ایالات متحده، لیبرتی، یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های شیرجه، شنا و غواصی در بالی است و بر همین اساس، یک روستای کوچک ماهیگیری کوچک را به یک جاذبه گردشگری مهم در بالی تبدیل کرده است. بازدید کنندگان و گردشگران می توانند به راحتی در این منطقه زیبا شنا کنند و از کاوش در زیر آوار و صخره های مرجانی که در امتداد خط ساحلی پیچیده شده اند لذت ببرند. شنا در این منطقه یک داستان متفاوت است، ساحل از سنگهای شسته و رفته و زیبا ساخته شده است که پیاده روی در آن دشوار است، بنابراین بازدید کنندگان گاها تمایل به شنا در استخرهای تمیز هتل های این منطقه نیز دارند.

34

اگر می‌خواهید از این شهر زیبا بیشتر بدانید، باید بگوییم که نام این شهر از کلمه batulambih گرفته شده است که تقریباً به معنای سنگ های بسیار است و اشاره به فوران‌های مخرب کوه آگونگ دارد که هر از گاهی این قسمت از بالی را تحت تاثیر قرار داده است. ساحل تولامبن از شن و ماسه ساخته نشده است! کاملاً با سنگ‌های نسبتاً بزرگ و صاف پوشیده شده است. همچنین بدانید که بهترین شرایط برای غواصی در این شهر ماه های اکتبر و نوامبر است که هوا به طور کلی آرام است.

منبع: تور ارزان