شرکت صنایع پمپ آبارا، نامی پرافتخار در صنعت ایران

به گزارش افکارنیوز، شرکت صنایع پمپ آبارا، در سال ۱۳۷۳ با هدف عرضه محصولات متنوع و ارائه راه‌حل‌های نوین در صنایع مرتبط با سیالات تأسیس شد. این شرکت در بدو تأسیس با تکیه بر اعتبار بالا و ارتباطات قوی بین‌المللی خود توانست، شرکت ابارا ژاپن (که از برترین شرکت‌های تولیدکننده پمپ در دنیا می‌باشد) را به عنوان سرمایه‌گذار جذب نماید. حضور ابارا ژاپن در مجموعه آبارا، این امکان را به شرکت داد تا تنوع وسیعی از پمپ‌های استاندارد ابارا را در سطح بالایی از کیفیت با موفقیت به بازار معرفی و ارائه نماید. استقبال بازار و صنعت از پمپ‌های ابارا در طول فعالیت شرکت موجب افزایش تنوع سبد محصولات ابارا در شرکت شد.

مشارکت ابارا ژاپن همچنین منجر به انتقال دانش و تکنولوژی ابارا ژاپن به ایران و در نهایت راه‌اندازی خطوط مدرن و مجهز تولید پمپ‌های استاندارد آبارا با برند ABR و بوستر پمپ‌های متنوع در واحدهای تولیدی شرکت صنایع پمپ آبارا گردید. از جمله محصولات شرکت صنایع پمپ آبارا می‌توان به الکتروپمپ‌های محیطی (نیم اسب) PRA، الکتروپمپ‌های خودمکش (جتی) AGA، الکتروپمپ‌های سانتریفوژ چدنی تک پروانه و دوپروانه (گروه CM و CDA)، الکتروپمپ های عمودی طبقاتی با راندمان بالا (گروه های VMP و EVM) انواع الکتروپمپ‌های کف‌کش و لجن‌کش برای مصارف گوناگون خانگی، صنعتی، کشاورزی و فاضلابی (سریD و گروهS)، الکتروپمپ‌های متسغرق درون چاهی برای مصارف کشاورزی و انواع الکتروپمپ و پمپ‌های تک مورد استفاده در صنعت تاسیسات اشاره کرد. محصولات آبارا در دو مدل وارداتی و تولید با برند ABR به بازار معرفی شده است.

پمپ

 مزیت محصولات ساخت داخل شرکت آبارا (با برند ABR) این است که ضمن حفظ کیفیت مورد تایید ابارا، هزینه تمام شده کاهش یافته و در نتیجه کالا با مزیت قیمت رقابتی عرضه می‌گردد. همچنین تولید داخل سبب گردیده شرکت صنایع پمپ آبارا اقدام به تولید محصولاتی کند که هرچه بیشتر با نیاز صنعت و پروژه‌های داخل همخوانی داشته باشد و بتواند با توان بیشتری نیازهای بازار را پاسخ دهد. از دیگر مزیت‌های محصولات با برند ABR، امکان ارائه خدمات و پشتیبانی قوی‌تر محصول است.

پمپ1

صنایع پمپ آبارا همواره سعی کرده است تا با عرضه بهترین و با کیفیت‌ترین الکتروپمپ‌ها بتواند نیاز صنایع مختلف را از جمله مصارف خانگی، تاسیساتی، کشاورزی، حوضچه‌های پرورش آبزیان، کارخانجات تولیدی، نیروگاه ها، صنایع نفت و گاز و  پتروشیمی و کاربردهای صنعتی و فاضلابی تامین نماید. امروزه در سبد محصولات شرکت آبارا، تنوع وسیعی از پمپ‌های وارداتی در کنار محصولات تولیدی با برند ABR قرار دارد و شرکت بیش از هر زمان دیگری پاسخگوی نیاز صنایع مرتبط با سیالات است به گونه‌ای که صادرات همگام با فروش داخلی شاهد رشد و توسعه است. شرکت صنایع پمپ آبارا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره، این امکان را برای مصرف‌کنندگان خود ایجاد کرده است که در تمام مراحل خرید، نصب و استفاده از محصولات این شرکت همواره با مشاوران متخصص آبارا در ارتباط باشند. افتخار ما در آبارا، این است که آنچه با صلابت و کیفیت آغاز کردیم قوی‌تر، با همان کیفیت و در ابعاد گسترده‌تر ادامه می‌دهیم.