سفر قوی ترین آرام بخش

قوی ترین آرام بخش برای هر کسی می تواند یک سفر چند روزه به یک محیط آرام و دور از هیاهو باشد. این روزها که زندگی ها پر از دغدغه شده و استرس های زیادی می کشیم تا روزها را بگذرانیم بیشتر از هر وقتی به یک سفر رویایی نیاز داریم. از نظر من و خیلی های دیگه شهرهای ساحلی بهترین محل برای داشتن یک سفر فوق العاده هستند. شهرهایی که در کرانه های دریا قرار می گیرند هم زیبایی طبیعی دارند هم آب و هوای مطلوب و همچنین امکانات فراوانی برای تفریح و خوش گذرانی که لازمه یک مسافرت بی نظیر اند را دارند.

وقتی حرف از ساحل و دریا می شود همه به یاد شمال می افتیم اما از این غافلیم که خلیج صفای دیگری دارد. این بار به جای زدن به دل جاده چالوس کمی تنوع ایجاد کنید و راهی کیش شوید و چند روزی را در آرامش و زیبایی های جنوب کشور غرق شوید. با تور لحظه آخری کیش برنامه یک سفر فراموش نشدنی را به این جزیره رویایی ترتیب دهید و به تماشای روز ها و شب های زیبای خلیج همیشه فارس بنشینید نسیم خلیج را روی پوست بدن حس کنید و غرق در شکوه و عظمتش شوید. تفریحات کیش به گونه ایست که حس می کنید در بهترین مناطق تفریحی جهان قرار گرفته اید و بی شک از آن ها سیر و خسته نخواهید شد. کیش این روزها بهترین گزینه برای یک سفر داخلی بی نظیر و خاطره انگیز است. سفری که هم تفریح دارد هم آرامش؛ هم تاریخ، هم زیبایی.

اما اگر چمدان بسته اید که سفر آن سوی آبی بروید پیشنهاد می کنم به یک شهر بندری زیبا که به دهکده یونانی شهرت دارد سفر کنید. مارماریس انتخابی مناسب برای یک سفر واقعا رویایی ست. این شهر در کرانه های آب های فیروزه ای مدیترانه قرار گرفته و در آن هر چیزی که باعث شود سفر به شما خوش بگذرد وجود دارد. بناهای تاریخی، طبیعیتی بکر و بی نظیر، کافه رستوران های فوق العاده و انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبی همه دلایلی محکم برای رزرو تور ارزان مارماریس هستند. شما در این شهر چه با هزینه ای بسیار بالا و چه با کمترین هزینه می توانید سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید و از تک تک لحظات حضور در این شهر نهایت لذت را ببرید.

3

تبریز یکی از شهرهای تجاری و صنعتی کشور است و مردم این شهر نیز در دل شلوغی ها زندگی می کنند. پیشنهاد من برای تبریزی ها نیز سفر به یک شهر آرام ساحلی است. شهری با طبیعتی زیبا و سواحلی بکر که از لحاظ فرهنگ و زبان نیز شباهت بسیاری با شهر تبریز دارد. استانبول که در فاصله کمی با تبریز قرار گرفته مقصدی مناسب برای یک سفر خوب و آرامش بخش است. با پکیج تور استانبول از تبریز می توانید چند روزی را فارغ از هر دل مشغولی و دغدغه در این شهر زیبای تاریخی سپری کنید و در گوشه دنج کافه های آرام و زیبای این شهر طعم لذیذ چای و قهوه ترکی را به همراه نان و شیرینی های بی نظیر این شهر بچشید و لحظاتی به یاد ماندنی را در سواحل رویایی استانبول سپری کنید.

پس به این پیشنهاد ها فکر کنید و مطمئن باشید برای فرار از شلوغی ها و روزمرگی ها چاره ای بهتر و درمان گر تر از سفر آن هم سفر به یک شهر زیبا و آرام ساحلی نخواهید داشت. پس چمدان ببندید و برای قدم زدن بر روی سواحل شهرهای پیشنهادی آماده و راهی شوید.

4