تور ارمنستان از تهران | پیشنهاد ویژه امید پرواز

تور ارمنستان جزو محبوب ترین تورهای خارجی است که شما می تونید با توجه به بودجه و زمان بندی خود انتخاب کنید.

سفر با تور مسافرتی ارمنستان، سفر به عمق تاریخ، آثار باستانی، سازه‌های قدیمی و دیدنی‌های طبیعی است. منطقه‌ی قفقاز جنوبی با آن تاریخ دیرینه و پربار، سال‌هاست که انتخاب خوبی برای سفرهای چندروزه از مبدأ کشور ایران شده است.

از جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توان به شهر قدیمی و مذهبی اچمیادزین، قلعه اربونی، ساختمان اپرا ایروان، موزه مانتاداران، پارک آبی، صومعه‌ی خورویراب و جاذبه‌های طبیعی مثل رشته‌کوه‌های قفقاز و دریاچه‌ی کریستالی سوان و طبیعت سبز و بی‌نظیر قفقاز جنوبی اشاره کرد.

صومعه‌ی هاقپات و ساناهین، کلیسای جامع و کلیسای اچمیادزین و دره‌ی گل‌ها آثاری هستند که در فهرست سازمان جهانی یونسکو ثبت‌شده است.

تله‌کابین بال‌های تاتو که طولانی‌ترین تله‌کابین کابلی بدون توقف در جهان است و نزدیک به ۶ کیلومتر طول دارد در ارمنستان واقع‌شده است. بال‌های تاتو از مسیری کوهستانی عبور می‌کند و گردشگران را به یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای این کشور می‌رساند.

ارمنستان در کنار همه‌ی زیبایی‌های طبیعی‌اش، به بناهای باستانی و کلیساهایی با معماری شگرف و خاص اش شهرت زیادی دارد و با توجه به هم‌جواری این کشور با ایران عزیزمان، تور ارمنستان ارزان قیمت و به‌صرفه خواهان زیادی دارد. مقصد این منطقه‌ی پرطرفدار و گردشگر پذیر شهر ایروان است.

ایروان پایتخت زیبای ارمنستان که با دیدن و زیستن در آن می‌توانید تکرار تاریخ را تجربه کنید. این شهر که از نظر معماری در جهان منحصربه‌فرد است از بناها، میدان‌ها و خیابان‌های قدیمی ساخته شده است و شما با تور ارمنستان از تهران ارزان قیمت و به‌صرفه می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. ساختمان‌های شهر ایروان به دلیل وجود سنگ‌های آتش‌فشانی که نمای آن را شکل داده است اغلب به رنگ صورتی می‌باشد و ازاین‌رو به شهر صورتی جهان معروف شده است و گشت و گذار و عکاسی در این شهر خالی از لطف نیست.

زبان رسمی مردم این کشور ارمنی ست که از شاخه‌های هند و اروپایی می‌باشد و واحد پولی که شما در ارمنستان به آن احتیاج دارید درم است. غذاهای مشهور ارمنستان اشتهای هر مسافری را باز می‌کند و استفاده‌ی زیاد از گوشت و سبزیجات از ویژگی‌های مهم پخت‌وپز مردم ارمنستان محسوب می‌شود. پیشینه‌ی بسیاری از غذاهای این کشور به گذشته‌ی دور مربوط است و از لذت چشیدن طعم این گذشته‌های دور غافل نشوید.

با استفاده از خدماتی که سایت امید پرواز برایتان در نظر گرفته است، تور ارمنستان از تهران هوایی یا زمینی را انتخاب کنید و با سفر به این کشور زیبا لحظات خوشی را ثبت کنید.

جهت رزرو تور و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش تور داخلی تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی: 0613165

شعبه کیانپارس: 06133386000  

دفتر تهران: 021177502991

تورهای ارمنستان ارزان قیمت و به‌صرفه که توسط سایت امید پرواز به شما ارائه می‌شود، با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی این کشور و جاذبه‌های توریستی‌اش مفتخر است بهترین تور ارمنستان هوایی و زمینی را در اختیار مسافران محترم خود قرار دهد.

آب‌وهوای ارمنستان بر مبنای فصل‌ها تغیر می‌کند و بهار و تابستان بهترین فصل برای سفر به این کشور محسوب می‌شود. شما می‌توانید با تور لحظه آخری ارمنستان ارزان قیمت‌تر به این کشور سفر کنید و از زیبایی‌های منحصربه‌فرد ارمنستان لذت ببرید و خاطرات جاودانه‌ی خود را ثبت کنید.

اگر در فصل پاییز و زمستان قصد سفر به این کشور پرراز و رمز را دارید، سایت امید پرواز به شما توصیه می‌کند قبل از سفر حتماً شرایط آب‌وهوایی ارمنستان را بررسی کنید و از تور ارمنستان ارزان و به‌صرفه که توسط سایت امید پرواز برنامه‌ریزی و ارائه شده است، آگاه شوید.

در مورد قیمت تور ارمنستان از تهران باید گفت که تور ارمنستان با توجه به شرایط آب‌وهوایی و فصل سفر باقیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود. سایت امید پرواز تلاش کرده است با ارائه‌ی تور مسافرتی ارمنستان و در نظر گرفتن بودجه و شرایط متقاضی، هم تور ارمنستان هوایی و هم تور ارمنستان ارزان و به‌صرفه را در لیست خود برای مشاهده و انتخاب مسافرین داشته باشد.

ارمنستان از معدود کشورهای جهان است که پیست‌های اسکی پرشماری دارد و البته ورزش اسکی از اصلی‌ترین ورزش‌های این کشور محسوب می‌شود. معروف‌ترین و مجهزترین پیست اسکی ارمنستان، پیست اسکی تساخکادزور است که ۲۷ کیلومتر طول دارد.

البته دیدن زیبایی‌های طبیعت پاییز و زمستان این کشور نیز خالی از لطف نیست و نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد. طبیعت‌گردی در دل صومعه‌ها از جذابیت‌های دیگر سفر زمستانه به ارمنستان است.

سوان مرتفع‌ترین دریاچه جهان است که در ۶۶ کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان در ارتفاع ۱۹۰۰ متری سطح زمین قرار دارد. لقب این دریاچه‌ی زیبا، مروارید طبیعت است و البته بزرگ‌ترین دریاچه‌ی منطقه‌ی قفقاز نیز می‌باشد. ایشکسان ماهی قزل‌آلای خاص این دریاچه است که شما با انتخاب تور ارمنستان می‌توانید این ماهی لذیذ را در رستوران‌های شهر ایروان نوش جان کنید.

مسافرینی که قصد خرید و بازارگردی در ارمنستان زیبا و تاریخی را دارند، در سفر به این کشور با انواع مراکز خرید لوکس و بازارهایی محلی باقیمت‌های مناسب مواجه می‌شوند. از این مراکز خرید می‌توان به مرکز خرید ایروان مال ارمنستان، بازار فضای باز ورنیساژ ایروان با انواع صنایع‌دستی، دالماگاردن با انواع فروشگاه‌های برند، بازار گوشی شوکا با اجناس ارمنی، مرکز خرید مترونوم با رستوران و فضای بازی کودکان اشاره کرد.

از مهم‌ترین و باارزش‌ترین اعیاد ارامنه عید کریسمس است که مصادف با تولد عیسی مسیح می‌باشد و بسیاری از مسافران، تور ارمنستان را در این بازه‌ی زمانی انتخاب می‌کنند تا در کارناوال‌های شادی و انرژی‌بخش این شهر شرکت کنند و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

در انتخاب هتل های ارمنستان ، با طیف گسترده‌ای از هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره مواجه خواهید شد. شما می‌توانید برای انتخاب هتل موردنظر خود و بررسی خدمات قابل‌ارائه توسط هتل و تور با کارشناسان امید پرواز در تماس باشید.

تور هوایی ارمنستان

قیمت تور ارمنستان از تهران هوایی با توجه به عوامل مختلفی مانند بلیط هواپیما (برای تور هوایی ارمنستان)، نوع هتل، وعده‌های غذایی، ترانسفر فرودگاهی (تور هوایی ارمنستان)، بیمه مسافرتی ، لیدر فارسی زبان، گشت شهری و غیره متفاوت است.

تور ارزان ارمنستان

شما با خواندن اطلاعات دقیق از تور ارمنستان که سایت امید پرواز در اختیارتان قرار داده است و مدیریت هزینه‌ها توسط خودتان می‌توانید تور ارمنستان ارزان و به‌صرفه را انتخاب کنید تا سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

وجود چارتر در مسیر تور ارمنستان موجب شده است که سایت امید پرواز نیز تور لحظه آخری به مسافران خود ارائه دهد که این ارائه با میزان استقبال توریست‌ها و گردشگران رابطه‌ی مستقیمی دارد و به این دلیل در اکثر فصل‌های سال تور لحظه آخری در سایت امید پرواز وجود دارد.

پس برای انتخاب این نوع تور، زمان برای تصمیم‌گیری شما بسیار مهم است زیرا این‌گونه تورها از ظرفیت بسیار محدودی برخوردار است.