آشنایی با بالی جنوبی

جنوب بالی جایی است که اکثر اقدامات جزیره انجام می شود: سواحل ماسه ای سفید کوتا و زندگی شبانه طاقت فرسا ، جاذبه های شهری دنپاسار ، و نظم آرامش نوسا دوا از جمله دیگر را میتوانید در تور بالی تجربه کنید.بعد از تماشای فرودگاه انگوراه رای ، در نزدیکی کوتا ، مجموعه وسیعی از رستوران ها و اقامتگاه ها فقط یک تاکسی یا مسافر با هواپیما هستند. شما می توانید کل اقامت خود را در بالی جنوبی بگذرانید ، و احساس نکنید که ه چیزی را از دست داده اید (پیشنهاد می کنیم که در برابر وسوسه ماندگاری مقاومت کنید).

کوتا

کوتا جایی است که گردشگری بالی آغاز و به پایان می رسد - رشد صنعت گردشگری این روستای یک بار خواب آلود را به یک کندو پر ازدحام رستوران ها ، استراحتگاه ها و کلوپ های شبانه تبدیل کرده است. ساحل گشت و گذارهای بکر که قبلاً گشت و گذار شده بود ، اکنون با اماکن توریستی پذیرایی شده است ، و گسترش شهر اکنون در دهکده های توبان ، لژیان ، سمینیناک ، باسنگکاسا و پیتیتجته قرار دارد.کوتا به دلیل همه نقص های خود ، هنوز مکان جالبی برای توریست های تور ارزان بالی است که می دانند به کجا نگاه کند. این مکان در بهترین ساحل بالی قرار دارد (گرچه روزهای باشکوه آن بسیار طولانی است) ، و موقعیت آن به غرب در نزدیکی تنگه بالی می تواند بهترین غروب خورشید در این جزیره را به بازدید کنندگان ارائه دهد.

 

 

ساحل کوتا برای گشت و گذار بسیار مناسب است ، کمتر برای شنا (به لطف جریان های خطرناک). این شن های سفید منحنی حدود 5 کیلومتر امتداد دارد و همچنان از سرتاسر جهان (و فروشندگانی که آنها را خراب می کنند) گشت و گذار می کند. با توجه به تعداد تأسیساتی که در ساحل قرار دارند ، ماسه ها مرتباً تمیز نگه داشته می شوند.این منطقه همچنین با داشتن طیف گسترده ای از اقامتگاه ها متناسب با هر بودجه ای می باشد و بهترین خرید را در این جزیره ارائه می دهد. همچنین ، بهترین انتخاب های غذاخوری را در مجاورت خود خواهید یافت ، از بودجه وارونگ اندونزی گرفته تا رستوران های مجلل در سمینیناک.

31

توبان

Tuban یکی دیگر از دهکده های ماهیگیری بالی است گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال آرامش و آرامش بیشتری هستند. تنها پنج دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و بنابراین با کوتا و جاذبه های آن خیلی فاصله ندارید.استراحتگاه ها در کنار ساحل ماسه های سفید آن محبوب است که مسافرانی که بچه های خود را به بالی می کشانند. بازدید کنندگان طیف گسترده ای از مکان های اقامتی را برای انتخاب خود دارند ، از مهمانخانه ها تا هتل های 4 ستاره.

لژیون یا لجیان بالی

بین هتل ساحلی Jalan Melasti و هتل Jayakarta ، ساحلی لجیان بالی یک گزینه جایگزین بیشتر برای کوتا در کنار هم است.با وجود نزدیکی لژیان به کوتا ، این منطقه آرامش بیشتری را نسبت به همسایه پر سر و صدا خود در جنوب فراهم می کند. به این دلیل است که ساحل توسط هیچ جاده دسترسی عمومی قابل دسترسی نیست. (یک جاده روستایی وجود دارد که هتل ها را از ساحل جدا می کند ، اما این برای ترافیک بسته است.) دقیقاً به همین دلیل است ، زیرا Legian با پیاده رو آسان است!

32

جیمباران

جدا از میزبانی برخی از بهترین هتل های بالی ، خلیج جیمباران نیز بهترین انتخاب های دریایی جزیره را ارائه می دهد. ساحل جیمباران در کنار رستوران های سنتی غذاهای دریایی دارای طیف گسترده ای از غذاها دارای غذاهای دریایی است. شما نمی توانید آن را تازه تر از خلیج جیمباران ، و هر ارزان تر نیز دریافت کنید!

نوسا دوا

"نوسا دوا" "دو جزیره" است - در حدود 10 کیلومتری جنوب فرودگاه ، Nusa Dua از زمین برنامه ریزی شده است تا میزبان برخی از هتلهای مرتفع ترین بالی که سواحل خصوصی مرفه دارند. Bali Golf and Country Club در نوسا دوا و همچنین مرکز خرید گسترده Galeria Nusa Dua در انجا قرار دارد.

سانور

اولین هتل لوکس در بالی درست در اینجا در سانور ساخته شد و امروز نیز ایستاده است: ساحل گراند بالی (اکنون هتل ساحل اینا گراند بالی) ، در سال 1966 تکمیل شد. به لطف قانونی که تصویب شده ، هنوز هم بالاترین ساختمان برای مایل در اطراف است. پس از ساخت آن ممنوعیت ساختمان هایی بالاتر از سطح درخت نخل تصویب شد.

 

ساحل در سانور یکی از بهترین های این جزیره محسوب می شود ، ایده آل برای انواع مختلف فعالیت ها. این منطقه همچنین میزبان طیف گسترده ای از هتل ها ، رستوران ها و مراکز هنری سنتی و مدرن است.

برای تور لحظه آخری بالی به وب سایت توریاب مراجعه کنید.

منبع: تور لحظه آخری توریاب