بهترین منطقه شمال برای سرمایه گذاری و خرید ویلا کجاست؟

خرید ویلا و ملک در شهرهای شمالی یکی از روش های سرمایه گذاری است که می توان روی آن حساب باز کرد و خریدی مطمئن داشت. بهتر است قبل از این که بخواهید اقدام به خرید ملک کنید، بررسی از نظرات دیگران در مورد سرمایه گذاری در شمال داشته باشید. قطعا شما نمی توانید راه بیفتید و در تمام شهرهای شمالی نظر سنجی انجام دهید از این رو بهتر است از کسانی که در این مورد تجربه دارند بهره ببرید. با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین شهرهای شمالی را برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در شمال به شما معرفی کنیم.

1

خرید ویلا در شمال

 

خرید ویلا در نوشهر استان مازندران

اگر به دنبال شهرهای در حال رشد و بزرگ شمال برای سرمایه گذاری و خرید ویلا هستید، نوشهر یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید آن را بررسی کنید.

نوشهر از شهرهای بزرگ در استان مازندران است که رشد ملک در آن همیشه وجود داشته است. برای سرمایه گذاری در شهرهای شمالی بهتر است پرگردشگر بودن شهر را مورد توجه قرار دهید. قطعا شهرهایی که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود می کشانند نیاز به ویلاسازی در آن ها بیشتر است. از این رو کسانی که در زمینه ملک و ویلا فعالیت می کنند شهرهایی مانند نوشهر را برای خرید ویلا ترجیح می دهند.

نوشهر دارای جاذبه های گردشگری مانند تالاب ارواح، سد آویدر، پارک جنگلی سی سنگان و بسیاری جاذبه های دیگر در نزدیکی خود است. به همین علت می تواند روزها مسافران را به خود مشغول کند. از این رو نیاز به اقامت آن ها در ویلا بیشتر به چشم می خورد.

کسانی که دوستدار طبیعت گردی هستند این شهر را به علت نزدیکی به دریا و جنگل می پسندند. سابقه خرید ملک در نوشهر نشان می دهد که رشد ملک همیشه در نوشهر مثبت بوده است و می توان با خیال راحت اقدام به خرید ویلا در نوشهر کرد.

2

خرید ویلا در نوشهر

 

خرید ویلا در نور از نظر کارشناسان ملک

شهر نور مرکز شهرستان نور است و یکی از بزرگ ترین شهرهایی است که در استان مازندران واقع شده است. این شهر قدمت بالایی دارد و همین عامل باعث شده تا یکی از مهم ترین شهرهای شمالی باشد. مناطق گردشگری عالی و هوای مطبوع آن را جزو اولویت های گردشگران خطه های شمالی قرار داده است. همچنین آب گرم و روستای لاویج در نزدیکی این شهر واقع شده است و یک منطقه گردشگری پربازدید است.

از نظر کارشناسان ملک خرید ویلا در نور همانند خرید ویلا در نوشهر می تواند مزایای زیادی داشته باشد. رشد ملک به علت افزایش تقاضا برای خرید ویلا در نور و شهرهای گردشگری شمال همیشه وجود دارد. حتی در مواقعی که رکود ملک در تمام کشور بیداد می کرد، خرید ویلا در نور از تب و تاب نیفتاده بود. دلیل این امر به این مساله برمی گردد که متقاضیان خرید ویلا در شمال نه تنها در این منطقه سکونت دارند بلکه از سراسر کشور برای خرید ویلا در شمال کشور اقدام می شود.

کمتر کسی است که به شمال سفر نکرده باشد و برخی افراد از اقصی نقاط کشور سعی می کنند به خصوص در ایام تابستان هفته های تعطیل خود را در شمال کشور به سر برند. به همین علت با خرید ویلا در نور می توان یک محل اقامت برای این مواقع تدارک دید. علاوه بر این ملک شما در زمان هایی که خالی است قابل اجاره دادن موقت به مسافران است. از این رو نه تنها یک سرمایه گذاری مطمئن و رو به رشد دارید بلکه خودتان هم می توانید در طول زمان از آن درآمد کسب کنید.

3

خرید ویلا در نور

 

خرید ویلا در سرخرود شمال

یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار شمال کشور که کارشناسان نیز آن را برای سرمایه گذاری به خریداران ملک و ویلا معرفی می کنند، سرخرود است. خرید ویلا در سرخرود شما را صاحب خانه در یکی از زیباترین شهرهای گردشگری شمال می کند. قرار گرفتن این شهر در حاشیه دریای خزر و نعمت زیباترین ساحل دریایی که دارد اهمیت آن را دو چندان کرده است. این شهر در احاطه شهرهای بزرگی مانند فریدونکنار و محمود آباد است. قوهای مهاجر سیبری زیبایی شالیزارهای این شهر را به نمایش می گذارند و چندین هزار قو هر ساله به این شهر مهاجرت می کنند. از این رو سرخرود نه تنها در تابستان گردشگر می پذیرد بلکه در زمستان نیز سیل عظیم گردشگران را برای دیدن قوهای وحشی به سمت خود می کشاند.

خرید ویلا در سرخرود به علت گردشگرانی که هر ساله به تعداد آن ها افزوده می شود رشد خوبی در آینده دارد و سرمایه گذاری در این شهر باعث می شود تا بتوانید بدون ریسک سرمایه خود را در بخشی مطمئن قرار دهید. در این صورت هنگام سفر به شمال کشور نیز یک محل اقامت شخصی دارید و می توانید با خیال راحت روزهای خوشی را در آب و هوای مطبوع شمال سپری کنید.

4

خرید ویلا در سرخرود

 

سرمایه گذاری در شمال چه مزایایی دارد؟

خرید ویلا در نوشهر و سایر شهرهای شمالی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در صورت نیاز به سرمایه خود بتوانید در هر زمانی آن را به فروش برسانید و در اسرع وقت ملک خود را به پول تبدیل کنید.

کارشناسان ملک برای خرید ویلا در نور یا خرید ویلا در سرخرود و نوشهر به شما اطمینان می دهند که نگرانی از بابت افت قیمت ویلای خود نداشته باشید حتی رشد روز افزون قیمت ملک را در این شهرهای پرگردشگر شاهد باشید.

شاید خرید ویلا در شمال به خصوص شهرهای پرگردشگری مانند نوشهر، نور و سرخرود جزو معدود روش های سرمایه گذاری باشد که به دو صورت مستمر و نهایی می تواند به شما سود برساند. بدین صورت که در نهایت با افزایش قیمت ملک، سرمایه تان افزایش می یابد. همچنین اگر بخواهید ملک خود را اجاره دهید، به خصوص در فصولی که گردشگران زیادی به شمال سفر می کنند درآمدزایی بالایی از این کار خواهید داشت و یک راه کسب درآمد راحت و بدون دغدغه است.