مهمترین کشور ها از نظر گردشگران

سفر به مالزی، امارات و تایلند

تور مالزی، امارات و تایلند از جمله کشور هایی هستند که از نظر گردشگری بسیار حائز اهمیت بوده و به صورت سالانه بسیاری از گردشگران را در دل خود جای می دهند. با انتخاب این کشور ها به عنوان هدف گردشگری خود، می توانید بهترین دیدنی ها را مورد بازدید قرار داده و بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. اما انتخاب بهترین روش برای سفر از جمله ضروریات خواهد بود و در صورتی که راه ساده ای را برای سفر خود انتخاب کرده باشید طبیعتا سفری آرام و بی دغدغه تری خواهید داشت. برای سفر به این کشور ها می توانید به صورت شخصی نیز اقدام کنید و با خرید بلیط هواپیما و رزرو یک هتل برای اقامت خود اقدامات سفر را به انجام برسانید اما این روش مشکلاتی نیز برایتان خواهد داشت. بهترین روش برای سفر های خارجی را می توان شرکت کردن در تور های مسافرتی دانست چرا که در این صورت کلیه امور سفر قبل و در حین سفر، توسط مسئولین انجام شده و هیچگونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

1

تور کوالالامپور

کوالالامپور، پایتخت مالزی به عنوان یکی از گردشگری ترین شهر های جهان شناخته می شود. این شهر علاوه بر جاذبه های متنوعی که دارد، آب و هوای مناسبی نیز داشته و به همین دلیل می توانید در یک آب و هوا کاملا ملایم به گشت و گذار در دل طبیعتا کوالالامپور بپردازید. کوالالامپور مقصدی مناسب برای گردشگران در هر رده سنی خواهد بود و هر فردی متناسب با سلیقه ای که دارد می تواند بخش های مختلفی را هدف قرار دهید. برای مثال: موزه ها برای دوست داران به تاریخ شناسی، مراکز تفریحی برای هیجان، شهربازی ها برای کودکان، پارک آبی برای دلخوشی سفر و سرعت در آب و... را می توانید در کوالالامپور تجربه کنید. توجه داشته باشید که کوالالامپور توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم کسب نماید و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از شرکت های هواپیمایی نیز قرار گرفته و اغلب آنها اقدام به برگزاری تور به مقصد این شهر زیبا کرده اند. یکی از مراکز معتبر مجری تور کوالالامپور را می توان شرکت ما دانست که با مراجعه به وب سایت آن لیست کاملی از تور های این شهر را در تاریخ های مختلف مشاهده خواهید کرد و می توانید بهترین مورد را از میان آنها برای سفر خود انتخاب کنید.

تور دبی و مزایای آن

یکی دیگر از تور های معروف خارجی را می توان تور دبی دانست. شهر دبی زیبایی های بسیاری را در دل خود جای داده و این دیدنی ها و مراکز تفریحی این شهر است که مسافران را از جای جای نقاط جهان به این نقطه می کشاند. تور دبی در هر یک از کشور های خارجی نیز برگزار می شود و اوج ترافیک تور دبی زمانی خواهد بود که یک نمایشگاه و یا فستیوال خاصی در این شهر برگزار می شود. در بسیاری از مواقع دبی مملو از جمعیت گردشگران خواهد بود و البته در فصل تابستان شمار آنها به حداقل رسیده و میزان هزینه های گشت و گذار در شهر نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بهترین زمان برای سفر به دبی را می توان فصول بهار و پاییز دانست و به همین دلیل در این فصول دبی شلوغ تر از همیشه خواهد بود. تور های دبی مزیت های بسیاری خواهند داشت و از جمله مهمترین مزایای سفر به همراه تور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور لیدر فارسی زبان به همراه مسافران خواهد بود.
  • کلیه مسافران از بیمه مسافرتی برخوردار هستند.
  • ترانسفر فرودگاهی در اختیار مسافران خواهد بود.
  • ارائه سیم کارت، خورد و خوراک، برنامه سفر و... از دیگر مزایای سفر به همراه تور های مسافرتی می باشد.

2

تور تایلند و سفر به کشور زیبایی ها

تایلند به عنوان یکی از زیباترین کشور های جهان شناخته می شود و طی سال های متمادی رتبه دار بیشترین گردشگر در جهان بوده است. این کشور جاذبه های طبیعی متعددی را در دل خود جای داده و می توانید در طبیعت بکر و زیبای آن به گشت و گذار پرداخته و بهترین لحظات را برای خودتان به ارمغان آورید. لازم به ذکر است که هر یک از شهر های تایلند از جنبه ای برای این کشور حائز اهمیت خواهند بود و از جمله مهمترین شهر های گردشگری آن می توان به بانکوک، پاتایا و پوکت اشاره کرد. این سه شهر پربازدید ترین شهر های تایلند به شمار می روند و تور های متفاوتی را به مقصد این کشور شاهد هستیم و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به رزرو تور اقدام نمایید. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مسافران نموده و به همین دلیل هیچگونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت و می توانید بهترین لحظات را با انتخاب تور های این شرکت داشته باشید.

قیمت تور خارجی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. قیمت تور های مسافری به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای قیمت تور خارجی در نظر گرفت. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل هر یک از آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. از جمله مهمترین مواردی که بر قیمت تور خارجی تاثیر خواهد گذاشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط هواپیما: رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور خواهد بود و می توانید بلیط ها را در انواع مختلفی از نظر میزان خدمات مشاهده و رزرو نمایید.
  • هتل: رزرو هتل خارجی مناسب از جمله ضروریات خواهد بود و هر یک از شهر های خارجی هتل ها و مراکز اقامتی متنوعی را در خود جای داده اند که می توانید طبق خواسته خود یکی از هتل های شهر هدف را انتخاب نمایید.
  • خدمات سفر: میزان خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد نیز بر میزان قیمت تور تاثیر خواهد گذاشت و می توانید با اختصاصی ساختن میزان این خدمات، در میزان هزینه های سفر صرفه جویی کنید.
  • موعد سفر: طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست برای سفر زیاد باشد شاهد افزایش قیمت تور های مسافرتی خواهیم بود و برعکس در مواقع کم مسافر، میزان قیمت تور کاهش پیدا خواهد کرد.

3

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

انتخاب آژانس هواپیمایی معتبر تاثیر بسزایی بر لذت شما از سفر خواهد گذاشت و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما بهترین مرکز را برای رزرو تور و بلیط هواپیما انتخاب کنید. شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات رزرواسیون نموده اند که می توانید بهترین مورد را از میان آنها انتخاب نمایید. یکی از مهمترین مواردی که می توانید از طریق آن با آژانس هواپیمایی معتبر آشنا شوید را می توان نظرات کاربران دانست. این تجربه کاری شرکت است که می تواند مناسب بودن آن را برایتان آشکار سازد. شرکت ما به دلیل تجربه ای که در برگزاری تور های مختلف دارد با کلیه نیازهای مسافران آشنایی داشته و می تواند بهترین خدمات را ارائه نماید. اغلب مسافراتی هم که به همراه تور های برگزار شده در این شرکت سفر کرده اند از آن رضایت کامل داشته اند و این امر نشان از کیفیت مطلوب خدمات آن خواهد داشت و می توانید با شرکت در تور های آن یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین سفر های خود را تجربه کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com