وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران پرمخاطب‌ترین خبر هفته

موضوع پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه‌بگیران پربازدیدترین خبر سیاسی شهر خبر در این هفته بود.

به گزارش شهر خبر، از زمان علنی شدن موضوع پرداخت وام یک میلیون تومانی از سوی دولت به یارانه‌بگیران توجه بسیاری از کاربران به آن جلب شده و در صدر اخبار قرار گرفته است. نمونه اخیر صحبت‌های سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا است.به گفته وی، مبلغ وام بسته به بعد خانوار تا ۲ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد. اما اگر دو و سه نفر عضو داشته باشند، یک میلیون و 500 هزار تومان می‌گیرند و اگر تعداد اعضای خانواده چهار نفر و بالاتر باشد دو میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

پرداخت وام یک میلون تومانی به یارانه‌بگیران از ۴ اردیبهشت ماه، دومین خبر پربازدید هفته بود.

پربازدیدترین خبر سیاسی دیگر محتوای ویدیوی منتشر شده سنتکام است که در آن افسر نیروی دریایی سپاه با دست به سربازان آمریکایی اشاره می‌کند. این ویدئو در واکنش به بیانیه‌ آمریکا در ایجاد مزاحمت ۱۱ شناور نظامی ایران برای ۶ کشتی جنگی آمریکایی در شمال خلیج فارس منتشر شده است در حالی که این مانور در آب‌های سرزمینی ایران انجام شده بود.

کنایه‌های ترامپ به وضعیت اسفناک ایران در خصوص مهار کرونا از پربازدیدترین اخبار ایران در هفته بود. وی با ذکر اینکه تنها دغدغه ایران تلاش برای زنده ماندن در برابر ویروس کروناست، اعلام کرده حاضر است هزاران دستگاه تنفسی به این کشور ارسال کند.

رسانه روسی اسپوتنیک نیز خبری در مورد تحرکات مشکوک اخیر آمریکا در منطقه منتشر کرده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این رسانه با بیان اینکه برخی توسط ایالات متحده و دشمنان مردم ایران اجیر شده‌اند تا از کانال فضاسازی‌های رسانه‌ای مردم را به بی‌راهه بکشانند، نوشته است تا وقتی ایرانی‌ها و مخصوصا تشکیلات امنیتی و نظامی آنها هشیار باشند می‌توان گفت قطعا دشمن حمله نخواهد کرد چون اولین اصل در هر جنگ و یا حمله‌ای اصل غافلگیری است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به خبر روز در این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.